δεν μετρησα τασεις και ρευματα , με την τροφοδοσια μονο το μοτερ της κασσσετας λειτουργει , αλλα εχεται δικιο θ αρχισω απο την τροφοδοσια
ανεβαζω και φωτο μηπως βοηθησει
ευχαριστω σας πολυ
δεν μετρησα τασεις και ρευματα , με την τροφοδοσια μονο το μοτερ της κασσσετας λειτουργει , αλλα εχεται δικιο θ αρχισω απο την τροφοδοσια
ανεβαζω και φωτο μηπως βοηθησει
ευχαριστω σας πολυ
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη
παιδια να ρωτησω αν ηταν απο τροφοδοτικο δεν θα επρεπε να καουν οι ασφαλειες του ;
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη
Καλησπέρα. Από ότι βλέπω στο σχηματικό το τροφοδοτικό αποσυνδέεται από το υπόλοιπο κύκλωμμα. Αποσύνδεσε το λοιπόν
και μέτρα τις τάσεις dc που είπαμε παραπάνω, ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ ΣΤΑ 220V! που υπάρχουν στο πρωτεύων του μετ/στη.
Δεν είναι απαραίτητο να καούν οι ασφάλειες εδώ αν κάτι δεν δουλεύει σωστά π.χ αν τα τρανσίστορ Τ020 και Τ021 δεν
σταθεροποιούν σωστά ή η D020 ζένερ έχει διαροή.
Αυτό που είδα εγώ στη φωτογραφία που ανέβασες, είναι ότι το μαύρο τρίμερ [τις preh] δίπλα στην καμμένη αντίσταση
δεν είναι το εργοστασιακό της Grundig αλλά μεταγενέστερο, άρα κάποια παλαιότερη επισκευή έχει γίνει σ' αυτό το σημείο. Πολές φορές επίσης οι αντιστάσεις καίγονται από κάποιον ημιαγωγό που έχει βραχυκυκλώσει, οπότε κάνε ένα πέρασμα εκεί σε τρανσίστορ και διόδους με το πολύμετρο.
Τέλος χωρίς να ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται το δικό σου το συγκεκριμένο μηχάνημα όπως και το αδελφάκι του το
C6000 είναι από τα πολύ καλά μηχανήματα της Grundig πολύ καλή λήψη στο ραδιόφωνο και γλυκό ήχο, οπότε αξίζει την
όποια προσπάθεια αλλά και την απαραίτητη προσοχή.
σ ευχχαριστω φιλε δημητρη , το μηχανημα τ αγορασα απο παλιατζιδικο , ειναι εξωτερικα σε αριστη κατασταση (γι ατο και το πηρα ) αλλα εσωτερικα εχει μπει χερι , ηδη ανοιξα την πλακετα του τροφοδοτικου πανω στην οποια ειχε πολλες πιτσιλιες απο καλαι και πιθανον να βραχυκυκλωνε διαδρομους , ο μετασχηματιστης βγαζει σωστες τασεις καθως και η ανορθωση-εξομαλυνση , υπαρχουν ακομη αρκετοι ξεκολημενοι διαδρομοι -οχι κομενοι ευτυχως-απο υπερβολικη θερμοκρασια σε καποιες κολησεις , γενικα θελει πολυ προσοχη γνωση και υπομονη , ηδη αρχισε ν "αναπνει" αλλα πιανει μονο εναν σταθμο στα φμ και ακουγεται πολυ χαλια ( ροχαλιζει αρκετα ) , τεσπα εργοχειρο θα το κανω σιγα σιγα , εχεις καμια ιδεα πως να επιδιορθωσω τους ξεκολημενους διαδρομους ; σκεφτομαι οτι πρεπει να τσεκαρω ολα τα τρανζιστορ ,τις διοδους και ν αλλαξω ολους τους ηλεκτρολυτικους και ο Θεος βοηθος
σ ευχαριστω και παλι για την βοηθεια.
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη
Θα βάλεις καλώδιο παράλληλα στους διαδρόμους.
papkir (24-06-11)
σ ευχαριστω φιλε αποστολη , σκεφτομουν μηπως υπαρχει καποια ειδικη κολα να τους κολησω πανω στην πλακετα , αλλιως θα μπει καλωδιο οπως ειπες.
η καλλιτερη ανακυκλωση ειναι η επισκευη
Εγω προσωπικά χρησιμοποιώ κυανοακρυλική κόλλα στιγμής για να κολάω τους διαδρόμους αν δεν είναι κατεστραμένοι.
Αφαιρώ την κόληση, κολάω τον διάδρομο και αφού στεγνώσει η κόλλα στιγμιαία ξανακολάω με το κολητήρι . Είναι λίγο δύσκολος τρόπος θέλει εξάσκηση προσοχή και ταχύτητα για να μην ξαναξεκολήσει η κόλλα.
Μην ξεχάσεις να καθαρίσεις καλά με σπρεϋ επαφών όλα τα ποτενσιόμετρα και τους μεταγωγούς διακόπτες [επιλογής μπάντας] γιατί πιθανόν να σου δημιουργούν το πρόβλημα που ανέφερες με την κακή λήψη.
Καλή συνέχεια στην επισκευή.
papkir (26-06-11)