τελικα ειναι ο κομπρεσορας καμια ιδεα κανεις? να των αλλαξω γιατι ειναι καλο το μηχανιμα η να παρω κανα αλλο?
τελικα ειναι ο κομπρεσορας καμια ιδεα κανεις? να των αλλαξω γιατι ειναι καλο το μηχανιμα η να παρω κανα αλλο?
πλακα κανεις??? στην θερμανση δουλευουν πιο χαλαρα τα κλιματιστικα??? απο ποτε??μπορεις λιγο να εξιγησεις γιατι???
φιλε Τακη εαν εχεις κανενα φιλο ψυκτικο πεστου να ερχει με εναν booster πυκνωτη μηπως το μοτερ σου ειναι απλα κολλημενο... με το πολυμετρο δεν θα δεις και πολλα πραγματα εκτος απο το εαν εχεις διαροη προς την γη...
φανατικος αντιαεικινηστης....
δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...
σιγουρα ειναι ο κομπρεσορας εχω παρει τρεις γνωμες για σιγουρια
δεν ειναι εγω οτι δεν ειναι... ειπα οτι ισως ειναι απλα κολλημενος και με τον booster πυκνωτη ισως μπορεσετε να τον ξεκολλησετε
φανατικος αντιαεικινηστης....
δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...
Τι ειναι το booster και τη κανει;
Το booster δίνει παραπάνω δύναμη για να ξεκινήσει το μοτέρ που θέλουμε.
φιλε ψυκτικος ειμαι χρονια , και εχω δει πολλες βλαβες κλιματιστικων ,τα μοτερακια δεν καιγονται τοσα ευκολα αλλα πριν πουμε για αυτο το ποιο πιθανο χωρις να βαλω το χερι μου στην φωτια εαν δεν το δω δεν θα ξερω ,αλλα πεφτουν οι ασφαλειες εαν ο πυκνωτης ειναι off τραβαει πολλυ ρευμα και ριχνει το ρελε,το εχω δει πολλες φορες αυτο στα κλιματιστικα .Πρωτα βλεπω πυκνωτη εαν ειναι ενταξει και μετα μετραω κομπρεσερ μεταξυ τους τις μπορνες και με την γη εαν εχει διαροη.Αλλα για να τον μετρησεις θες πυκνωμετρο συνηθως στα ενιαρια κλιματιστικα εχει 35mf πυκνωτη.Αλλα αυτο επειδη ειναι 30.000btu πυκνωτη δεν εχει τριφασικο ειναι με ρελε τασεως δουλευει μηπως φταιει και αυτο,βγαλε τα καλλωδια απο πανω και βαλτο μπροστα το ριχνει παλλι?
μετα παρε ενα πολλυμετρο και μια μια τις μπορνες μετρατες με την γη να δεις εαν ειναι βραχυκυκλομενο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos Anagnostou : 16-05-11 στις 09:00