-
-
-
μα ποσο εχει ενας καινουργιος φορτιστης ;
δεν νομιζω να αξιζει την επισκευη αυτος
-
-
-
-
Φιλε παουερ οφ σαουντ αναρωτιεμαι μπορουσε πριν ο πατερας σου μπορουσε να φορτιζει μπαταριες αυτοκινητου που ειναι τουλαχιστο 50 αμερωρια(Ah)
ενω ο δικος σου γραφει μεγιστα αμερωρια 20Αh.Η τιμη που βρισκεις με το πολυμετρο στο dc ειναι η λεγομενη μεση τιμη της ημιανορθομενης (με μια διοδο) τασης.Οταν μετρας με το πολυμετρο στο ac τοτε μετρας την λεγομενη ενεργο τιμη της ημιανορθωμενης τασης.Σε καθε περιπτωση η dc ταση που μετρας αυτη ειναι που φορτιζει την μπαταριαΤο οτι βρισκεις ac kai dc φενεται εκ πρωτης οψεως καλο κανε αν μπορεις το εξης:βαλε το ποετραλυμετρο στο ac και αναψε το φορτιστη.Μετρα στα δυο ακρα του διακοπτη για την επιλογη της τασης φορτισης στη θεση 12V με τον ενα ακροδεκτη του πολυμετρου στο μεσαιο καλωδιο του διακοπτη και το αλλο σε ενα απο τα καλωδια του διακοπτη και οταν δειξει ταση το πολυμετρο στειλε απαντηση.Στο λεω αυτο για να εχω μια εικονα για το τι βγαζει ο μετασχηματιστης στην εξοδο.Εγω την κανω τωρα περιμενε αυριο απαντηση
-
-
αυτος ο φορτιστης ειναι για να φορτιζει μπαταριες ηλεκτρικων παιδικων αμαξιων....ειμαι σιγουρος οτι τα εχει φτυσει το τυλιγμα.....καθοτι θα εχει βρασει ο Μ/Τ.κανα 25-30 ευρω τους εχει το πρακτικερ....και ειναι και κινεζικοι....αλλα μη νομιζεις οτι ειναι καλυτεροι....ειναι το ιδιο αχρηστοι με αυτον εδω....στην ανακυκλωση καΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.....
-
-
-
-
Σορρρυ αλλα σε πηρα στο λαιμο μου επρεπε μα μετρησεις με τον ενα ακροδεκτη του πολυμετρου στο πλην του φορτιστη και τον αλλο ακροδεκτη μια στο δεξι καλωδιο του διακοπτη εκει δηλαδη που ειναι η επαφη και μια στο αριστερο με βαση τις τιμες που μου δινεις πρεπει να βρεις 14,6Vac μεγιστο στο ενα καλωδιο του διακοπτη και 20,6 στην αλληγια τα 12 και 24 βολτ αντιστοιχα.Μια ερωτηση:μηπως κανεις μετρησεις φορτιζονας ματαρια και βγααζεις διαφορες τιμες?Εσυ παντως καντες χωρις μπαταρια.Απο οτι μου φαινεται παντως θα πρεπει να αφηνεις τις μπαταριες σου για πολλες ωρες να φορτιζονται ο πατερας μου εχει εναν παρομοιο αλλα με διπλη ανορθωση και τις αφηνουμε πανω απο 24 ωρες να φορτιζονται μονο τοτε φορτιζονται καλα στο λεω για να το ξερεις.Αν κανεις τις μετρησεις που σου ειπα και βρεις τις τιμες που σου ειπα τοτε ο φορτιστης θα πρεπει να δουλευει κανονικα.Σημειωση:σε μια πληρως φορτισμενη μπαταρια η ταση της ειναι 14,4V.Μια ακομα ερωτηση:
Ποσες ωρες χρειαζοταν ο πατερας σου για να τις φορτισει?Στο ξαναλεω αυτο γιατι εμεις που εχουμε εναν παρομοιο και μαλιστα μεγαλυτερου ρευματος χρειαζομαστε τουλαχιστο 24 ωρες για το φορτισμα των μπαταριων.
-
-
Επισης πρεπει να σου πω οτι εψαξα στο προσπεκτους του φορτιστη που εχουμε που ειναι παρομοιος με τον δικο σου και βρηκα οτι κανει για μπαταριες αυτοκινητων αλλα μην επιχειρησης να φορτισεις μικρη μπαταρια γιατι θα εχεις απροοπτα και επισης δεν κανει για μπαταριες φορτηγων.Επισης βρηκα καποιο προβλημα στις τιμες για ac που μετρας.Προς το παρον κανε τις μετρησεις που σου ειπα και νωρις το βραδυ πιστευω μα ειμαι ονλαιν για να μου πεις
-
-
Φίλε μου μήπως αν δοκιμάζεις να καθαρίσεις τα φύλλα του μετασχηματιστή εξωτερικά από την σκουριά με μια συρματοβουτσα η με σμυριδόχαρτο ανέβαζε λίγο τάση έστω και ένα βολτ θα κάνει την διαφορά λέω τώρα εγώ .
Επίσης στην είσοδο (στο πρωτεύον) δες αν έχεις 220v μήπως είναι λιγότερα ?
Αν και δεν αξίζει η κατασκευή αλά έτσι για να πούμε ότι βρήκαμε την βλάβη.
Τέλος το πολύμετρο σου είναι αξιόπιστο ?
-
-
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης