Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 72
  1. #51
    Το avatar του χρήστη The Professor
    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Λεκανοπέδιο Αττικής
    Μηνύματα
    44

    Προεπιλογή

    Συνεχεια απο το προηγουμενο μυνημα (δεν μ ε αφηνε ν βαλω πολλες φωτογραφιες)

    Φωτογραφιες του μοτερ απο μπροστα απο δω γυρνα τον υμαντα



    Φωτογραφιες του μοτερ απο κατω



    λιγο ποιο μακρινη φωτογραφια

    ΓνώσειςUNIX~Linux: Αρκετά καλές┃ Προγραμματισμός: Ναί ┃ ┃Αγγλικά: Πολύ καλά┃
    Λειτουργικό Fedora 16@32bit σε ASUS P5LD2-VM┃
    Προδιαγραφές Desktop ⇛ CPU:Pentium 4@3 GHz 32bit┃Ram: 4-GB ┃
    ┃GPU :NVIDIA GeForce GT 440 GDDR5 1GB 3200 MHz┃8-ch HD Audio┃


  2. #52

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.477

    Προεπιλογή

    Αν δεν ακούστηκε άδειο , μπορώ να υποθέσω τα εξής πιθανά.

    1) Να είναι λασκαρισμένη η τροχαλία (που είναι από την απέναντι πλευρά της 1ης φωτογραφίας )

    2) Να είναι από τα αμορτισέρ (κάτω μέρος του κάδου) θα δεις 2 "σωλήνες" που ισορροπούν τον κάδο , πίεσε εσύ τον κάδο από πάνω με δική σου δύναμη και δες αν εκεί ακούγονται τα "κουδουνοτριξίματα".

    3) Από το καπάκι που κλείνεις στο εσωτερικό του κάδου με τα ρούχα , να είναι λάσκα και δεν κουμπώνει σφικτά.

    4) Κάποιο ξένο αντικείμενο "χαμένο " μέσα στον κάδο και βρίσκει στο γύρισμα και χτυπάει.

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    The Professor (13-09-12)

  4. #53
    Το avatar του χρήστη The Professor
    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Λεκανοπέδιο Αττικής
    Μηνύματα
    44

    Lightbulb

    Αμαν το χα ξεχασει , ντροπη μου , να απαντησω.......Τελικα Πέτρο αυτοι οι ηχοι που ακουγα εξαφανιστηκαν οταν βιδωσα-εκλεισα την πλαινη λαμαρινα !!!!!!!!!


    Χιλλια ευχαριστω Πετρο Κυριακίδη με γλητωσες απο 75 ευρω , νταξει δεν λεω να ζησει και υδραυλικος ανθρωπος ειναι αλλα παναιά μου γδερνουν , με ελαχιστα ευρω επισκευαστηκε !!!!!
    Σε ευχαριστω παααααρα πολυ , σου ευχομαι καλη χρονια με υγεια !!!!
    ΓνώσειςUNIX~Linux: Αρκετά καλές┃ Προγραμματισμός: Ναί ┃ ┃Αγγλικά: Πολύ καλά┃
    Λειτουργικό Fedora 16@32bit σε ASUS P5LD2-VM┃
    Προδιαγραφές Desktop ⇛ CPU:Pentium 4@3 GHz 32bit┃Ram: 4-GB ┃
    ┃GPU :NVIDIA GeForce GT 440 GDDR5 1GB 3200 MHz┃8-ch HD Audio┃


  5. #54

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    bill
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Αλλαγή πυκνωτή και το πλυντήριο (ένα Zanussi z400) γυρίζει και στίβει σαν καινούριο. Ευχαριστώ το forum για τη βοήθεια!!!

  6. #55
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.573

    Προεπιλογή

    Αν μου επιτρέπετε, να προσπαθήσω να απαντήσω με απλά λόγια (όσο είναι δυνατόν) σχετικά με τη λειτουργία του πυκνωτή στο μοτέρ, αν και λίγο παλιό το ερώτημα.
    Η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα εναλλασσομένου ρεύματος βασίζεται στη δημιουργία ενός στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου, το οποίο εξαναγκάζεται να ακολουθήσει ο δρομέας του κινητήρα. Σε ένα τριφασικό κινητήρα, το στρεφόμενο πεδίο παράγεται από τρία (ή πολλαπλάσιο του τρία) τυλίγματα στο στάτη, τα οποία τροφοδοτούνται από τις τρεις φάσεις, και η διαδοχική αυξομείωση της τάσης (ημίτονο) κάθε φάσης με δεδομένη τη μεταξύ τους διαφορά φάσης παράγει το ζητούμενο στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο, που κινεί το ρότορα. Στο μονοφασικό κινητήρα αυτό δεν είναι εφικτό, λόγω της ύπαρξης μίας μόνο φάσης. Εδώ λοιπόν υπάρχουν όχι τρία, αλλά δύο (ή πολλαπλάσιο του δύο) τυλίγματα στο στάτη, εκ των οποίων το ένα (ή τα μισά) τροφοδοτείται απ'ευθείας από τη φάση, ενώ το άλλο (ή τα υπόλοιπα) μέσω ενός πυκνωτή. Ο ρόλος του πυκνωτή είναι να εισαγάγει μία διαφορά (συγκεκριμένα καθυστέρηση) φάσης στο τύλιγμα που τροφοδοτεί, ώστε να έχουμε τυλίγματα τροφοδοτούμενα με διαφορά φάσης, που εν τέλει συνδυασμένα παράγουν στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο.
    Αυτά πάντα για κινητήρες βραχυκυκλωμένου δρομέα, όχι με ψήκτρες. Ο κινητήρας βραχυκυκλωμένου δρομέα προτιμάται, ειδικά για μεγαλύτερες ισχείς, λόγω απλότητας (και άρα χαμηλότερου κόστους) κατασκευής, αλλά και μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης.

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον nyannaco για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (05-09-13)

  8. #56

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.477

    Προεπιλογή

    Καλωσόρισες Νίκο , πολύτιμα αυτά που γράφεις και ενημερωτικά .

    Ο καθείς πάνω στο κείμενο σου , ίσως βρει κάποιες απορίες που δεν γνώριζε και να τον βοηθήσουν προς το καλύτερο .

    Όμως φίλε Νίκο σχετικά με το εξής κομμάτι, έχω μια απορία .

    Ο ρόλος του πυκνωτή είναι να εισαγάγει μία διαφορά (συγκεκριμένα καθυστέρηση) φάσης στο τύλιγμα που τροφοδοτεί, ώστε να έχουμε τυλίγματα τροφοδοτούμενα με διαφορά φάσης, που εν τέλει συνδυασμένα παράγουν στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο.
    Ταιριάζει το ...
    (συγκεκριμένα καθυστέρηση) φάσης στο τύλιγμα
    .? Γιατί από όσο γνώριζα ο πυκνωτής συγκεντρώνει μια ποσότητα ρεύματος και την δίνει ακαριαία στο συγκεκριμένο τύλιγμα όπου είναι συνδεδεμένος (όπως λέμε τύλιγμα βοηθητικό / τύλιγμα κυρίως λειτουργίας)
    Επομένως στο συγκεκριμένο αυτό τύλιγμα όπου είναι συνδεδεμένος ο πυκνωτής. Γίνεται αύξηση ισχύος/φάσης έναντι του άλλου (όποιου τυλίγματος που δεν είναι συνδεδεμένος με πυκνωτή) και για αυτό το συγκεκριμένο τύλιγμα μπορούμε να πούμε ότι είναι σε (καθυστέρηση) ... δηλαδή στο τύλιγμα που δεν είναι με πυκνωτή. τα λέω σωστά?

    Επίσης .... στο τύλιγμα το βοηθητικό όπου συνδέεται συνήθως ο πυκνωτής είναι φτιαγμένο από χοντρότερο σύρμα από ότι το σύρμα που έχει του κυρίως λειτουργίας ... και αυτό γιατί με το χοντρότερο σύρμα που έχει το βοηθητικό τύλιγμα μπορεί να λάβει ισχυρότερη ένταση ρεύματος από το στιγμιαίο σοκ του πυκνωτή , για να δώσει μια μεγάλη διαφορά φάσης και στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου.

    Αν κάπου το σκέφτομαι λάθος ας με διορθώσει κάποιος .

  9. #57
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.573

    Προεπιλογή

    Κατ'αρχήν ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, καλώς σας βρήκα

    Σχετικά με:
    στο τύλιγμα το βοηθητικό όπου συνδέεται συνήθως ο πυκνωτής είναι φτιαγμένο από χοντρότερο σύρμα από ότι το σύρμα που έχει του κυρίως λειτουργίας ... και αυτό γιατί με το χοντρότερο σύρμα που έχει το βοηθητικό τύλιγμα μπορεί να λάβει ισχυρότερη ένταση ρεύματος από το στιγμιαίο σοκ του πυκνωτή , για να δώσει μια μεγάλη διαφορά φάσης και στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου.
    Το περί διαφορετικής διατομής του σύρματος δεν το γνώριζα, ούτε θυμάμαι αρκετά από θεωρία ηλεκτρικών μηχανών, ούτε έχω εμπειρία από κινητήρες πλυντηρίων για να το απαντήσω με βεβαιότητα.

    Οσον αφορά το:
    ο πυκνωτής συγκεντρώνει μια ποσότητα ρεύματος και την δίνει ακαριαία στο συγκεκριμένο τύλιγμα όπου είναι συνδεδεμένος (όπως λέμε τύλιγμα βοηθητικό / τύλιγμα κυρίως λειτουργίας)
    Επομένως στο συγκεκριμένο αυτό τύλιγμα όπου είναι συνδεδεμένος ο πυκνωτής. Γίνεται αύξηση ισχύος/φάσης έναντι του άλλου (όποιου τυλίγματος που δεν είναι συνδεδεμένος με πυκνωτή) και για αυτό το συγκεκριμένο τύλιγμα μπορούμε να πούμε ότι είναι σε (καθυστέρηση) ... δηλαδή στο τύλιγμα που δεν είναι με πυκνωτή
    πρέπει να διευκρινίσουμε ότι εγώ αναφέρομαι στη μόνιμη κατάσταση του κυκλώματος, ενώ εσύ προφανώς στη μεταβατική.
    Να προσπαθήσω να το εξηγήσω: έστω ότι έχουμε ένα πυκνωτή υπό τάση, χωρίς κάποιο καταναλωτή συνδεδεμένο επάνω του; διατηρεί μία σταθερή τάση (στο εναλλασσόμενο έιναι άλλη ιστορία, αλλά για να μην το μπλέξουμε πολύ τώρα), και συγκρατεί συγκεκριμένο ηλεκτρικό φορτίο. Οσο δεν αλλάζει κάτι, βρίσκεται σε μόνιμη κατάσταση. Σε δεδομένη χρονική στιγμή, συνδέεται ένας καταναλωτής (π.χ. το τύλιγμα του κινητήρα) και για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα ο πυκνωτής εκφορτίζεται διοχετεύοντας το φορτίο του στο τύλιγμα. Οσο διαρκεί αυτό, μιλάμε για μεταβατική κατάσταση, στη διάρκεια της οποίας τάσεις και ρεύματα μεταβάλλονται.
    Ερχόμαστε τώρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα του κινητήρα του πλυντηρίου: υποθέτω ότι ο πυκνωτής ΔΕΝ είναι υπό τάση συνέχεια, αλλά είναι μόνιμα συνδεδεμένος σε σειρά με το τύλιγμα, και τροφοδοτείται με τάση όταν θέλουμε να ξεκινήσει ο κινητήρας. Στη συνέχεια, δε, παραμένει συνδεδεμένος για όσο χρόνο λειτουργείο κινητήρας, σωστά; Αν ναι, τότε η όποια επίδραση του πυκνωτή στη μεταβατική κατάσταση δεν είναι αυτό στο οποίο αναφερόμουν. Οταν τελειώσουν τα μεταβατικά φαινόμενα και σταθεροποιηθούν τάσεις και ρεύματα, ο πυκνωτής που παραμένει σε σειρά με το τύλιγμα δεν επηρρεάζει την ένταση του ρεύματος που διαρρέει το τύλιγμα (άρα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου), αλλά εισάγει μόνο μία διαφορά φάσης (ολίσθηση της έντασης ως προς την τάση) που είναι και το ζητούμενο.
    Ισωες το σχηματάκι βοηθάει:
    capacitor-start-motor-run-forward.jpg
    πηγή:http://www.carymart.com/blog/remote-...r-start-motor/

    Ο καμμένος πυκνωτής περιορίζει δραστικά, έως και μηδενίζει το ρεύμα που διαρρέει το τύλιγμα, αδυνατίζοντας / εκμηδενίζοντας αντίστοιχα το πεδίο που αυτό δημιουργεί, με συνέπεια να μην αποδίσει (ή και να μην ξεκινά καν) ο κινητήρας.

    Ελπίζω να είναι λίγο πιο κατανοητό τώρα. Αν πάλι έχω πέσει έξω σε κάποια υπόθεση, παρακαλώ διορθώστε με.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nyannaco : 30-08-13 στις 19:39

  10. #58

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.477

    Προεπιλογή

    Μέχρι εκεί τα βλέπω σαφή και κατανοητά .
    Να προσπαθήσω να το εξηγήσω: έστω ότι έχουμε ένα πυκνωτή υπό τάση, χωρίς κάποιο καταναλωτή συνδεδεμένο επάνω του; διατηρεί μία σταθερή τάση (στο εναλλασσόμενο έιναι άλλη ιστορία, αλλά για να μην το μπλέξουμε πολύ τώρα), και συγκρατεί συγκεκριμένο ηλεκτρικό φορτίο. Οσο δεν αλλάζει κάτι, βρίσκεται σε μόνιμη κατάσταση. Σε δεδομένη χρονική στιγμή, συνδέεται ένας καταναλωτής (π.χ. το τύλιγμα του κινητήρα) και για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα ο πυκνωτής εκφορτίζεται διοχετεύοντας το φορτίο του στο τύλιγμα. Οσο διαρκεί αυτό, μιλάμε για μεταβατική κατάσταση, στη διάρκεια της οποίας τάσεις και ρεύματα μεταβάλλονται.
    Ερχόμαστε τώρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα του κινητήρα του πλυντηρίου: υποθέτω ότι ο πυκνωτής ΔΕΝ είναι υπό τάση συνέχεια, αλλά είναι μόνιμα συνδεδεμένος σε σειρά με το τύλιγμα, και τροφοδοτείται με τάση όταν θέλουμε να ξεκινήσει ο κινητήρας. Στη συνέχεια, δε, παραμένει συνδεδεμένος για όσο χρόνο λειτουργείο κινητήρας, σωστά; Αν ναι, τότε η όποια επίδραση του πυκνωτή στη μεταβατική κατάσταση δεν είναι αυτό στο οποίο αναφερόμουν. Οταν τελειώσουν τα μεταβατικά φαινόμενα και σταθεροποιηθούν τάσεις και ρεύματα, ο πυκνωτής που παραμένει σε σειρά με το τύλιγμα δεν επηρρεάζει την ένταση του ρεύματος που διαρρέει το τύλιγμα (άρα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου), αλλά εισάγει μόνο μία διαφορά φάσης (ολίσθηση της έντασης ως προς την τάση) που είναι και το ζητούμενο.
    στο παρακάτω που ακολουθεί ..
    Ο καμμένος πυκνωτής περιορίζει δραστικά, έως και μηδενίζει το ρεύμα που διαρρέει το τύλιγμα, αδυνατίζοντας / εκμηδενίζοντας αντίστοιχα το πεδίο που αυτό δημιουργεί, με συνέπεια να μην αποδίσει (ή και να μην ξεκινά καν) ο κινητήρας.
    Εδώ θα ήθελα να πω το εξής .
    Γιατί συμβαίνει σε καμένο πυκνωτή ... και σε μοτέρ που φαινομενικά δεν γυρίζει καθόλου .... όταν γυρίσουμε (βοηθήσουμε με το χέρι μας ) τον ρότορα αυτός γυρίζει? έστω και αν αποδεδειγμένα είναι όντως καμένος ο πυκνωτής? έστω και με αμυδρή δύναμη ... αλλά γυρίζει.
    Γιατί απλά "παλεύει " το τύλιγμα κυρίως λειτουργίας (μόνο του) που είναι ανεξάρτητο από την επίδραση του πυκνωτή , και που όμως είναι χαμηλότερης ισχύος από του βοηθητικού τυλίγματος . και δεν επαρκεί μόνο του (το τύλιγμα κυρίως λειτουργίας) να το ωθήσει.

    Πιστεύω ότι και λόγω προβλήματος του πυκνωτή στο προς την ανεξάρτητη σύνδεση του βοηθητικού τυλίγματος δεν συγχρονίζονται/προσαξαύνονται τα 2 ανεξάρτητα τυλίγματα με αποτέλεσμα να μην επαρκεί η ισχύς εκκινήσεως (συνολικά και των 2 τυλιγμάτων) . Έτσι ώστε στο τέλος και μετά στην μετάβαση του να αναλάβει ρόλο μόνο το τύλιγμα κυρίως λειτουργίας.

  11. #59
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.573

    Προεπιλογή

    Την επόμενη φορά που θα σου έρθει μοτέρ με καμμένο πυκνωτή, θα είχε ενδιαφέρον αν έχεις (που θα έχεις) ένα αμπερόμετρο εναλλασομένου (ή και μετρητή ενέργειας) να μετρήσεις πόσο ρεύμα τραβάει όταν λειτουργεί υποτυπωδώς με τον καμμένο πυκωτή, και πόσο μετά την αντικατάσταση του πυκνωτή. Είμαι περίεργος

  12. #60
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    O φιλος Νικος τα λεει πολυ σωστα για τον πυκνωτη και το βοηθητικο τυλιγμα..Ο πυκνωτης σε καμμια περιπτωση δεν αποθηκευει τιποτα(δεν μπορει αλλωστε μιλαμε για AC) αλλα εισαγει αυτη την διαφορα φασης που μεταφραζεται σε ροπη που γυρναει τον δρομεα..Το βοηθητικο κυκλωμα Πετρο εχει λεπτοτερο συρμα γιατι διαρρεεται απο λιγοτερο ρευμα.Αν το μετρησεις με ωμομετρο (μετα τον πυκνωτη εννοειται) θα δεις οτι εχει μεγαλυτερη αντισταση απο το κυριο.
    Με καμμενο πυκνωτη αν γυρισεις τον καδο θα γυρισει ισως γιατι τα δυο τυλιγματα εχουν καποια μικρη διαφορα φασης λογω κατασκευης(πολλες χοντρες σπειρες το ενα,λιγοτερες και ψιλες το αλλο).
    Αν ομως βαλεις φορτιο και το γυρισεις με το χερι δεν θα γυρισει καθολου(η ελαχιστα)

    Πετρο το κυριο οπως λεει και το ονομα του ειναι πολυ μεγαλυτερης ισχυος απο το βοηθητικο.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας