Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Ηλεκτρικό πατίνι E07 fault



bill kappa
27-10-24, 15:47
Καλησπέρα. Σε ηλεκτρικό πατίνι μάρκας urbanglide παρουσιάζεται το εξής...εκεί που δουλεύει ξαφνικά σταματάει και βγάζει σφάλμα E07...
Πατώντας το onn off δεν ξανανοίγει...Ανάβει μόνο αν έστω και στιγμιαία, το βάλω για φόρτιση.. Αρχίζει να δουλεύει κάνα διλεπτο και πάλι τα ίδια... Έχει αλλαχθεί μπαταρία .
Έχω παρατηρήσει επίσης ότι δεν σταματά να δουλεύει και δεν εμφανίζει σφάλμα, αν το αφήσω να δουλεύει χωρίς βάρος στη ρόδα κίνησης του,ωδηλαδη σηκώνοντας το και αφήνοντας το να δουλευει..
Παρακαλώ για τη βοήθεια σας.

Di*Ca_Electronic
27-10-24, 19:44
Έβαλες φίλε Βασίλη,
την ίδια με την εργοσιακή μπαταρία σε τάση και σε AH (Αμπερώρια) ;
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

bill kappa
27-10-24, 20:22
Μμμ...αυτό δεν το γνωρίζω ...είχε εγγύηση και το πήγα στο μαγαζί που το πήρα...εκεί μου άλλαξαν μπαταρία γιατί εμφάνιζε E01...μετά από κάνα δίμηνο εμφάνισε E07

Di*Ca_Electronic
27-10-24, 22:44
Ίσως να πρέπει να γίνει ένα RST (επαναφορά) στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Πήγαινέ το πίσω στο κατ/μα που τ΄ αγόρασες να τ΄ επισκευάσουν.
Γράψε αν θέλεις και το μοντέλο του ηλεκτρικού αυτού πατινιού, αν και γενικά απ΄ότι παρακολούθησα στο Διαδίκτυο το User Manual
πολλών παρόμοιων δεν αναγράφει κωδικό βλαβών.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

bill kappa
28-10-24, 20:34
Ευχαριστώ φίλε Δημήτρη...πάντα πρόθυμος να βοηθήσεις!

Κυριακίδης
29-10-24, 19:38
Για το σφάλμα Ε 07 αναφέρετε στο χειρόγκαζο , ως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο
https://www.tiktok.com/@omid_omb01/video/7162298265805901062
https://www.levyelectric.com/resources/troubleshooting-e7-error-on-electric-scooters%3A-step-by-step-guide

bill kappa
30-10-24, 08:07
Δεν άλλαξα χειρογκαζο , έκανα τραμπα όμως το χειριστήριο του φρένου με το γκάζι....εμφανίζει το ιδιο

Κυριακίδης
30-10-24, 08:51
Από το παρακάτω ψάξε περί "αυτόματη προστασία υπερφόρτωσης"

Το σκούτερ είναι υπερφορτωμένο. Βεβαιωθείτε ότι το σκούτερ δεν είναι υπερφορτωμένο. Αυτό το προϊόν έχει σχεδιαστεί για να αντέχει το μέγιστο βάρος 50 κιλών. Μια υπερβολική υπερφόρτωση ενεργοποιεί την αυτόματη προστασία και κάνει το σκούτερ να αρνείται να ξεκινήσει. Μην οδηγείτε σε ανηφόρα και μην χρησιμοποιείτε το σκούτερ για να ρυμουλκείτε φορτίο. Μην υπερφορτώνετε το σκούτερ, κάτι που μπορεί να προκαλέσει πρόωρη γήρανση της μπαταρίας και των ηλεκτρονικών ειδών και βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας. Η επιφάνεια οδήγησης δεν είναι κατάλληλη. Κατά την οδήγηση σε στερεές, ομοιόμορφες, καθαρές και στεγνές επιφάνειες όπως πεζοδρόμια και επίπεδο έδαφος. Τα φρένα δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά.

Με το σκεπτικό ότι (μετράς την τάση τροφοδοσίας για την μπαταρία σε όποιο ζόρι αν έχει σοβαρή πτώση τάσης ) όταν υπερφορτώνεται όπως περιγράφεις (και αν πράγματι έκοψε την τροφοδοσία από υπερφόρτωση)

Το ποιο μπορεί να είναι το εξάρτημα υπερφόρτωσης (αν απορρίψουμε την αιτία από π.χ. της κακής μπαταρίας ως πιθανότητα ) τότε υποθέτω κάποιο εξάρτημα προστασίας

bill kappa
31-10-24, 21:03
Ως εξάρτημα προστασίας εννοείς κάποιο τρανζίστορ πάνω στην πλακέτα? Λέτε αυτό να προκαλεί την προστασία από υπερφόρτωση?
Επίσης σκέφτηκα να ανοίξω τον τροχό κίνησης μήπως και εντοπίσω κάτι περίεργο... Λέτε να επηρεάζει κάτι εκεί?

Κυριακίδης
31-10-24, 23:33
Ως εξάρτημα προστασίας εννοείς κάποιο τρανζίστορ πάνω στην πλακέτα? Λέτε αυτό να προκαλεί την προστασία από υπερφόρτωση?
Επίσης σκέφτηκα να ανοίξω τον τροχό κίνησης μήπως και εντοπίσω κάτι περίεργο... Λέτε να επηρεάζει κάτι εκεί?

Για αυτό σου έκαναν κάποιες ερωτήσεις (στις οποίες δεν απαντάς για τα μηνύματα #2 & #4 , όπου σε ρώτησε 1) αν είναι ίδια η μπαταρία 2) τύπος μπαταρίας / μοντέλο (εκτός απλά το urban glide )

γιατί αν μας έλεγες για μπαταρία λιθίου θα βλέπαμε κάτι σαν τα παρακάτω
https://www.youtube.com/watch?v=UewOFKoSxJE

Αλλά και πιθανές απαντήσεις σαν τις παρακάτω (πάνω στο ερώτημα σου για το εξάρτημα προστασίας ) π.χ. δήλωση κάποιου


Άφησα το m365 αχρησιμοποίητο για ένα χρόνο και τώρα δεν φορτίζεται. Ανοίγω τη θήκη και δεν υπάρχει κόκκινο ή μπλε led. Αλλά στον φορτιστή plugin, αναβοσβήνει κόκκινο 4 φορές. Ελέγξτε ότι η έξοδος τάσης BMS είναι 18,40v, αλλά η μπαταρία πριν από το BMS είναι 36v. Τι μπορεί να φταίει; Είναι ελαττωματική η πλακέτα BMS μετά από υπερβολική χρήση; Ενημέρωση: η πλακέτα bms είναι ελαττωματική, αφαιρέθηκε και αντικαταστάθηκε, λειτουργεί τώρα.

Καταλαβαίνεις τώρα γιατί πρέπει να απαντάς στα μηνύματα #4 & #5 ? (και όχι μόνο αυτό , αλλά και αναλυτικότερα από αυτά που σε ρωτάνε πρέπει να απαντάς ) . Φιλικά

Με τον ίδιο τρόπο εκτός απλά από πατίνια , λειτουργούν και διάφορα άλλα εργαλεία π.χ. τρυπάνι . αλυσοπρίονο μπαταρίας κτλ , και που επίσης όταν αυτά ζοριστούν ή έχει πέσει η μπαταρία αρκετά , προστατεύει μέσο του bms

https://www.synopsys.com/glossary/what-is-a-battery-management-system.html


Για παράδειγμα, όταν πλησιάζει το όριο υψηλής τάσης, ένα BMS μπορεί να ζητήσει μια σταδιακή μείωση του ρεύματος φόρτισης ή μπορεί να ζητήσει να τερματιστεί εντελώς το ρεύμα φόρτισης εάν επιτευχθεί το όριο. Ωστόσο, αυτό το όριο συνήθως συνοδεύεται από πρόσθετες εγγενείς εκτιμήσεις υστέρησης τάσης για να αποτραπεί η φλυαρία ελέγχου σχετικά με το όριο διακοπής λειτουργίας. Από την άλλη πλευρά, όταν πλησιάζει το όριο χαμηλής τάσης, ένα BMS θα ζητήσει από τα βασικά ενεργά φορτία να μειώσουν τις τρέχουσες απαιτήσεις τους. Στην περίπτωση ηλεκτρικού οχήματος, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με μείωση της επιτρεπόμενης ροπής που είναι διαθέσιμη στον κινητήρα έλξης. Φυσικά, το BMS πρέπει να θέτει τα ζητήματα ασφάλειας για τον οδηγό ύψιστη προτεραιότητα, προστατεύοντας παράλληλα τη μπαταρία για την αποφυγή μόνιμων ζημιών.

bill kappa
31-10-24, 23:45
Έχεις δίκιο φίλε...δεν απάντησα απλά γιατί δεν ξέρω αν η μπαταρία που μου έβαλε το κατάστημα που πήρα το πατίνι, δεν ξέρω αν μου έβαλε την ίδια....και δεν ξέρω τι φορούσε πριν...
Θα μετρήσω την μπαταρία και θα επανέλθω...
Ευχαριστώ.
Οποιαδήποτε άλλη ιδέα δεκτή 🙏🏻

Κυριακίδης
31-10-24, 23:54
Οποιαδήποτε άλλη ιδέα δεκτή πŸ™πŸ»
H porsche στα ποδήλατα .......
https://www.youtube.com/watch?v=XqZoQ8NTJKw