Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

  2. #2
    Το avatar του χρήστη teo_GR
    Μέλος
    Όνομα
    Βασιλης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αιγαλεω
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Αν καταλήξεις σε τροχό για αρχή πρέπει να πάρεις ένα δίσκο λείανσης φαντάζομαι θα βρεις εύκολα στη Σπύρου Πάτσι και αφού μετρήσουμε διάμετρο τρυπάς και άξονα καθώς και του <ραουλου> που έχει ο άξονας τότε προχωραμε στη σύνδεση.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Τα τυλίγματα θα τα βρεις μ ένα πολύμετρο (Έχει ένα κοινό και τέσσερις άκρες, 2 αργό 600 σαλ, 2 γρήγορο 2000 σαλ). Στα άκρα πάει ο πυκνωτής στο κοινό ο ουδέτερος και ανάλογα από ποια πλευρά δίνεις τη φάση γυρνάει δεξιόστροφα-αριστερόστροφα. Βοηθητικό και κύριο τύλιγμα είναι το ίδιο. Αν δεν έχεις πολύμετρο δοκίμασε με μια 12βολτη μπαταρία σε 2 τυλίγματα θα φρενάρει πολύ σε 2 λιγότερο. Μετά το τροφοδοτείς μέσο λάμπας (100βατ πυρακτώσεως) σε σειρά με τη φάση, και λάθος να κάνεις δεν θα έχεις απώλειες. Αν βρεις το τύλιγμα, με τροφοδότηση του ενός, χωρίς πυκνωτή αν γυρίσεις τον άξονα με το χέρι ξεκινάει (προσοχή μη μαγκώσει κανένα δάχτυλο). Ο αξονας του είναι Φ12 ή 14 πολύ ψιλός για καταπόνηση σε λυγισμο (τροχός) θα κοπεί και θα χτυπήσεις, παίρνεις λοιπόν 2 ρουλεμάν Ω τα φθηνά κάνουν 5-7 ευρώ το ένα κάνεις μια βάση τα βιδώνεις με παξιμάδια ασφαλείας και κόντρα βάζεις άξονα ότι έχει και ο τροχός, στη μέση βάζεις τροχαλία με ιμάντα, δεξί - αριστερό σπείρωμα στις άκρες και είσαι κομπλέ!!!

  4. #4
    Το avatar του χρήστη button
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Λαγκαδας Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    52

    Προεπιλογή

    Παναγιώτη αν δεν σε πειράζει κάνεις ένα μίνι σχηματικό για το πως ελέγχουμε με πολλημετρο ?

    Έχω σχεδόν ίδιο κινητήρα και σκεφτόμουν να το κάνω πριόνι με ενα ανάλογο δίσκο
    Nokia 3250 / 6280 / N97mini
    <Mastech MS8268>

  5. #5
    Το avatar του χρήστη agis68
    Μέλος
    Όνομα
    Αγις
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    ΑθΗΝΑ Πατήσσια
    Μηνύματα
    248

    Προεπιλογή

    επισής (αλλη ιδέα) με ιμαντα μπορει να οδηγεί τροχό αγγειοπλαστικής. Είδα οτι εχει κατασκευαστει στη Ρουμανια. Παντως μπορει να χρησιμοποιειθει σε αρκετα πράγματα. καπου στις φωτο ειδα οτι ζυγιζει 2,85 κιλα...μεγάλος για τροχός πάντος

    καλη τυχη
    Κρατήστε μια αντίσταση... στους χαλεπους καιρους

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Σταύρο ... χάλια φωτογραφίες!... Το μόνο που διακρίνω είναι που γράφει για 14 mF (μικροφαράντ) πυκνωτή . Αλλά δεν διακρίνω τα υπόλοιπα ... αν είναι δυνατόν γράψε εσύ με το πληκτρολόγιο ότι γράφει επάνω στο μοτέρ με την ίδια σειρά και γραμμές που τα γράφει πάνω στο μοτέρ.
    Πάντως το καλώδιο που (μου φαίνεται ρόζ) και είναι μόνο του ανάμεσα στα (διπλά ) είναι ουδέτερος ... αυτά που είναι (διπλά ) και δίπλα - δίπλα είναι τα ζεύγη του (γρήγορου - αργού ) στην περιστροφή.
    θα τα συνδέσεις όπως στο σχέδιο
    Σύνδεση μοτέρ.JPG
    Όπου Α ή Β είναι τα ζεύγη για αργό και γρήγορο , το ίδιο ισχύει για το αργό και γρήγορο με το ίδιο σχέδιο ... αλλά δεν διακρίνω επιπλέον πληροφορίες μήπως π.χ. λέει άλλον τυχόν πυκνωτή για τις γρήγορες π.χ. ή άλλον για τις αργές στροφές.

    Εάν θέλεις να αλλάξεις την φορά περιστροφής αλλάζεις τα καλώδια (μόνο στο βύσμα ) που προέρχονται από τον πυκνωτή από τα σημεία ( Γ και Δ ) .

    ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΕ ΌΤΙ ΚΑΝΕΙΣ σε συνδεδεμένο με ρεύμα .... και μην αγγίζεις τις άκρες του πυκνωτή ακόμη και όταν είναι εκτός ρεύματος .

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Καλημέρα. Το σχέδιο του κινητήρα (εσωτερικά) είναι το εξής : Σαρωμένο1.pdf
    Εδώ βλέπεις ότι όλα τα τυλίγματα είναι συνδεδεμένα σε ένα κοινό κόμβο, άρα με το πολύμετρο πρέπει να αναζητήσεις ένα άκρο που θα έχει ηλεκτρική αντίσταση με όλα τα τυλίγματα. Αυτό είναι το κοινό (COM). Με ωμομέτρηση στα άλλα τυλίγματα θα βρεις ανά 2 να έχουν όμοια αντίσταση αυτά είναι τα άκρα των τυλιγμάτων μικρής και μεγάλης ταχύτητας. Συνήθως μεγάλη αντίσταση παρουσιάζει το τύλιγμα της μικρής ταχύτητας. Αντίστοιχα τα άκρα ονόμασε U1 V1 και U2 V2 Ελέγχεις ωμικά να συμφωνούν τ αθροίσματα των αντιστάσεων R(U1-COM) + R(COM-V1) =R(U1-V1) όμοια και για R(U2-COM) + R(COM-V2) =R(U2-V2).
    Σύνδεσε μια λάμπα 100 βατ στη φάση για την αποφυγή βραχυκυκλωμάτων και κάνεις το εξής κύκλωμα Σαρωμένο.pdf τροφοδοτείς το κινητήρα σου από το δοκιμαστικό, ελέγχεις για τυχών βραχυκυκλώματα με το κέλυφος του κινητήρα (ως προς τη γη). Η λάμπα θα ανάβει σχεδόν κανονικά και ο κινητήρας θα περιστρέφεται με χαμηλή ροπή και λιγότερες από τις ονομαστικές στροφές. Αν και σ αυτό το στάδιο τα πήγες καλά συμμάζεψε και δέσε τα περισσευούμενα καλώδια βάλε ένα διακόπτη στη σειρά και η συνδεσμολογία είναι έτοιμη. Αντί για ρελέ μπορείς να βάλεις διακόπτες για την αλλαγή φοράς και το αργό γρήγορο.
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Αν είναι για τροχό πάγκου ή ότι άλλη κατασκευή αυτού του είδους θα πρέπει να συνδέσεις μόνο τη μία φορά περιστροφής και θα είναι τέτοια ώστε τα παξιμάδια συγκράτησης να τείνουν στο να βιδώσουν όχι αντίθετα γιατί μπορεί να ξεβιδώσουν πολύ εύκολα. Γι αυτό οι δίδυμοι τροχοί του εμπορίου έχουν δεξιόστροφο - αριστερόστροφο σπείρωμα και δεν είναι το ίδιο από κάθε πλευρά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PanagiotisHlektrlogos : 19-12-11 στις 11:52

  8. #8
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παιδιά προσέχετε λίγο τί γράφετε, το μοτέρ αυτό δεν θα έχει μόνο 4 τυλίγματα τα οποία θα είναι ανά 2 ίδια! Στις γρήγορες στροφές δεν έχει δεξιά - αριστερά. Για να δουλέψει θα χρειαστεί επίσης ένας πυκνωτής 14μF / 450V~. Τώρα για να βρούμε τα καλώδια:

    Έχουμε 5 καλώδια (τη γείωση την αφήνουμε προς το παρόν στην άκρη): μαύρο, κόκκινο, κίτρινο, μπλε, λευκό. Με ένα πολύμετρο γυρισμένο στην κλίμακα μέτρησης αντιστάσεων (περιμένουμε τιμές από μερικά Ω ως καμιά 300αριά Ω) μετράμε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς, δηλαδή:

    μαύρο - κόκκινο
    μαύρο - κίτρινο
    μαύρο - μπλε
    μαύρο - λευκό
    κόκκινο - κίτρινο
    κόκκινο - μπλε
    κόκκινο - λευκό
    κίτρινο - μπλε
    κίτρινο - λευκό
    μπλε - λευκό

    Από τις τιμές που θα προκύψουν θα ανακαλύψουμε τη συνδεσμολογία.

  9. #9
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταύρο ... χάλια φωτογραφίες!... Το μόνο που διακρίνω είναι που γράφει για 14 mF (μικροφαράντ) πυκνωτή . Αλλά δεν διακρίνω τα υπόλοιπα ... αν είναι δυνατόν γράψε εσύ με το πληκτρολόγιο ότι γράφει επάνω στο μοτέρ με την ίδια σειρά και γραμμές που τα γράφει πάνω στο μοτέρ.

    ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΕ ΌΤΙ ΚΑΝΕΙΣ σε συνδεδεμένο με ρεύμα .... και μην αγγίζεις τις άκρες του πυκνωτή ακόμη και όταν είναι εκτός ρεύματος .
    Φιλε Μιχαλη αν σου πω οτι ουτε εγω μπορω να διακρινω με το ματι τι γραφει επανω θα το πιστεψεις; αυριο που θα εχω χρονο θα το καθαρισω να σας γραψω τι λεει και να κανω τις δοκιμες που ειπατε, εννοειτε οτι θα προσεχω αλλωστε εχω παει σε σχολη ηλεκτρολογου και εχω μαθει αρκετα πραγματα πανω σε αυτα ασχετα που δεν κανω αυτο το επαγγελμα.
    υγ: Μαλλον για τροχο θα το μετατρεψω (αν δουλεψει).

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας