Εντάξει Μάνο , ο καθένας έχει δικαίωμα δικής του επιλογής ... αλλά θέλω να μου πεις χωρίς υπεκφυγές που βλέπεις το "πλεονέκτημα" του μοτέρ με ιμάντα ή χωρίς ?

στον ίδιο λόγο και στο αίτιο
1) (καρβουνάκια? ή χωρίς?) ..... Όπου δεν είναι λίγοι αυτοί που σε βάθος μιας 5 ετίας περίπου τρέχουν να τα αντικαταστήσουν , και όσοι το αμέλησαν το έχουν καταστρέψει και το ίδιο μοτέρ.
2) (Θορυβώδες ? ή χωρίς?) ....
3) (επιπλέον ρουλεμάν στα συμβατικά μοτέρ? ή χωρίς στα Direct?)
4) Και επίσης να συνυπολογιστεί και αυτό .... τα συμβατικά (με την τοποθέτηση του μοτέρ "έξω και στην περιφέρεια" ο κάδος χάνει κάποια σταθερότητα στην φυγοκέντριση στο (στίψιμο δηλαδή) .. ενώ στο Direct όχι λόγω τοποθέτησης εξίσου στο κέντρο.
5) Επίσης πολλές φορές έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον "χαλαρό ιμάντα " όπου χάνει στροφές κτλ .

Εγώ τουλάχιστον εξηγώ τα παραπάνω πλεονεκτήματα του Direct Drive έναντι του συμβατικού .... εσύ Μάνο τι "πλεονεκτήματα " έχεις να δηλώσεις περί αυτού?
Αν είναι κάτι που πρέπει να το μάθουμε ή να το ακούσουμε για προς το "καλύτερο " ας το ακούσουμε λοιπόν.