Καλημερα στην παρεα μηπως καποιος φιλος γνωριζει πως μπορω να συνδεσω το μοτερ ? καθε βιηθεια δεκτηΣυνημμένο Αρχείο 43311Συνημμένο Αρχείο 43312Συνημμένο Αρχείο 43314Συνημμένο Αρχείο 43315
Printable View
Καλημερα στην παρεα μηπως καποιος φιλος γνωριζει πως μπορω να συνδεσω το μοτερ ? καθε βιηθεια δεκτηΣυνημμένο Αρχείο 43311Συνημμένο Αρχείο 43312Συνημμένο Αρχείο 43314Συνημμένο Αρχείο 43315
Ειναι τριφασικο συνδεσης τριγωνο.Το ταμπελακι δεν φαινεται τι γραφει.Εκει που ειναι τα μπλε κως συνδεεις τις τρεις φασεις.Γειωση στο σασι.Το καφε δεν το βλεπω που παει ,πιθανων θερμικο τυλιγματων ειναι.
Μπορει να συνδεθει μονοφασικα και αν ναι πως θα το κανω δεν εχω τριφασικο δικτυο. Ευχαριστω
Κανονικά θέλει τριφασικό βέβαια, για να το δουλέψεις με μονοφασικό 230V θα το γυρίσεις σε Δ από Υ που είναι τώρα, και στα 2 από τα 3 άκρα που θα σχηματιστούν θα συνδέσεις ένα πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 8μF 450V. Θα δώσεις τροφοδοσία 230V στο τρίτο άκρο του μοτέρ (που δεν πάει στον πυκνωτή) και σε ένα από τα δυο άκρα του που πάνε στον πυκνωτή (αν συνδέσεις το ένα το μοτέρ θα γυρνάει προς μια κατεύθυνση ενώ αν συνδέσεις το άλλο θα γυρνάει αντίθετα)
Τα άλλα δυο καλώδια που βγαίνουν μέσα από το σώμα του μοτέρ μάλλον είναι θερμικό (όπως είπε και ο Βασίλης) οπότε αυτό θα το παρεμβάλλεις σε σειρά με τη φάση.
αν μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης δεν ειμαι ηλεκτρολογος γιαυτο αν μπορεςιτε να μου πειτε πως να το κανω ?
Θα λύσεις και τα 6 παξιμάδια που έχει στο κιβώτιο των συνδέσεων και θα βγάλεις όλα τα καλώδια καθώς και τα λαμάκια που γεφυρώνουν κατακόρυφα τις 3 αριστερότερες βίδες (έτσι όπως φαίνονται στη φωτο). Τα λαμάκια λογικά πρέπει να είναι 3 και όχι 2 (στη μια θέση πιθανότατα θα έχει 2 λαμάκια το ένα πάνω στο άλλο) - με αυτά τα 3 λαμάκια λοιπόν θα γεφυρώσεις τις βίδες κατά την οριζόντια έννοια, ήτοι τις 2 επάνω βίδες μεταξύ τους, τις 2 μεσαίες πάλι μεταξύ τους και τις 2 κάτω πάλι μεταξύ τους. Έτσι τώρα έχουν σχηματιστεί 3 άκρα. Θα πάρεις λοιπόν ένα πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 8μF 450V~ και θα τον συνδέσεις σε 2 από τα 3 αυτά άκρα (όποια θέλεις). Θα περάσεις από τον στυπιοθλίπτη ένα καινούριο καλώδιο 3 αγωγών (οι οποίοι πιθανότατα θα έχουν χρώματα καφέ, μπλε και κιτρινοπράσινο) και θα συνδέσεις το κιτρινοπράσινο στο σώμα του μοτέρ στην αντίστοιχη βίδα, το μπλε στο τρίτο άκρο του μοτέρ στο οποίο ΔΕΝ είναι συνδεδεμένος ο πυκνωτής, και το καφέ με το ένα από τα δύο καλώδια που βγαίνουν από το μοτέρ και καταλήγουν στους κόκκινους ακροδέκτες. Το δεύτερο από αυτά τα καλώδια θα το συνδέσεις σε ένα από τα δύο άκρα του μοτέρ στα οποία έχεις συνδέσει και τον πυκνωτή, ανάλογα σε ποιο από τα δύο θα το βάλεις, το μοτέρ θα γυρνάει ή έτσι ή αλλιώς.
νομιζω οτι ενα ευχαριστω μονο δεν φτανει
σας ειναι υποχτεος για ολες τος απαντησεις σας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ
Καλημερα σε ολη την παρεα παρακαλω την βοηθεια σας
συνδεσα το μοτερ οπως μου ειλατε αλλα γυρναει πολυ αργα
υπαρχει καποιος τροπος να το διορθωσω?
στη φωτο το ταμπελακι του μοτερ Συνημμένο Αρχείο 43323
Τί εννοείς γυρνάει πού αργά, πάνω του γράφει 1350 στροφές / λεπτό (προφανώς χωρίς τον μειωτήρα) και 45 (προφανώς με τον μειωτήρα)
Με το χέρι ο άξονας γυρίζει ελεύθερα;
Βάλε μια φωτο να δούμε τη σύνδεση που έκανες.
με το χερι γυρναει ελευθεραΣυνημμένο Αρχείο 43330Συνημμένο Αρχείο 43331Συνημμένο Αρχείο 43332
Έτσι όπως τά 'χεις κάνει δεν μπορεί κανείς να καταλάβει πού πάει το κάθε καλώδιο! Τί είναι τα δυο λεπτά πράσινα καλώδια που φαίνονται στη φωτο;
ειναι συνδεμενα τα καλωδια απο το θερμικο που ερχονταν μεσα απο το μοτερ
η συνδεση ειναι το μπλε απο το ρευμα στο πρωτο του μοτερ
στο δευτερο του μοτερ το ενα ακρο του πυκνωτη
και στο τριτο ακρο του μοτερ το καφε απο το δικτυο και το αλο ακρο του πυκνωτη
το κιτρινοπρασινο στο σασι του μοτερ
.........
Και το θερμικό πού είναι ενωμένο;
επανω στη φαση και τα δυο ακρα
Και τα δύο μαζί;
ναι πως να τα συνδεσω ? δεν ξερω
Σε σειρά με τη φάση σου είπα (ώστε αν υπερθερμανθεί να σβήσει), έτσι που τα έβαλες εσύ είτε υπάρχουν είτε όχι, είναι ένα και το αυτό. Αλλά δεν φταίει αυτό που γυρνάει αργά το μοτέρ όπως λες.
Αν δεν με γελούν τα μάτια μου γράφει πανω 220/380 Δ/Υ οπότε γι αυτό πάει αργά εκτός αν εγώ δεν κατάλαβα κάτι.
Για ποιο;
Δες λίγο τη φωτο στην πρώτη σελίδα να το σιγουρέψουμε γι'αυτό που είπα παραπάνω.
Ναι, αυτά γράφει το ταμπελάκι, το γιατί πάει αργά δεν κατάλαβα!
ΑΝ κατάλαβα καλα θέλει τα 380 σε αστέρα,αλλιώς θα έγραφε 220/380 Υ/Δ. Μπορεί αυτό να είναι το πρόβλημα.Δεν ξέρω όμως από μοτέρ και δεν έχω κάνει ποτέ τέτοια συνδεσμολογία
Δεν υπάρχει μοτέρ που να γράφει 220Υ / 380Δ ούτε και είναι δυνατόν να υπάρξει, διότι αν τα πηνία του κινητήρα είναι κατασκευασμένα για x κανονική τάση λειτουργίας, η ονομαστική τάση λειτουργίας του κινητήρα σε Δ θα είναι x, και ταυτόχρονα, αυτόματα, η ονομαστική τάση λειτουργίας του κινητήρα σε Υ θα είναι ρίζα 3 επί x, δηλαδή μεγαλύτερη από ότι αυτή σε Δ.