Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη meletiros
    Μέλος
    Όνομα
    Παντελης
    Εγγραφή
    Jun 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή Ηλεκτρικό Ποδήλατο πατέντα

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. Έχω τοποθετήσει λοιπόν ένα μοτέρ από ηλ. τιμόνι αυτοκινήτου στην πίσω ρόδα με ροδάκι που πατάει σ' αυτήν όταν θέλω εγώ (το χειρίζομαι με μανέτα φρένου) και με κοντρόλ στροφών δίνω κίνηση. Τώρα το θέμα μου είναι ότι όταν αφήνω την μανέτα (άρα δεν έχω επαφή με λάστιχο) το μοτέρ συνεχίζει να δουλεύει μέχρι να κλείσω το κοντρόλ και είναι άβολο αυτό γιατί το ξεχνάς και είναι άσκοπο να τρώει ρεύμα, διακόπτη δεν μπορώ να βάλω γιατί το μοτέρ τραβάει μέχρι και 35Α στα πολύ ζόρια (μεγάλη ανηφόρα), το μοτέρ είναι 12V 270watt. Έχει να προτείνει κάποιος κάτι;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    υπαρχουν διακοπτες στοπ μανετας(που πατωντας την αναβει το στοπ) με αυτο τον διακοπτη μπορεις να κλεινεις το κοντρολ.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη meletiros
    Μέλος
    Όνομα
    Παντελης
    Εγγραφή
    Jun 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε θα το βρω και θα το δοκιμάσω. Καλή συνέχεια.

  4. #4
    Το avatar του χρήστη meletiros
    Μέλος
    Όνομα
    Παντελης
    Εγγραφή
    Jun 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα στην παρέα, λοιπόν μετά από κάποιες δοκιμές και αφού έλυσα το παραπάνω θέμα (με ροδάκι στο μοτέρ 80mm δίνει 25 χιλ. και αρκετή βοήθεια στην ανηφόρα) αποφάσισα να εμπλέξω ενδιάμεσο ράουλο ούτως ώστε να υποβιβάσω την άμεση αντίσταση προς το μοτέρ δλδ ροδάκι στο μοτέρ 50mm και το ενδιάμεσο 80mm. Πια είναι η γνώμη σας;

  5. #5
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Αν καταλαβαινω σωστα τι εννοεις, όσα ενδιάμεσα ράουλα και να βαλεις, και ότι διαμέτρου κι αν ειναι αυτα, η τελική σχεση μετάδοσης θα παραμείνει αμετάβλητη, απλα θα αυξήσεις τις τριβές.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη meletiros
    Μέλος
    Όνομα
    Παντελης
    Εγγραφή
    Jun 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν καταλαβαινω σωστα τι εννοεις, όσα ενδιάμεσα ράουλα και να βαλεις, και ότι διαμέτρου κι αν ειναι αυτα, η τελική σχεση μετάδοσης θα παραμείνει αμετάβλητη, απλα θα αυξήσεις τις τριβές.
    Οκ, δλδ από 80mm σε 655mm= 25Klm σε 50mm 80mm 655mm= ; εννοείς ότι θα βγάλει πάλι 25Klm; δεν θα καλυτερέψει τουλάχιστον στις ανηφόρες;

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από meletiros Εμφάνιση μηνυμάτων
    το μοτέρ είναι 12V 270watt
    Σε έτοιμο εργοστασιακό ποδήλατο είχα 250W μοτέρ το οποίο λειτουργούσε με Χ 4 Χ 12V = 48v (το ποδήλατο με καδένα στην κίνηση + πεντάλ ) και ξεσκίζονταν να με πηγαίνει σε ανηφόρες ή στην εκκίνηση . Το δε βάρος μου στα 110 κιλά .
    Πάραυτα οι μπαταρίες μου μετά από 1-2 χρόνια από τετράγωνες έγιναν στρόγγυλες .
    Το δε ποδήλατο ήταν περίπου σαν το παρακάτω
    https://www.green-fundrive.gr/mondia...riko-podilato/
    Θέλω να πω με τα παραπάνω ότι με χρήση μόνο 12V δυσχεραίνεις την κατάσταση στα αμπέρ , ενώ με την ενίσχυση τάσης σε όσο πιο μεγάλη π.χ. 48 / 96 κτλ θα είναι καλύτερα όσο για το μοτέρ αλλά και κυρίως για την μπαταρία .
    Αργότερα πήρα και ένα ηλεκτρικό σκούτερ επίσης 48V αλλά με 1500W μοτέρ , επίσης και εδώ οι μπαταρίες έγιναν στρόγγυλες .
    Τώρα πλέον είμαι στα δρομολόγια με τα πόδια και είμαι ήσυχος .
    Για να είναι καλό ένα ποδήλατο θα πρέπει να είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε στην εκκίνηση και σε όποιες ανηφόρες να λειτουργούν οι μπαταρίες με το νορμάλ πάντα φορτίο που μπορούν να σηκώσουν (είτε αφορά φορτίο που μπορεί να δώσει η μπαταρία / είτε μάξιμουμ επιτρεπτό φορτίο που μπορεί και επιτρέπεται να δεχθεί ένα μοτέρ ).

    Στο δε όχημα με μοτέρ των 1500W κατάφερνε ανηφόρες (κίνηση με μοτέρ απευθείας στην ρόδα χωρίς καδένα ) , αλλά και αυτό μείωνε την ταχύτητα σε ανηφόρες (π.χ. από 40km/h σε 10km/h ) , πάντα όμως με τα μάξιμουμ επιτρεπτά αμπέρ (αλλιώς καιγόταν ασφάλειες / υπερθέρμανση λιώσιμο καλώδιων τροφοδοσίας / καταστροφή μπαταρίας και των στοιχείων του κτλ ) .

    Θέλω να πω ότι θα πρέπει η κατασκευή να είναι τέτοια που στα δύσκολα (ανηφόρες / βάρος κτλ ) να μην υπερβαίνουν περισσότερο του "νορμάλ" της μπαταρίας και του μοτέρ . Κάτι που λογικά είναι αδύνατον (περιορισμοί κατασκευαστή π.χ. μάξιμουμ φορτίο αναβάτη κτλ που όσο νάναι θα τις παραβιάσουμε έτσι κι αλλιώς ) . Επομένως το μόνο που θα σώσει την κατάσταση θα είναι ή τα περισσότερα V σε μπαταρίες , αλλά και το ισχυρά απαραίτητο μοτέρ .
    Αν απαιτούμε με μη συμβιβασμό , π.χ. μεγαλύτερης τάσης μπαταρίας / μοτέρ / βάρους αναβάτη / άνευ περιορισμού ανηφόρας . Τότε η κατασκευή θα πρέπει να περιέχει τον περιορισμό της ταχύτητας τουλάχιστον ως συμβιβασμό . Και αν είναι δυνατόν με μηχανικά μέσα (υποδιαίρεση μηχανική ) τέτοια που δεν θα καταδικάζει σε καμία περίπτωση μπαταρίες & μοτέρ .

    Στην περίπτωση σου θα έβαζα και άλλο μοτέρ + μπαταρίες (αναφερόμενος για τα δύσκολα της εκκίνησης ή ανηφόρας ) και για τις ευθείες να λειτουργεί με π.χ. το 1 μοτέρ (το κάθε μοτέρ με την δική του ανεξάρτητη μπαταρία ).

  8. #8
    Το avatar του χρήστη meletiros
    Μέλος
    Όνομα
    Παντελης
    Εγγραφή
    Jun 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    41

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ Πέτρο για την απάντηση, το ποδήλατο το χρησιμοποιώ μόνο το καλοκαίρι στο εξοχικό και δεν θέλω να μπώ σε παραπάνω έξοδα τουλάχιστον για την ώρα γι' αυτό σκέπτομαι τον υποβιβασμό ροπής και εκτός αυτού θέλω να κάνω και πεντάλ χωρίς να προσθέσω βάρος εγώ είμαι στα 67kg οπότε μην με ξεπεράσει το ποδήλατο. Καλή συνέχεια και χρόνια πολλά για αύριο.

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από meletiros Εμφάνιση μηνυμάτων
    γι' αυτό σκέπτομαι τον υποβιβασμό ροπής .
    Αυτό δεν το κατάλαβα / αν σκέφτεσαι υποβιβασμό (για τα δύσκολα σε ανηφόρες ή από άποψης να μην τραβάει σε καμιά περίπτωση 35Α για να προστατέψετε την μπαταρία ή μοτέρ). Και να τραβάει σταθερά 4-9 αμπέρ για το καλό μπαταρίας / και να αρκεστείς σε αυτό . Τότε μιλάς για ένα είδος απλής υποβοήθησης με προστασίες .
    Τότε η μελέτη σου θα πρέπει να είναι με άλλες μεθόδους για προστασία (σταθερή του μοτέρ και μπαταρίας αφού προσδιορίσεις ποια είναι τα όρια αυτά ).
    Άλλες μεθόδους? π.χ.? (όσο τραβάει το πηδάλι σύμφωνα με τις δικές σου ικανότητες + όσο επιτρέπεται από απόψεως μοτέρ και μπαταρίας )
    https://www.youtube.com/watch?v=NfHvVA-cxkA
    https://www.youtube.com/watch?v=auptAkUk-fQ&t=136s




    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-03-18 στις 21:38

Παρόμοια Θέματα

  1. Ηλεκτρικό σκουπάκι Silver Crest 7.4V
    από toni31 στο forum Σκούπες & Σκουπάκια
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-09-17, 19:33
  2. Ηλεκτρικό ρολό αλουμινίου
    από perdikas75 στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-17, 10:18
  3. Πρόβλημα με ηλεκτρικό σίδερο.
    από kostas stathopoulos στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-12-14, 00:48
  4. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-08-14, 20:12
  5. [Άλλη Συσκευή] Ηλεκτρικό κυπρί
    από picdev στο forum Επισκευές Λοιπών Συσκευών
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-10-11, 21:20

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας