Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή Liebherr Cnes 3803 πολύ χαμηλές θερμοκρασίες

    Καλημέρα.
    Συνπαθάτε με για το ζάλισμα... δηλώνω απλός χρήστης με λίγες γνώσεις ηλεκτρονικών, αλλά δυστυχώς ...αναποφάσιστος... όσον αφορά τη λύση "γόρδιων δεσμών". Κατάφερα, λοιπόν, και σήμερα... να δέσω έναν τέτοιο... στον ψυγειοκαταψύκτη Liebherr cnes 3803 (4ετίας).

    Το πρόβλημα του ψυγείου
    -------------------------
    Το νερό στην επιφάνεια του γιαουρτιού (κρύσταλλοι πάγου). Τα πάντα στη συντήρηση ιδιαίτερα κρύα. Θερμοκρασία σίγουρα χαμηλότερη από τους 5, της ρύθμισης.
    στην πλάτη της συντήρησης το φιλμ του πάγου, μόνιμο, πλέον και τελειώνει (σε ευθεία γραμμή μάλιστα, η διακοπή του, σαν κάποιος με χάρακα να τον σταμάτησε) καμμιά πιθαμή πάνω από την τρύπα που το νερό από τις σταγόνες, φεύγει).
    Πίσω στο δοχείο πάνω από το μοτέρ, το νερό είναι μόνο στον έσω κύκλο.
    Το έβγαλα από τη πρίζα για 3 ώρες. Έλιωσε το φιλμ του πάγου στη πλάτη της συντήρησης και άλλα νερά γύρω από το ψυγείο δεν είδα ούτε αύξηση της στάθμης στο δοχείο πάνω από το μοτέρ.
    Το έβαλα πάλι σε λειτουργία, και μετά από 2 ώρες το μοτέρ ησύχασε, πάγος πίσω όχι και θερμοκρασία 4 στη συντήρηση. Μετά (με κλειστή πάντα πόρτα) πέρασαν 4 ώρες (το μοτέρ δούλευε πολύ ...ώρες) η θερμοκρασία 1 και άρχισε ο πάγος να μην φεύγει πίσω στη πλάτη. άκουγα κι ένα φσσ φσσσ στο πλέγμα πίσω στη πλάτη εξωτερικά...
    Μετά από δύο ώρες όπου το μοτέρ δούλευε σχεδόν συνέχεια (ελάχιστα λεπτά παύση), ο πάγος μεγάλωνε.. Το ΄κλεισα.
    --Παρατήρησα ότι η πόρτα συντήρησης γέρνει (ελάχιστα 1χιλ) προς τ' αριστερά όταν τη φορτώνω, με συνέπεια να βρίσκει λίγο. Κλείνει κανονικά. Λάστιχα φαίνονται οκ. Ρεγουλάρεται αυτός ο τζόγος ή θέλει ανταλλακτικό?

    Το πρόβλημά μου
    ----------------
    Διάβασα το θέμα http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=63705
    1. ποιός ο συνήθης κύκλος λειτουργίας (οn off) του μοτέρ?
    2. πως ξεχωρίζει το πρόβλημα εάν είναι σε αισθητήρα κι όχι στη πλακέτα?
    3. να επιλέξω το επίσημο service ή τον τεχνικό της γειτονιάς?

    ευχαριστώ για το χρόνο

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Από τα λεγόμενα σαν "μηχανισμός ψυγείου " είναι καλό από άποψη δημιουργίας ψύξης Τα πάντα στη συντήρηση ιδιαίτερα κρύα.

    Από εκεί και πέρα αναφέρονται αστάθειες
    1) πέρασαν 4 ώρες (το μοτέρ δούλευε πολύ ...ώρες)
    2) Μετά από δύο ώρες όπου το μοτέρ δούλευε σχεδόν συνέχεια (ελάχιστα λεπτά παύση), ο πάγος μεγάλωνε.. Το ΄κλεισα.

    Μπορεί να είναι και ο αισθητήρας ..... και γιατί παίζεις με το να το βγάζεις από την μπρίζα? άστο μόνιμα να λειτουργεί οι χρόνοι του πότε θα σταματήσει και πότε θα ξεκινήσει δεν είναι στάνταρ , εξαρτιούνται από τις καιρικές συνθήκες , φορτίο μέσα στο ψυγείο , συχνό ανοιγόκλεισμα της πόρτας κτλ.

    πως ξεχωρίζει το πρόβλημα εάν είναι σε αισθητήρα κι όχι στη πλακέτα?
    Με κάτι τέτοιες αναφορές σαν τις παραπάνω (περί αστάθειας λειτουργίας εφόσον το πρόβλημα δεν είναι στην απόδοση ψύξης) . η την κάνεις ωμομέτρηση (αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις ποια είναι η σωστή μέτρηση στο συγκεκριμένο μοντέλο). Αν είναι η πλακέτα θα έδειχνε πιο γενικευμένα και περίεργα συμβάντα.

    να επιλέξω το επίσημο service ή τον τεχνικό της γειτονιάς?
    για τα Ελληνικά δεδομένα και τους 2 μπορείς να διαλέξεις ... αρκεί να έχεις πάρει και κάποια έγκυρη βάση (από τον γύρω κόσμο) για αυτούς τους 2 .
    Ένα + παραπάνω δίνω στο επίσημο Service λόγω του ότι είναι πιο πιθανό αυτοί να έχουν και τα πιο σωστά ανταλλακτικά για το μοντέλο σου + πληροφορίες τεχνικές περισσότερες .. από έναν "πλανόδιο"

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    ευχαριστώ για την ανάσα...

    στο μεσοδιάστημα άνοιξα στο πάνω μέρος του ψυγείου την πρόσοψη και αποκαλύφθηκε η πεντακάθαρη πλακέτα (6133 640 - 00 CN3 04-5)
    με τα σχετικά καλώδια:
    4 γκρι
    -----
    1 τετράκλωνο (μπλε,μαύρο,καφέ,άσπρο)
    1 2κλωνο (μπλε, καφέ)

    1 3κλωνο (μλπε,μαύρο,καφέ)
    1 2κλωνο (μπλε,καφέ)

    3 άσπρα
    --------
    όλα 2κλωνα (γαλάζιο, κόκκινο) με τους εξής κωδικούς
    17 6942 176 00
    37 6942 156 00
    27 6942 164 00

    κι ένας επιπλέον προβληματισμός:
    μέσα στην συντήρηση στο σημείο όπου κουμπώνει ο αισθητήρας (εφάπτεται στη πλάτη της συντήρησης) οι σταγόνες του νερού δεν τον επηρεάζουν? το προστατευτικό κάλυμα δεν βλέπω να τον περικελείει στεγανά... εκτός κι άν δεν το κούμπωσα καλά...

    *όσο για το ρεγουλάρισμα... δεν προχώρησα σε λύση και επανασύνδεση της πόρτας... αλλά με ρεγουλάρισμα των βιδών στη βάση του ψυγείου (στο πάτωμα) απαλείφθηκε το θέμα της πόρτας... προσωρινά... αλλά το αλφάδιασμα ελέγχεται...

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    ??? Ο λόγος που μας δείχνεις στοιχεία της πλακέτας ? ποιος είναι ? .... έτσι για να βλέπεις τα "εντόσθια?"

    Δεν είναι απαραίτητο ο αισθητήρας να είναι στεγανός .... άστο όπως ήταν από κατασκευής.

    Για την πόρτα θα σου έλεγα στο (πάτωμα / βίδες) τις μπροστινές από την μεριά σου ανέβασε λίγο περισσότερο από τις πίσω βίδες έτσι ώστε η πόρτα να τίνει να κλείσει μόνη της .
    και να δεις τους μεντεσέδες της πόρτας εκεί που μπαίνουν ο πίρος μέσα στην υποδοχή της πόρτας ... έχουν ένα πλαστικό συνήθως υπόθετο , και μπορεί να ξεχαρβάλωσε και αντικατάσταση αυτά τα πλαστικά αν δεις ότι είναι κομμένα ή μπόσικα.

    Αν περάσει από αυτό το νήμα ο Komman ... (που είναι και καλός εξερευνητής των διάφορων μοντέλων) .. να σου δώσει και στοιχεία τι περιλαμβάνει το μοντέλο σου κτλ κόστος υλικών

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    ...μπήκα στον πειρασμό να κάνω μια απόπειρα ν' αλλάξω μόνος μου το αισθητήριο της συντήρησης και να ποντάρω εκεί μήπως λυθεί το θέμα. Αλλιώς θα καλέσω service-one.
    Άφησα το ψυγείο 16 ώρες κλειστό, άδειο, και μ' ανοικτές πόρτες.
    Το' βαλα μπρος το μεσημέρι, έπιασε επιθυμητές θερμ. σε περίπου 3 ώρες, (έχω -18 καταψ), αλλά το μοτερ δουλεύει ακόμα...
    θα τσεκάρω και θερμ.συντήρηση...
    --------
    η συμβουλή σου για την πόρτα, απέδωσε...
    --------
    καμμιά ιδέα για την ευθεία γραμμή στον τερματισμό του φιλμ πάγου στη πλάτη της συντήρησης. Δηλαδή στην πλάτη, το φιλμ του πάγου σταματά απότομα και μάλιστα σαν κάποιος να του έβαλε σύνορα με χάρακα... θα κοιτάξω και από πάνω πως ξεκινά...
    ----
    πάντως ... πολύ ευχαριστώ ... για τις απαντήσεις... κια για την "ψυχανάλυση"...

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    μετά από 3,5 ώρες στην άδεια κατάψυξη έχω -22, και στην γεμάτη συντήρηση θερμ. 4
    το φιλμ πάγου που εμφανίστηκε φυσιολογικά μέσα σ' αυτές τις ώρες στη πλάτη συντήρησης, το ψυγείο το αφαίρεσε ... δηλ. ο πάγος δεν έμεινε να αυξάνει αλλά φαίνεται να τρέχει ένας κύκλος φιλμ πάγου-απόψυξη στην συντήρηση... που μάλλον είναι και ο κανονικός.

    το μοτερ όμως δουλεύει ακόμα....

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηχανάκι honda astrea χαμηλός φωτισμός
    από Sthol στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-13, 02:12
  2. [Liebherr] ψυγειοκαταψυκτης Liebherr CNESF5113
    από dimco στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-12, 21:57
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-08-12, 22:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας