Κανεις μια κάλη αποψυξη ωστε να λιωσει ο παγος απο το στοιχείο και την λεκανη της καταψυξης. Ριχνεις νερο στην λεκανη της καταψυξης και παρατηρέις αν τρεχέι το νερο στο δοχειο του συμπιεστη.
Το βαζεις σε λειτουργια στο max (θερμοστατη κατάψυξης+συντήρησης). Μετα απο 6 ωρες μετρας θερμοκρασια κατάψυξης και συντήρησης. Στην καταψυξη πρεπει να εχεις τουλαχιστον -15 καί στην συντήρηση 4-5. Χαμηλωνεις τον θερμοστατη να δεις αν θα κοψει το μοτερ. Αν με τις θερμοκρασιες εισαι οκ ελεγχεις με την σειρα χρονοδιακοπτη, ανεμιστηρα + κλιξον αν εχει, θερμοστατη αποψυξης, θερμοασφαλεια, αντίσταση.
Υ.Γ.1. Ελέγχεις καλωδιωσεις και διακοπτή πορτας.
Υ.Γ.2 Οποιοδηποτε εξαρτημα έχεις αλλαξει μεχρι στιγμής βεβαιωσου οτι πηρες το αντίστοιχο με τα ιδια χαρακτηριστικά.
Υ.Γ.3 Οταν καιγεται το κλιξον ή η θερμοασφαλεια καλα ειναι να αντικαθίστανται και τα 2.
Υ.Γ.5 Παρατηρησε αν πάγωνει η ανναροφηση εκει που συνδεεται με το συμπιεστη.
Υ.Γ.6 Σε περιπτωση που στην καταψυξη υπαρχουν γριλιες αεραγωγων (πατος) και στην συντήρηση πανω μερος μεσα απο την πόρτα, πρεπει να ελεγξεις σχολαστικα αν υπαρχει παγος.. την εχω πατήσει να μην γινεται σωστα η ανακυκλοφορια του αερα προς την συντηρηση.