το τιναγμα οφελετε σε ανισοροποια του ενισχυτη οταν η ταση πεφτει γιατι κλεισαμε τον ενισχυτη .... για αυτο υπαρχει και το ρελαι προστασιας για να αποσυνδεση τα ηχεια πριν κλεισει η ταση και ο ενισχυτης ....

αλλα τελικα αυτο ειναι και ευκολο μπορεις να το δεις και με το ματι αν ο το ρελε ειναι διαφανο ....
αυτο που περιμενεις ειναι να κλεισει η ταση του πηνιου το ρελαι αμμεσα μολις κλεισεις την τροφοδοσια .....

τωρα που το σκεφτομαι υπαρχει και περιπτωση να εχει βραχυκυκλωσει το τρανσιστορ η ολοκληρωμενο που οδηγα τον ενισχυτη και να ειναι ο ρελες μονιμα ανοιχτος ...

αυτα απο μενα ....δεν ειναι κατι δυσκολο