και κατι αλλο που μπορεις να κανεις αν εχεις ορεξη

το κυκλωμα προστασιας παιρνει κριτηριο απο την εξοδο του ενισχυτη θα μπορουσες πολυ ανετα να αποσυνδεσεις την εξοδο του ενισχυτη απο το κυκλωμα προστασιας

οποτε αν η ζημια ειναι στην προστασια τοτε ο ρελε θα χοροπηδηξει ξανα και ετσι θα εντοπισεις αν η βλαβη ειναι στον τελικο η στην προστασια

φυσικα αν εχεις και ενα αναλογικο πολυμετρο μπορεις να το βαλεις στην εξοδο του ενισχυτη και πριν απο το ρελαι να δεις αν χοροπηδαει καθολου η ταση στην εξοδο κατα την εκιννηση

αν ο ενισχυτης δεν ειναι και στα πολυ καλα του μπορει να πεταει και λιγο ντι σι στην εξοδο ( τα κυκλωματα προστασιας γενικα ειναι πολυ ευαισθητα στην ταση ντι σι ακομα και μερικα μιλιβολτ

και κατι αλλο που δεν μας ειπες ο ρελαι κανει τρελλες αμεσως η περιμενει καποια δευτερα???

γιατι η προστασια περιμενει καποια δευετερολεπτα πριν κουμπωσει το ρελαι αν ο ρελαι πηδαει αμμεσως σημαινει οτι ο πυκνωτης που κανει την καθυστερηση εχει τζασει

αυτα !!!