Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με διάδρομο UPOWER MARATHON T1000
Καλησπέρα. Το συγκεκριμένο διάδρομο τον έχω 2 χρονιά περίπου, τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά σε μέτρια ένταση ταχύτητα (γύρω στο 6 σπάνια πιο πάνω). Τώρα τελευταία μου βγάζει σφάλμα overcurrent protection, στην εκκίνηση του διαδρόμου όταν ανεβάζω ταχύτητα και όταν πατάω πάνω στον ιμάντα. Ξέρει κανείς τι φταίει? Ευχαριστώ.
spiros tech
27-11-24, 05:45
Εχεις λιπανει ποτε τον ιμαντα απο κατω?Αν οχι παρε σπρει σιλικονης και ριχτου.
Τον πρωτο καιρο το αμελουσα υτο...ομως τωρα τους τελευταιους μηνες τον λιπαινω κανονικα...αναλογα τη χρηση βεβαια αλλα συνηθως καθε 15 μερες γιατι ξερω ουτε η υπερλιπανση κανει καλο
Κυριακίδης
27-11-24, 15:09
τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά σε μέτρια ένταση ταχύτητα (γύρω στο 6 σπάνια πιο πάνω).
Βάση πίνακα που περιέχεται με προεγκατεστημένα προγράμματα είσαι στο Ρ32 (δεν έχει πιο πάνω)
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.zeussa.gr/image/catalog/User%20Manual%20Fitness/Upower%20Marathon%20T1000_GR.pdf
Βάζω και κάποια βοηθήματα βαθμονόμησης / επιλογής ροπής και κλίσης ιμάντα (από άλλες μάρκες ) που αφορούν πιθανά και στο δικό σου , μπας και καταφέρεις κάτι
https://www.noble-pro.com/maintenance/motor-torque-and-reducing-belt-stuttering/
https://www.noble-pro.com/troubleshooting/how-to-calibrate-my-elite-e8i/
https://www.noble-pro.com/maintenance/how-to-calibrate-my-elite-e8-0/
spiros tech
27-11-24, 15:30
Τον πρωτο καιρο το αμελουσα υτο...ομως τωρα τους τελευταιους μηνες τον λιπαινω κανονικα...αναλογα τη χρηση βεβαια αλλα συνηθως καθε 15 μερες γιατι ξερω ουτε η υπερλιπανση κανει καλο
Αν δεν του ερριχνες λιπαντικο τους πρωτους μηνες ενδεχεται να εχει φθαρει απο κατω και δημιουργει αντισταση τωρα που τον λιπαινεις εχει γινει η ζημια πλεον.Ειχα ιδια περιπτωση αλλαξα ιμαντα και ρολοι το μηχανημα .Τωρα αν πιανουν τα χερια σου και διαθετεις αμπεροτσιμπιδα και ξερεις να την χρησιμοποιεις τον λυνεις και μετρας ρευμα με και χωρις φορτιο.Κοιτας και αν ζεσταινει το μοτερ.Το ιδιο εκανα κι εγω.Ετσι βεβαιωνεσαι οτι εχεις η δεν εχεις προβλημα ιμαντα και ψαχνεις αλλου τη βλαβη.
Το μοτερ ειναι ζεστο οταν τελειωνω συνηθως 30' κανω αλλα σε φυσιολογικα επιπεδα νομιζω!δε πρεπει να ζεσταινει καθολου? επισης πως βλεπεις αν ο ιμαντας εχει χαλασει? γιατι δε βλεπω να εχει κατι που τον σηκωσα οσο το δυνατον ειναι εφικτο να σηκωθει...επισης δε μου μαγκωνει οταν τον παταω..εκτος και αν δε βλεπεις ετσι οτι εχει χαλασει ο ιμαντας..αν και εχουν περασει 2 χρονια μηπως θελει αλλαγμα ετσι και αλλιως?
δλδ μετρας ρευμα προ και μετα φορτιου και πρεπει να ειναι ιδιο?και αν οχι εχει θεμα πχ ο ιμαντας?
spiros tech
28-11-24, 06:51
Μετρα το ρευμα χωρις να εισαι πανω και οταν ανεβεις να περπατας για να συγκρινεις τιμες αν για παραδειγμα τραβαει 4-6 αμπερ σταθερα με φορτιο φαινεται οκ αν μετα απο 2-3 λεπτα ανεβει κι αλλο και πλησιαζει τα 8-10 αμπερ τοτε ζοριζεται το μοτερ (τα αμπερ που λεω ειναι ενδεικτικα αναλογως το διαδρομο)Κοιτα το ταμπελακι που πρεπει να υπαρχει καπου κολλημενο και γραφει την ονμαστικη ταση και τα αμπερ που τραβαει ο διαδρομος οταν λειτουργει για να δεις αν συμφωνει με την μετρηση σου.Το να ζεσταινει το μοτερ ειναι φυσιολογικο το μονο κακο ειναι οταν καιει και δεν μπορεις να το αγγιξεις με το χερι. ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕ ΤΟ ΦΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΙΖΑ ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΠΕΡΟΤΣΙΜΠΙΔΑ Η ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ
Κυριακίδης
28-11-24, 09:26
Συμπληρωματικό από το παραπάνω μήνυμα του Σπύρου
https://www.youtube.com/watch?v=BC4UP2Xn5bE (βλέπε 04:00 λεπτό )
οκ ευχαριστω πολυ για το μνμ, το θεμα ειναι οτι δεν εχω αμπεροτσιμπιδα και ρωτησα τον πατερα μου αν εχει και μου ειπε τι ειναι αυτο? χχααχ εχει πολυμετρο δε ξερω αν κανει
επισης αν χρειαστει αλλαγη ο ταπητας απο που να παρω? να απευθυνθω στο σερβις του διαδρομου ?
μια χαρα ευχαριστω πολυ εξυπηρετικο..με αυτο κανω τη δουλεια μου να ελεγξω τον ταπητα αν θελει αλλαγη η οχι? η θελει και να το ελεγξεις με amp meter test?
spiros tech
28-11-24, 15:19
Για αυτη τη μετρηση θες αμπεροτσιμπιδα το πολυμετρο δεν κανει.Αν βρω ενα μαγαζι (θυμηθω)που κανει φτιαχτους ιμαντες παντος τυπου κατα παραγγελια θα το αναρτησω εδω.Ο ιμαντας ο δικος του απο την εταιρια σιγουρα ειναι πολυ πιο ακριβος.
spiros tech
28-11-24, 15:40
https://eurotechnik.gr/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE% Εδω εχει τους ιμαντες.Δανεισου μια αμπεροτσιμπιδα να τσεκαρεις τον διαδρομο η πες το σε κανα γνωστο φιλο που εχει και ξερει τι κανει πριν παραγγειλεις ιμαντα βεβαιωσου οτι οντως θελει αλλαγη με την μεθοδο που σου περιεγραψα και δεν οφειλεται σε αλλη βλαβη ο κωδικος που βγαζει ο διαδρομος.Για να παραγγειλεις νεο ιμαντα κοβεις τον παλιο ισια με ενα κοφτερο ψαλιδι τον απλωνεις στο πατωμα και τον μετρας ακριβως.Οταν λεμε ακριβως μετρας και το μισο εκατοστο (παραδειγμα 552.5 )
αμπεροτσιμπιδα λιγο δυσκολο να βρω..δυστυχως θα δω ομως
υπαρχει περιπτωση να εχω τεντωσει πολυ τον ιμαντα και γι αυτο να βγαζει αυτο το σφαλμα?
δεν ανοιγει το λινκ..αυτο δε καταλαβαινω..εφοσον εχω το μοντελο γιατι να κατσω να μετρησω τον ιμαντα? αν τον παραγγειλω απο την εταιρια εστω και πιο ακριβο?
spiros tech
29-11-24, 15:42
https://eurotechnik.gr/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE
Λοιπον με βαση το εξαρτημα (πως να το πω) αυτου του βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=BC4UP2Xn5bE: σε ταχυτητα 3 χωρις φορτιο η μετρηση ηταν 0,5-0,6 και με φορτιο γυρω στο 3
ενω με ταχυτητα 6 η μετρηση χωρις φορτιο ηταν περιπου 1,1 με ,2 και με φορτιο γυρω στο 5 (ολα αυτα διαρκεια περιπου 1', αυριο θα το κανω στα 5' διαρκεια). Τι εχετε να πειτε?
Di*Ca_Electronic
02-12-24, 09:11
Με βάση λοιπόν τον μετρητή ισχύος φίλε Teo οι μετρήσεις σε κατανάλωση ρεύματος είναι φυσιολογικές, που σημαίνει ότι το
moteur τραβάει το ρεύμα που πρέπει.
Η ένδειξη " over current " κατά τη γνώμη (και μακάρι να βγω ψεύτης) δεν πρέπει ν΄ οφείλεται στ΄ ίδιο το moteur αλλά στην
πλακέτα που το τροφ/τεί και δίνει σ΄ αυτό τις εντολές που λαμβάνει από τον πίνακα (χειριστήριο).
Θα πρέπει να γίνει ηλεκτρονικός έλεγχος στην πλακέτα αυτή για κατεστραμένα ή " υπό κατάρρευση " ηλεκτρονικά εξαρτ/τα,
κι εφόσον διαπιστωθεί η ύπαρξή τους ν΄ αντικατασταθούν για να καταλήξεις ότι τελικά φταίει ο ιμάντας.
Από την ιστοσελίδα : https://www.bodycraft.com/pdfs/manuals/EXP_Series_Treadmill_T1000_(T1K2)_OM_V1.8a.pdf (https://www.bodycraft.com/pdfs/manuals/EXP_Series_%20Treadmill_T1000_(T1K2)_OM_V1.8a.pdf) κατεβαίνει
το User Manual διαδρόμου γυμν/κής σειράς TREADMILL T1000 πανομοιότυπου με τον δικό σου που μπορείς να δεις κι ηλεκτρονικά
σχηματικά των PCB΄s και που μπορούν να βοηθήσουν εν τέλει στην επισκευή του διαδρόμου σου.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Κυριακίδης
02-12-24, 09:46
Λοιπον με βαση το εξαρτημα (πως να το πω) αυτου του βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=BC4UP2Xn5bE: σε ταχυτητα 3 χωρις φορτιο η μετρηση ηταν 0,5-0,6 και με φορτιο γυρω στο 3
ενω με ταχυτητα 6 η μετρηση χωρις φορτιο ηταν περιπου 1,1 με ,2 και με φορτιο γυρω στο 5 (ολα αυτα διαρκεια περιπου 1', αυριο θα το κανω στα 5' διαρκεια). Τι εχετε να πειτε?
Θα ήταν καλό να δεις και τι δείχνει η μέτρηση όταν παρουσιάζεται το overcurrent , τι τιμές έχει , και αν αυτές οι τιμές είναι σταθερές ανάλογα το σταθερό φορτίο ή χωρίς , ή έχει κυματώσεις το overcurrent για να υποθέσουμε τριβές στον ιμάντα (που λογικά σε κακή λίπανση και φθορά ιμάντα αυτές οι τιμές δεν θα είναι σταθερές) κυρίως χωρίς φορτίο.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.