PDA

Επιστροφή στο Forum : philco pih/ag-1500e - Δεν λειτουργεί ο έλεγχος θερμοκρασίας



Michalism
23-01-24, 19:28
Καλησπέρα.

Εδώ και κάτι μήνες, στο συγκεκριμένο θερμαντικό, συνεχίζει να λειτουργεί ακόμα και όταν η θερμοκρασία του χώρου φτάσει στους βαθμους που το έχω ρυθμίσει (πχ. 18C), και απλά σβήνει εντελώς όταν ενεργοποιηθεί η θερμική ασφάλεια. Όταν κρυώσει (το σώμα, όχι το δωμάτιο) ξεκινάει πάλι και ο κύκλος επαναλαμβάνεται.
Αρχικά υποψιάστηκα τα ρελέ, αλλά λειτουργούν κανονικά, τουλάχιστον εκτός κυκλώματος.

Αυτό που πρόσεξα είναι όταν τα ρελέ είναι πάνω στην πλακέτα και όταν τους δώσω τάση, ο ήχος που κάνουν διαφέρει από τον αντίστιχο ήχο εκτός κυκλώματος.
Τέλος, όταν σταματήσει να υπάρχει τάση στα ρελέ, υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην επαναφορά τους.

Υπάρχει κάποια συμβουλή ή ιδέα να δοκιμάσω; Δεν μπορώ να κάνω δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες γιατί εχει 220 στην πλακετα και εγώ είμαι ερασιτέχνης.

497484974949750

Ευχαριστώ
Μιχάλης

mikemtb73
24-01-24, 00:10
μετρα τους πυκνωτες c40,41 παίζει να εχουν χασει χωρητικοτητα..

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Di*Ca_Electronic
24-01-24, 05:01
Φίλε Μιχάλη,
ΚΑΛΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ γεμάτη ΥΓΕΙΑ η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ εύχομαι.
Όταν γράφεις ότι έλεγξες τα relays εκτός κυκλ/τος εννοείς ότι τροφ/σες μ΄ εξωτ. τροφ/κό
24V D.C. τα πηνία τους κι έλεγξες τις επαφές τους με πολύμετρο στη θέση X 200Ω και
παρατήρησες ότι κλείνουν πάντα, ή αυτό γίνεται ορισμένες φορές κι άλλες δεν συμβαίνει;
Από πυκνωτές σωστά γράφει ο φίλος συνονόματός σου να κάνεις έλεγχο, στους μεν ηλεκτρ/κούς
με καπασιτόμετρο & ESR meter για να διαπιστώσεις αν οι τιμές τους είναι ταυτόσημες μ΄ αυτές
που αναγράφονται πάνω στο σώμα τους, στους δε πολυεστερικούς κίτρινους μόνο με καπασιτόμετρο,
αλλά και σ΄ έλλειψη αυτών των οργάνων μπορείς να τους αντικατ/σεις, είναι αρκετά χαμηλού κόστους.
Προσοχή στην πολικότητα των ηλεκτρ/κών.
Θα σου έλεγα ν΄ αντικατ/σεις και τις 3 διόδους zener στο πάνω μέρος της PCB με ταυτόσημης τιμής μ΄