Καλησπέρα σε όλους. Το παραπάνω κινητό , αγορασμένο πριν ένα μήνα , έπεσε με αποτέλεσμα να σπάσει το τζάμι του, ενώ η οθόνη φαίνεται να λειτουργεί κανονικά. Θεωρόντας ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση, έκανα μια προσπάθεια ανάθεσης της επισκευής σε δύο αλυσίδες καταστημάτων πώλησης αλλά φαίνεται ότι στόχος τους είναι μόνο η πώληση.
Για να μην μακρηγορώ, έχω τα παρακάτω ερωτήματα:
-έχει νόημα η προσπάθεια επισκευής ή το αποτέλεσμα θα είναι αμφίβολο όπως μου είπαν και οικονομικά και τεχνικά?
-υπάρχει άποψη για το εξουσιοδοτημένο σέρβις, γιατί βλέπω αρκετά παράπονα?
Ευχαριστώ θερμά για όποια απάντηση.
υ.γ.: το τζάμι είναι το digitizer? ¨Ετσι για να μαθαίνω κιόλας.