Χαιρετώ την παρέα.
Πρίν απο σχεδόν 18 περίπου μήνες αγόρασα ένα πλυντήριο Zanussi, το οποίο έχει εγγύηση μέχρι τον Οκτώβριο του 2011.
Εχθές κάλεσα τον τεχνικό της αντιπροσωπείας στην πόλη μου για επισκευή, ο οποίος μου είπε οτι η επίσκεψη θα κοστίσει 15 ευρώ (με ΦΠΑ) και οτι πέρα απο αυτό το κόστος τα ανταλλακτικά που ίσως χρειαστούν καλύπτονται απο την εγγύηση.
Όταν τον ρώτησα γιατί υπάρχει αυτή η χρηματική επιβάρυνση, μου απάντησε πως η πολιτική της Zanussi είναι: το πρώτο εξάμηνο όλα δωρεάν και μετά 15 ευρώ η επίσκεψη με δωρεάν ανταλλακτικά και εργασία.
Στέκει αυτό με τα 15 ευρώ; Γνωρίζει κανείς σας κάτι;
Πάντως εγώ μετά απο αυτό το νταβατζιλίκι δεν πρόκειται να ξαναγοράσω οτιδήποτε της συγκεκριμένης εταιρίας.