Παιδιά υπάρχει και η ένωση καταναλωτών.Η ευρωπαϊκή εγγύηση απ'όσο γνωρίζω είναι δύο χρόνια για ηλεκτρονικά προϊόντα και όχι ενας χρόνος όπως συμβαίνει στην Ελλάδα από ορισμένους.
Αν δεν βρεις το δίκιο σου θα πας και να διαμαρτυρηθείς την ώρα που έχει κόσμο.Εδώ μιλάμε για λεφτά και όχι για κουκιά.Η εγγύηση & η απόδειξη αγοράς που συνοδεύει κάθε προϊόν αποτελούν αδιάψευστα τεκμήρια για τα δικαίωματα του καναλωτή & τη δεύσμευση της εταιρείας απέναντι σου.
Στείλε και επώνυμη έγγραφη επιστολή ή email στη μαμά εταιρεία του προϊόντος στο εξωτερικό όμως όχι στην Ελλάδα.Να αναφέρεσαι στις επωνυμίες των εταιρειών πωλήσεων για να μαθαίνουμε & εμείς να αποφεύγουμε τους όποιους απαράδεκτους & προπαντός να μη φοβάσαι.
Ορισμένες εταιρείες έχουν την νοοτροπία των πωλήσεων χωρίς επιστροφές.Αυτό πρέπει να σταματήσει για να μάθουν να πουλάνε ποιοτικά προϊόντα ευρωπαϊκών προδιαγραφών και όχι κινέζικων.