Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.520

    Προεπιλογή

    η απαντηση μαλλον θα ειναι μακρια .... αλλα αν εχεις αποριες ειμαι στην διαθεση για να τις εξηγησω ....

    Αρχικα η προσεγγιση του κατασκευαστη εχει καποια θετικα στοιχεια και καποια αρνητικα ....

    θετικο στοιχεια ειναι το bootstrap το οποιο προσφερει μουσικοτητα και χαμηλη παραμορφωση αλλα εχει και καποιες ανακριβιες
    θετικο απο μια σκοπια οτι εχει βαλει τοπολογια κοινου συλλεκτη CFP sziklai το οποιο επισης προσφερει μουσικοτητα αλλα και ανακριβεια σε σχεση με μια τοπολογια κοινου εκπομπου αλλα απο την αλλη αρνητικο γιατια τα σταδια εξοδου αυτου του τυπου πεφτουν σε ταλαντωση ευκολοτερα απο τα κοινου εκπομπου .

    Το πολυ κακο ειναι οτι πολυ λιγοι σχεδιαστες εχουν πετυχει να παραλληλισουν διπλα σετ τρανσιστορ εξοδου και μαλιστα και μαλιστα το καθε σετ με το δικο του ντριβερ ...ειναι γενικα πολυ δυσκολο ....Το εξηγω αυτο λιγακι: στην ουσια ενα σταδιο εξοδου CFP δουλευει οπως του κανει κεφι ...εχει ενα δικο του gain σε σχεση με τα κοινου εκπομπου και απλα προσπαθει να ακολουθησει τα οδηγα τρανσιτορ αλλα δεν τα καταφερνει και τοσο καλα πραγμα που προσδιδει στον ηχο μια λαμπατη χροια και μια αισθηση μουσικοτητας και ελευθεριας την οποια οι ενισχυτες κονου εκπομπου δεν εχουν ....

    Βασικο μειονεκτημα αυτων των ενισχυτων ειναι οτι απο την στιγμη που εχουν 8 ενεργα στοιχεια στην εξοδο το καθε ενα απο αυτα κανει σχεδον οτι γουσταρει οποτε ειναι πολυ δυσκολο να στεθεροποιηθει αλλα να τα καταφερεις παντως ο ενισχυτης αυτο περα απο τα παραπανω καλουδια που αναφερουμε εχει και εξαιρετικο kick δλδ εξαιρετικη ικανοτητα οδηγησης ακομα και σε πολυ δυσκολα φορτια κυριως γιατι το καθε εξοδου εχει το δικο του ντριβερ

    ειναι αρνητικο οτι στην εισοδο δεν υπαρχει τερμα σε οτι αφορα το ευρος του ενισχυτη ... απο πλευρας ηχου αυτο φυσικα ειναι οτι καλυτερο πλην ομως αν ο ενισχυτης ταλαντωνει για αλλους λογους ασχετα με την εισοδο αυτο θα κανει την κατασταση ακομα χειροτερη

    τωρα ...επι το πρακτεου ειναι απιθανο να εχεις βρει στο εμποριο τρανσιτορ 817-1047 τα οποια να ειναι αυθεντικα ...ειναι δεδομενο οτι ειναι μαιμουδες απλα αν εισαι τυχερος θα ειναι καλες μαιμουδες αν εισαι ατυχος θα ειναι κακες ....

    Αν θες μπορω να σου που θα βρεις αυθεντικα τρανσιτορ και μαλιστα ματσαρισμενα ετοιμα προς χρηση αλλα υπολογιζε περιπου 18 ευρα το ζευγος


    η προσεγγιση του κατασκευαστη δεν ειναι χαζη ...δινει τετοια τροφοδοσια ωστε ο συντηρητικος ακροατης να κερδισει headroom και χωρο για dynamic peaks αλλα στην πραξη το 100% της ονμομαστικης ισχυος δεν θα ειναι πραγματικα ποτε διαθεσιμο ...

    πολλοι κατασκευαστες για να λύσουν το προβλημα της ασφαλους λειτουργιας του σταδιου εξοδου φροντιζουν να βαλουν μικροτερο μετασχηματιστη ωστε αυτος να "βουταει" και να μην υπαρχει αρκετη τροφοδοσια ωστε να καουν τα εξοδου ...κακη προσεγγιση και με πολυ παραμορφωση απο ενα σημειο και μετα αλλα στην πραξη λειτουργει

    τελος οι πυκνωτες miller που υπαρχουν στο σταδιο vas αλλα και στα οδηγα τρανσιστορ στην ουσια τρωνε ολη την ψυχη του ενισχυτη καταπνιγοντας παρα πολλα και ωραια ηχοχρωματα τα οποια θα μπορουσε κατα τα αλλα να αποδωσει ο συγεκριμενος ενσιχυτης αλλα τουλαχιστον με αυτον τον τροπο τον κραταει σε πιο ασφαλη λειτουργια .

    Οταν αλλαζουμε τρανσιτορ σε εναν ενισχυτη ο χειροτερος εχθρος ειναι τα βιβλια της EGA τα οποια οι περισσοτεροι δεν ξερουν πως να χρησιμοποιησουν σωστα και οδηγουν απλα και ευκολα μηχανηματα σε ολικη καταστροφη

    Εκτος απο τα μαιμου τρανσιστορ που δεν ξερουμε τιποτα ουσιωδες για αυτα και εκτος απο το cob ,soa, Ft, beta drop κλπ πραγματα τα οποια ειναι παρα πολυ σημαντικα για την σταθεροτητα του μηχανηματος ειδικοτερα οταν αυτο ειναι τοσο πουσαρισμενα φτιαγμενο 53+53 βολτ ... Αρα εαν τα τρανσιστορ που εβαλες εχουν αλλο ft η αλλο cob ειναι πολυ πιθανον να οδγησουν το μηχανημα σε καταστροφη .

    στην πραξη ο ενισχυτης σου εχει καει καποια αλλη φορα στο παρελθον και καποιο γατονι εβαλε τα τρανσιτορ αυτα γιατι θεωρησε οτι ηταν κοντα .... δεν εχει απολυτως καμμια σημασια πιο τρανσιτορ θα επιλεξεις να βαλεις ....ακομα και με τα μαιμου μπορει και να την γλυτωσεις το προβλημα ειναι οτι για να σταθεροποιηθει σωστα ο ενσιχυτης πρεπει να τα αλλαξεις ολα ..... 4 στο ενα καναλι και τεσσερα στο αλλο ...αλλιως θα εισαι μονιμως με ενα ζευγαρι καμμενα λογω της διαφορας που εχουν με τα αλλα .... δεν μπορει να γινει αλλιως αν θελεις η επισκευη σου να εχιε βαθος χρονου ....

    ειναι υποχρεωτικο να κανεις τεστ σε συχνοτητες μεχρι 100ΚΗΖ για να δεις τι γινεται ...με ημιτονο αλλα κυριως με τετεραγωνο παλμο σε ωμικο αλλα και σε χωρητικο φορτιο για να δεις ταλανωσεις συμμετρια κλπ ....στο 1 ΚΗΖ ολοι οι ενισχυτες παιζουν μια χαρα ...τα προβληματα αρχιζουν απο τους 10 και πανω

    Αν συνεχισεις ετσι θα καταληγεις να αλλαζεις τρανσιτορ καθε εβδομαδα ....

    αυτα απο μενα οτι αλλο θελεις στη διαθεση σου
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη east electronics : 08-12-11 στις 19:49
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον east electronics για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    jakektm (12-09-14)

Παρόμοια Θέματα

  1. Γιατί καίγονται τα τελικά τρανζίστορ?
    από Danza στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-09-06, 23:31
  2. Έλεγχος τρανζίστορ
    από ta03 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-07-05, 23:50

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας