καλημερα παιδια απο τι καταλαβα σαν χομπιστας και με λιγες γνωσεις θα κανω πολλες μ...... ακομα μερι να μαθω μερικα βασικα πραματα γυρω απο τα ηλεκτρονικα. Να σας πω τωρα και το κατωρθομα μου...εχτες το βραδακι ανοιχα τον τον ενυσχιτη αυτοκινητου μου για να κατανοησω πως τυλιγετε το συρμα γυρω απο τον φεριτη στους τοροιδης μετασχηματιστες των ενυσχιτων αυτοκινητου αφου ψιλοκαταλαβα καποια πραματα πηρα την μοιραια αποφαση να τον τροφοδοτησω με ρευμα(12v 2.5A) για να κανω καποιες μετρησεις . η πλακετα βρισκοταν στον αερα χωρις τα τρανσιστορ του παλμοτροφοδοτικου ( IRFZ44N )
να ειναι βιδωμενα πανω στο σασι του ενισχυτη να πιεζονται και να ψυχωνται. Το αποτελεσμα ητανε σε 5 δευτερολεπτα που εμεινε υπο ταση πριν βγαλω την πριζα του τροφοδοτικου , να αρχισει να μυριζει καμενο και μια IRFZ44N να εχει ψηθει κανονικα. την μετρησα με το πολυμετρο και ειναι βραχυκυκλωμενη , ενω 2 διπλανες να εχουν μικροτερες τιμες απο τις υπολοιπες 9 που εχουν τις ιδιες τιμες στο πολυμετρο. Αυτο τωρα που θελω να μου πειτε- οσο μπορειτε να εκτιμησετε απο τα παραπανω- αν θα εχει παθει ζημια και ο υπολοιπος ενυσχιτης . Υπαρχει περιπτωση να αλαξω μονο τις καμενες IRZ44N και να ξαναλειτουργησει ο ενυσχιτακος μου ?
Σας ευχαριστω εκ τον προτερων για οποια βοηθεια...