Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη ninos22
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    16

    Προεπιλογή Ενισχυτής αυτοκινήτου JBL 5ch

    Καλησπέρα σε όλους, ειναι η πρώτη φορα που ποστάρω εδω χαιρομαι πολυ που βρήκα ενα τετοιο site καθως θεωρώ οτι είναι ενας θησαυρός γνώσεων. (για εμένα τουλάχιστον)


    Ο ασθενής: JBL GTO 5355
    GTO5355_1.jpg
    Το πρόβλημα: Δεν βγαζουν ήχο τα δυο μπροστινά κανάλια (FR - FL). Τα υπόλοιπα λειτουργούν κανονικά.

    Διευκρινίζω οτι τον ενισχυτή έτσι τον πήρα.

    Οταν τον άνοιξα είδα οτι είχε ψηθεί η αντίσταση που έχω κυκλωμένη την οποία την αντικατέστησα με αυτήν που βλέπετε. Ο λόγος που ψήθηκε είναι οτι απο την άλλη μερια της πλακέτας είχε σφηνώσει μια βίδα μεταξύ του σασί και της πλακέτας και το βραχυκύκλωσε (υποθέτω).

    Τα κανάλια εξακολουθούν να μήν βγάζουν ήχο και μετά την αντικατάσταση της αντίστασης.

    Δυστυχώς λόγο έλειψης γνώσεων δεν ξέρω τι να κοιτάξω, τι να μετρήσω, τι να συγκρίνω, εχω στην διαθεσή μου ενα τροφοδοτικό 13.8V 3.5A, κολλητήρι, και πολύ όρεξη!

    Παραθέτω και μερικές φωτογραφίες που ίσως θα βοηθήσουν.

    *Δεν ψάχνω να γλιτώσω τα 20 ευρώ που θα μου πάρει κάποιος ηλεκτρονικός για να τον φτιάξει, θέλω να καταφέρω να καταλάβω τι συμβαίνει σε αυτό το μηχάνημα και δεν λειτουργεί, και φυσικά να το επισκευάσω!

    Ευχαριστώ προκαταβολικά Γιώργος
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gRooV : 14-07-12 στις 18:14

  2. #2
    Το avatar του χρήστη ΜΑΝΘΟΣ1988
    Μέλος
    Όνομα
    Μανθος
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Κεντρικη μακεδονια
    Μηνύματα
    254

    Προεπιλογή

    προφανος εχει καψει και τις εξοδους η τρανζηστορ η καποια αλλα εξαρτηματα δες που πηγαίνανε η ακροδεκτες απο τις αντιστασεις και μετρα εκει γυρο

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Καλώς ήρθες στο forum.Αν οι συνδέσεις σου είναι σωστές,θα σου έλεγα να τσεκάρεις,σε πρώτη φάση, τον χαλκοδιάδρομο που βρίσκεται ,ακριβώς κάτω από την αντίσταση που άλλαξες.Φαίνεται καμένος και ίσως έχει διακοπή.Μπορείς να ξύσεις προσεκτικά,την καμένη περιοχή στην πλακέτα,(ξεκόλησε την αντίσταση ,για να μπορείς να δουλέψεις πιο άνετα ) και να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο χαλκοδιάδρομος.Τσεκάρεις βέβαια και ωμικά με το πολύμετρο,δηλαδή,μετράς αν υπάρχει μηδενική αντίσταση στον συγκεκριμένο χαλκοδιάδρομο,βάζοντας τον ένα ακροδέκτη του πολυμέτρου,από την μία μερία του καμένου σημείου και τον άλλο ακροδέκτη από την άλλη και έχεις επιλέξει μετρηση αντίστασης.Θα πρέπει να έχεις ,όπως είπα ,μηδενική αντίσταση.
    Η ίδια μέτρηση μπορεί επίσης να γίνει ,επιλέγοντας έλεγχο βραχυκυκλώματος με buzzer στο πολυμετρό σου,αν βέβαια διαθέτει τέτοια επιλογή το πολύμετρό σου.Αν ηχήσει το buzzer τότε είσαι ok.
    Ο πυκνωτής δίπλα από την αντίσταση που άλλαξες,είναι μαυρισμένος.Πιθανών, το μαύρισμα οφείλεται στο κάψιμο της αντίστασης και ο πυκνωτής λογικά,δεν έχει πρόβλημα ,όμως άλλαξέ τον καλού-κακού,το κόστος είναι μηδενικό.
    Παρεμπιπτόντως,αν είχε κάψει τρανζίστορ εξόδου ,τότε κατά 99% θα είχε dc τάση σε κάποια από τις εξόδους,οπότε δεν θα λειτουργούσε κανένα κανάλι, επείδη θα λειτουργούσε το κύκλωμα protect.
    Αυτά τα ολίγα για αρχή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ezizu : 26-04-12 στις 11:09

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ezizu για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ninos22 (26-04-12)

  5. #4
    Το avatar του χρήστη ninos22
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    16

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, φιλε ezizu μάλλον η εγω μπερδεύομαι η εσυ, γιατι οπως θα δεις και στις φωτογραφίες δεν νομίζω να έχει πρόβλημα ο χαλκοδιάδρομος, αν και με την πρώτη ματιά και εγω νόμιζα οτι ο χαλκοδιάδρομος είναι α λεπτή πράσινη γραμμή κάτω απο την αντίσταση, αλλα αν προσέξεις ειναι κενό. Ρίξε μια ματία στις παρακάτω φωτογραφίες και πές μου.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Όπως το βλέπω,στην δεύτερη φωτογραφία, έχεις όντως πρόβλημα, με τον λεπτό χαλκοδιάδρομο στην πάνω πλευρά της πλακέτας (και όχι από την κάτω πλευρά με τις κολήσεις),και πρέπει να επισκευαστεί.Κάνε την μέτρηση,απλά για επιβεβαίωση, όπως σου λέω στο προηγούμενο ποστ και πες μου τα αποτελέσματα των μετρήσεων.

  7. #6
    Το avatar του χρήστη ninos22
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    16

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ezizu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως το βλέπω,στην δεύτερη φωτογραφία, έχεις όντως πρόβλημα, με τον λεπτό χαλκοδιάδρομο στην πάνω πλευρά της πλακέτας (και όχι από την κάτω πλευρά με τις κολήσεις),και πρέπει να επισκευαστεί.Κάνε την μέτρηση,απλά για επιβεβαίωση, όπως σου λέω στο προηγούμενο ποστ και πες μου τα αποτελέσματα των μετρήσεων.
    Φίλε μου εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιον χαλκοδιάδρομο εννοείς..Κοίταξες προσεκτικά την δευτερη φωτογραφία που έχω επισημάνει τον χαλκοδιάδρομο και το κενό ανάμεσά τους?

    Το κάψιμο έχει προκαλέσει ζημιά σε δυο χαλκοδιαδρόμους, αλλα ακόμα και με το μάτι δεν φαίνεται να έχει διακόψει την γραμμή, αν μπορείς δείξε μου τι εννοείς μπας και καταλάβω..
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

Παρόμοια Θέματα

  1. Καμένος ενισχυτής αυτοκινήτου.
    από Gi@nnis στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-04-12, 11:07

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας