Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ !

    Όταν ο τεχνικός κρύβεται και δεν απαντάει στις κλήσεις μου (τσεκαρισμένο αυτό-έχει πάρει ήδη 60,00 ευρώ για αλλαγή θερμικού χωρίς να λύσει το πρόβλημα), θεωρώ ότι πρέπει να προστατέψω τους καταναλωτές από την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του.

    Στην Θεσσαλονίκη

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Giianni : 21-11-18 στις 09:28

  2. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον Giianni για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    jimk (21-11-18), Panoss (20-11-18)

  3. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Είναι λάθος αυτού του τρόπου δυσφήμισης , (εκλαμβάνω ότι έχεις σε όλα δίκιο ) αλλά αν είναι έτσι θα γεμίσουν σελίδες πιθανόν από ανταγωνιστές που θα δυσφημίζουν άλλους .

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    katmadas (20-11-18)

  5. #3

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Giianni Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν ο τεχνικός κρύβεται και δεν απαντάει στις κλήσεις μου (τσεκαρισμένο αυτό-έχει πάρει ήδη 60,00 ευρώ για αλλαγή θερμικού χωρίς να λύσει το πρόβλημα), θεωρώ ότι πρέπει να προστατέψω τους καταναλωτές από την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του.

    Στην Θεσσαλονίκη

    Συνημμένο Αρχείο 45501
    Φιλαράκι , αυτό που κάνεις είναι μέγα λάθος , δείχνει μικροπρεπεια ,κακία και ρεβανσισμο , μπορεί να έχεις χίλια δίκια ,το καταλαβαίνω , αλλά έτσι γίνεσαι ίδιος και χειρότερος από τον μάστορα , ε εντάξει πως να το πω , αλητεία είναι. Αγόρι κατέβασε την ανάρτηση ή ένας διαχειριστής ας το κάνει , έλεος πια , τέτοια δυσφήμιση; Και αν υποτεθεί ότι ο μάστορας έχει δίκιο ; Θα τελειώσετε έναν τεχνικό , ο οποίος πιθανόν να συντηρεί και κάποιους άλλους ανθρώπους (οικογένεια); Γιάννη μη σκέφτεσαι κατά αυτόν τον τρόπο,προσπάθησε να γίνεις καλύτερος άνθρωπος...

    Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  6. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Η ανάρτησή μου είναι καθαρά ενημερωτική προς όλα τα μέλη του φόρουμ.
    Δεν λέω πουθενά αν είναι κακός ή καλός τεχνικός.
    Μέμφομαι όμως τον συγκεκριμένο για την στάση του και την συμπεριφορά του στο να μην απαντάει στις κλήσεις μου και στην άρνησή του προφανώς να με εξυπηρετήσει. Δεν τον γνώριζα, δεν μάλωσα, δεν έχω καμία εμπάθεια.
    Στον χώρο της εστίασης και του τουρισμού, όπως γνωρίζετε, υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες σαν το trip advisor, Booking κλπ. όπου ο καθένας λέει τις εντυπώσεις του, θετικές ή αρνητικές, για την μονάδα που επισκέφτηκε. Καμία δυσφήμηση λοιπόν. Μακάρι να βγούνε άλλοι 100 και να τον επαινέσουν.
    Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αφαιρέσω την φώτο. Θα ήθελα να σας ακούσω.

  7. #5
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Να πω την αλήθεια ότι κάποια στιγμή εδώ στην Αθήνα σε κεντρικό service μεγάλης εταιρίας και μεγάλου Brand και μάλιστα εξουσιοδοτημένος επισκευαστής τηλεοράσεων ο οποίος αυτά που έλεγε γιατί δεν μπορούσε να κάνει επιδιόρθωση ούτε μικρό παιδί 5 χρονών δεν τα λέει. Παρέλαβε τη συσκευή την κράτησε 1 εβδομάδα και την επέστρεψε πίσω ο οδηγός χωρίς καθόλου οδηγίες και φυσικά ανεπισκεύαστη. Μάλιστα με πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά αν ήθελα να κάνω επέκταση της εγγύησης για άλλα δύο χρόνια. Για γέλια είναι κάποιοι οι οποίοι απλά είναι ανάμεσά μας και τρέφονται από κάποιες λίγες εύκολες επισκευές και μέχρι εκεί.Ναι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας.Κι όταν επισκευάζουμε κάτι και παίρνουμε λεφτά από ένα πελάτη είμαστε υποχρεωμένοι να σηκώνουμε το τηλέφωνό μας και να απαντάμε .
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον chipakos-original για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Giianni (23-11-18)

  9. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jul 2016
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλαράκι , αυτό που κάνεις είναι μέγα λάθος , δείχνει μικροπρεπεια ,κακία και ρεβανσισμο , μπορεί να έχεις χίλια δίκια ,το καταλαβαίνω ,
    Μέχρι εδώ. Τα υπόλοιπα είναι ...άσχετα και δείχνουν συντεχνιακό τρόπο σκέψης! "Δικός μας είναι ας τον βοηθήσουμε με το να τον ανεχόμαστε..." Αν έχει "χίλια δίκια" τότε καλά κάνει και ξεμπροστιάζει τέτοιες συμπεριφορές! Μικροπρέπεια είναι να σκύβεις το κεφάλι όταν σε κοροϊδεύουν και όχι να αντιδράς. Κακία είναι να πληρώνεσαι και να μην κάνεις την δουλειά σου σωστά. Ρεβανσισμός; Ρεβανσισμός όταν σε ...κοροϊδεύουν; Δηλαδή και θύμα και φταίχτης ταυτόχρονα;
    Το άλλο πάλι;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα τελειώσετε έναν τεχνικό , ο οποίος πιθανόν να συντηρεί και κάποιους άλλους ανθρώπους (οικογένεια); Γιάννη μη σκέφτεσαι κατά αυτόν τον τρόπο,προσπάθησε να γίνεις καλύτερος άνθρωπος...
    Επειδή συντηρεί και άλλους τότε θα ανεχόμαστε την ...κακοτεχνία ( αν υπάρχει... ); Τι σκεπτικό είναι αυτό τώρα; Άστον να κάνει ...ότι θέλει, να μην εξυπηρετεί τον πελάτη, επειδή έχει ...οικογένεια;
    Ο Γιάννης, το θύμα δηλαδή να γίνει ...καλύτερος άνθρωπος; Έλεος κύριε ΣΚΛΗΚΟ; Μήπως, λέω μήπως, εσείς κύριε ΣΚΛΗΚΟ είστε ο ...καπάτσος τεχνικός;

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FreeEnergy για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Giianni (23-11-18)

  11. #7

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FreeEnergy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέχρι εδώ. Τα υπόλοιπα είναι ...άσχετα και δείχνουν συντεχνιακό τρόπο σκέψης! "Δικός μας είναι ας τον βοηθήσουμε με το να τον ανεχόμαστε..." Αν έχει "χίλια δίκια" τότε καλά κάνει και ξεμπροστιάζει τέτοιες συμπεριφορές! Μικροπρέπεια είναι να σκύβεις το κεφάλι όταν σε κοροϊδεύουν και όχι να αντιδράς. Κακία είναι να πληρώνεσαι και να μην κάνεις την δουλειά σου σωστά. Ρεβανσισμός; Ρεβανσισμός όταν σε ...κοροϊδεύουν; Δηλαδή και θύμα και φταίχτης ταυτόχρονα;
    Το άλλο πάλι;

    Επειδή συντηρεί και άλλους τότε θα ανεχόμαστε την ...κακοτεχνία ( αν υπάρχει... ); Τι σκεπτικό είναι αυτό τώρα; Άστον να κάνει ...ότι θέλει, να μην εξυπηρετεί τον πελάτη, επειδή έχει ...οικογένεια;
    Ο Γιάννης, το θύμα δηλαδή να γίνει ...καλύτερος άνθρωπος; Έλεος κύριε ΣΚΛΗΚΟ; Μήπως, λέω μήπως, εσείς κύριε ΣΚΛΗΚΟ είστε ο ...καπάτσος τεχνικός;
    Ούτε είμαι ο τεχνικός ούτε είμαι καπατσος , την πλευρά του τεχνικού την άκουσες ; Έχεις εικόνα το τι έγινε ; Αν έχει κάποιο πρόβλημα , πχ υγείας και δεν σηκώνει το τηλέφωνο ; αν θέλει να τα βρει ο Γιάννης με τον τεχνικό ας του κάνει καταγγελία ή και μήνυση ακόμα , όχι να γίνεται διαπόμπευση πίσω από Nickname χωρις πραγματικά στοιχεία σε φόρουμ και εγώ δεν ξέρω που ... Σου απάντησε και ο κύριος Κυριακίδης στο ποστ 2 ότι θα γινόταν χαμός με καταγγελίες από ανταγωνιστές , η ασυνειδησια σε όλο της το μεγαλείο . Όσο γιαυτο που είπε ο κατα δήλωση Γιάννης για triapdvisor , trivago κτλ , εκεί φιλαράκι το ξενοδοχείο συναινεί γραπτως να γίνεται κριτική για τις υπηρεσίες που παρέχονται ο τεχνικός όχι .
    Το θύμα ο Γιάννης ας μην παίρνει το φτυαρι... Υπάρχουν ένδικα μέσα να αμυνθεί .

    Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  12. #8
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Κατά τη γνώμη μου ο πιο σωστός τρόπος είναι η καταγγελία και όχι η δυσφήμιση μέσα από ένα forum. Εσύ από τη μεριά σου έχεις χίλια δίκια αλλά αν αυτός σε καταγγείλει τότε θα είσαι αυτό που λέμε και κερατάς και δαρμενος. Δυστυχώς ζούμε στην χώρα όπου ο κλέφτης μπαίνει στο σπίτι σου και εσύ πρέπει να κάνεις ότι κοιμάσαι. Αν σε καταγγείλει αυτός να είσαι σίγουρος ότι τα 60 θα τα πληρώσεις πολύ πιο ακριβά οπότε καλό είναι να ακολουθήσεις την νόμιμη οδό εφόσον θέλεις να τον τιμωρήσεις.

  13. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Παναγιώτη, κανένα φτυάρι, κανένας χαρακτηρισμός του τεχνικού, κανένα θάψιμο.
    Πρόκειται για αναφορά απλών γεγονότων. Δεν απαντάει (δεν απαντούσε δηλ. διότι έπαψα πλέον να καλώ) στις κλήσεις που προέρχονται από το δικό μου τηλέφωνο, ενώ απάντησε όταν τον κάλεσα από άλλο τηλέφωνο. Απλά αυτό. 'Άρα δεν είναι άρρωστος. Απλά κρύβεται. Κρύβεται και στην καρτούλα φίλε μου, που ενώ είναι επαγγελματίας και γυρνάει από σπίτι σε σπίτι, δεν αναφέρει ούτε καν το επώνυμό του. Απλά Ηλίας. Ποιός Ηλίας ? Ο Ηλίας του 16ου ? (). Και ποια ένδικα μέσα ρε Παναγιώτη μου? Πιστεύεις ειλικρινά ότι θα μπορούσα να βγάλω άκρη? Μήπως πήρα καμιά απόδειξη ? Όμως έχω κι εγώ οικογένεια Παναγιώτη. Και δεν μου περισσεύουν χρήματα για τον Ηλία και για οποιονδήποτε Ηλία. Και προ παντός δεν είμαι ηλίθιος και αφελής Παναγιώτη, να με κοροϊδέψει ο συγκεκριμένος τεχνικός. Μια καταγγελιούλα έφτανε, ξέρεις που. Αλλά όχι. Αύριο μάλιστα θα κατεβάσω και την ανάρτηση. Η πρόθεση μου ήταν η ενημέρωση του φόρουμ.
    Εξ αιτίας του πάντως, πήρα καινούριο ψυγείο. Νάναι καλά !!!

  14. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Giianni για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (21-11-18)

  15. #10

    Μέλος
    Όνομα
    .
    Εγγραφή
    Jan 2009
    Περιοχή
    .Νέος κόσμος
    Μηνύματα
    1.175

    Προεπιλογή

    Ο τεχνικός δεν απαντά, ποιος τεχνικός ένα όνομα και ένα κινητό και τίποτα άλλο, έχει κατάστημα; Αν δεν έχει και είναι όλα μαύρα δεν φταίει αυτός, αλλά εσύ που δεν προτίμησες έναν επαγγελματία.ολα αυτά προς γνώση και συμμόρφωση για την επόμενη φορά.

  16. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (21-11-18)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πως μπορω να ξεκολλησω μια λαθος κολληση;
    από Γιαννο στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-12, 09:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας