μου ανέφερε ότι ο συμπιεστής ξεκινάει και κόβει , ο θερμοστάτης ακούγεται που οπλίζει-ξεοπλίζει , το στοιχείο γεμίζει όλο με φρέον ..... οπότε δεν βλέπει κάτι.Πιθανόν ο τεχνικός να μπερδεύτηκε ότι το σταμάτημα προέρχονταν από θερμοστάτη . Αλλά από ότι φαίνεται για κάποιο λόγο αργότερα το μοτέρ κόβει από το θερμικό του και όχι από τον θερμοστάτη (δεν είναι δυνατόν θερμοστάτης να κόβει σε 3-4 λεπτά) . οπότε κάτι τρέχει με τον συμπιεστή . (να δει αν έχει εσωτερικό πρόβλημα το μοτέρ) μέτρηση αμπέρ που τραβάει και τον λόγο που κόβει το θερμικό. (σε σπάνιες περιπτώσεις με την αλλαγή θερμικού και ρελέ ) αν έχουν πρόβλημα αυτά διορθώνει (αρκεί να μην έχει πρόβλημα το μοτέρ)Επίσης σήμερα το πρωί με ρυθμιζμένο το θερμοστάτη στο 3 , άκουσα το συμπιεστή να ξεκινάει να δουλέυει 3-4 λεπτά και να κόβει.