-
Ένας γενικός έλεγχος & επισκευή από τη μαμά RVR είναι ό,τι καλύτερο;Έπειτα αν είναι σε εγγύηση και δεν το σκαλίσεις δεν νομίζω να πληρώσεις...τρελλά χρήματα το πολύ πολύ τα μεταφορικά.Σε κάθε περίπτωση επικοινώνησε με την εταιρεία για να σου πει πως έχει η όλη διαδικασία πριν προβείς στη όποια επισκευή.
Το exciter είναι εντός παραγωγής... οπότε το after sales service ελπίζω να σε κατατοπίσει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη radioamateur : 09-11-09 στις 23:51
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
RADIOAMATEUR
-
-
Παιδια, sorry, αλλα εχω αλλαξει γνωμη.
Υπαρχουν τεχνικοι ή καλλιτερα ενας τεχνικος εδω στην θεσσαλονικη, που μπορει να βρει το προβλημα σε χρονο 0.
Οπου και να ειναι η βλαβη ...
Προσωπικα, δεν ηξερα, ειδα, εμαθα, και τωρα ξερω.
-
-
Γιωργο. καλησπερα.εχεις απολυτο δικιο.Ειναι κορυφη ο ανθρωπος.μου το εφτιαξε το RVR αμεσως.Λειτουργει αψογα.
-
-
Φιλε ο τυπος ειναι Κορυφη,
Για να καταλαβεις, ειδε το τεχνικο μανουαλ του ptx και μου ειπε μεσα σε ενα λεπτο,
"ρε συ, εχουν αλλαξει το μοντελο στο ταδε και στο ταδε σημειο .... και εκαναν και ... μπλα μπλα μπλα¨" (κινεζικα πραγματα για εμενα).
Για να μην σε κουραζω, βρηκε την βλαβη (ενα χαλασμενο "πραγμα" που η διασταση του ηταν 1/4 φακης)
μετα βρηκε ενα αντιστοιχο στα ανταλλακτικα που ειχε και τσαφ ... ετοιμο.
Και μιλαμε για μια πλακετα, ιδια με motherboard pc.
αααα, καποια στιγμη ειχα κλειστο τον ηχο, και νομισα οτι ειχα προβλημα με την καρτα ηχου.
Τον παιρνω τηλεφωνο, και μου λεει ελα, παω εκει, βλεπει την λαθος ρυθμιση και λεει
"ΚΡΙΜΑ ρε γαμωτο, και ελεγα οτι θα ασχοληθω με την καρτα του ηχου"
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης