Οπότε φάγαμε άκυρο. Εντάξει δεν πειράζει. Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και σορρυ αν σας ζάλισα.
Γιώργο,Να του κάνουμε καμιά μοντα για να φορτίζουμε της 12βολτες του αυτοκινήτου δεν γίνετε να υποθέσω?
όπως σου είπα και σε προηγούμενο post (#26) και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις σου, αφού τον έχεις που τον έχεις τον μετ/στή και για λόγους πειραματισμού μπορείς να ακολουθήσεις το σχέδιο της παρακάτω εικόνας.
Αν μη τι άλλο, μια μπαταρία 12V-50Ah θα την φορτίσει κανονικά.
gep58
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
Δηλαδή Γιώργο με αυτό τον τρόπο θα μπορώ να φορτίζω και μπαταρίες πχ 12V 5A? Για την 50αρα που γράφεις πόσο περίπου χρόνο θα χρειάζεται? 10 ώρες λογικά?
Μετά την γέφυρα η τάση πόσο περίπου θα είναι γιατί στο τύλιγμα 1-3 φέρνει 15V περίπου και φοβάμαι (ότι επειδή μετά την γέφυρα θα αυξηθεί από όσο γνωρίζω και άλλο) μην κάνει κανα μπαμ η μπαταρία και με πάρει κανα σκάγι. Να σε ρωτισω ο κύκλος με το χ μέσα που είναι παράλληλα με τα τυλίγματα 1-3 είναι λαμπάκι? (στα ηλεκτρολογικά τουλάχιστον αυτό ξέρω ότι συμβολίζει) γιατί αυτό που έχει πάνω είναι 220 και πάει απευθείας στην τροφοδοσία σε σειρά με το ON.
Κάνε πρώτα το κύκλωμα του Γιώργου και αν η τάση πάει πάνω από 14,5 δοκίμασε να βάλεις εν σειρά με το πρωτεύων μια λάμπα 230V/100W ή πειραματίσου με διαφορετικά Βατ, ώσπου η τάση αντί 15 να γίνει ~14 να φορτίζεις 12/βολτες άφοβα
θεωρητικά έτσι είναι αν φορτίζει με 5Απόσο περίπου χρόνο θα χρειάζεται? 10 ώρες λογικά?
μετά την γέφυρα δηλ. η DC τάση δεν αυξάνει στο συγκεκριμέμο κύκλωμα και εν κενώ θα είναι περίπου 14V.ότι επειδή μετά την γέφυρα θα αυξηθεί από όσο γνωρίζω και άλλο
Όμως όπως προανέφερε και ο Φίλιππος δεν θα πάρεις σωστή ένδειξη στο ψηφιακό όργανο αν προσπαθήσεις να την μετρήσεις εν κενώ.
Όταν συνδέσεις την μπαταρία, η τάση αυτή ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας θα πάρει μια τιμή και τότε μπορείς να την μετρήσεις πάνω στους πόλους.
Μια πιο σωστή τάση του μετ/στή θα ήταν περίπου 14 με 14.5V όπως επεσήμανε ο Αποστόλης αλλά αυτό θα το δεις στη πορεία δηλ. αν δεις ότι λειτουργεί κάπου στα όρια μπορώ να σου πώ πως να την αλλάξεις, αν βέβαια έχεις όρεξη να το κάνεις.
σωστό... στις εικόνες είδα ότι έχει και ένα ενδεικτικό λαμπάκι που συνδέεται στο δευτερεύον του μετ/στή.ο κύκλος με το χ μέσα... είναι λαμπάκι?
Τα σημεία που πρέπει αρχικά να προσέξεις είναι να παρακολουθείς την τάση με το όργανο, το ρεύμα φόρτισης να μην περνάει τα 5Α και να παρακολουθείς την θερμοκρασία του μετ/στή με το χέρι ανά διαστήματα και αφού βγάζεις τον φορτιστή από την πρίζα κι όχι κλείνοντας τον διακόπτη που έχει.
Αυτά για να βεβαιωθείς σε πρώτη φάση ότι το σύστημα λειτουργεί κανονικά.
Αν η τάση φόρτισης είναι σωστή τότε κάπου στα 14,5V θα πρέπει να πέσει το ρεύμα φόρτισης κάτω από 1Α.
Αυτά για την ώρα...
gep58
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
Φίλε Αποστολή για να μην παιδεύομαι με λάμπες με καμιά βατικη αντίσταση (αν τελικά πάει πάνω από 14.5) δεν θα κάνω δουλειά? Ωραία ευχαριστώ φίλε Γιώργο θα πάω να πάρω την γέφυρα και θα βάλω την μπαταρία πάνω, και σας ενημερώνω για της εξελίξεις.
Το λαμπάκι πάει στο πρωτεύων απλά έτσι όπως τράβηξα την φωτο φαίνεται σαν να είναι στο δευτερεύων.
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για την βοήθεια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Αποστόλης1 : 10-03-10 στις 14:33
Καλησπέρα σε όλους. Τελικά πήρα την γέφυρα kbpc 1004 γιατί δεν είχε την 1001. την έβαλα πάνω και η τάση στην έξοδο είναι γύρο στα 15,5 με 16 Vdc. Τώρα τη να κάνω να βάλω την μπαταρία πάνω η θα γίνω φλαμπε?? Και κάτι άλλο η πάνω πλευρά της γέφυρας είναι μεταλλική, λέτε να θέλει ψύξη η οχι?
Η γεφυρα καλο ειναι να μπει σε ψυκτρα...
Δοκιμασε να το βαλεις στη μπαταρια. Δεν θα γινει τιποτα περαν απο το οτι θα τραβηξει λιγο ρευμα παραπανω. Εαν εχεις κανενα κοματι καλωδιο 10 μετρα περιπου 1 ... 1.5 χιλιοστα διαμετρο βαλτο εν σειρα με τον ενα πολο του φορτιστη και θα ελθει στα "ζυγια του".
Καλες φορτισεις