Επιστροφή στο Forum : miele s5210
kαλησπερα παιδια ,νεος εδω Λοιπον ανοιξα τη σκουπα να αλλαξω φιλτρα ,ειδα τα χαλια της κ αποφασισα να την ανοιξω για καλυτερο καθαρισμα,
η σκουπα δουλευε κανονικα
Μετα τη συναρμολογηση της ομως δεν δουλευει,καλωδια ,βυσματα ολα στη θεση τους
τι να κοιταξω,εχω πολυμετρο αλλα καποιο βιντεο σχετικο με μετρησεις δεν βρηκα
Ευχαριστω εκ των προτερων!!
Κυριακίδης
23-02-22, 02:15
Ξεκίνα από την καρουλιέρα καλώδιο από το φις για έλεγχο συνέχειας μέχρι την πλακέτα .
Και έλεγχος στο σημείο 6:23 του βίντεο μήπως το περιστρεφόμενο κουμπί ρύθμισης στροφών δεν κούμπωσε στο τρίμερ της πλακέτας . Και λοιποί διακόπτες & βύσματα
https://www.youtube.com/watch?v=B-ryQi6V7nA
Επανέρχομαι λίγο στο θέμα, έκανα με φίλο που γνωρίζει κάπως καλά σχετικά με μετρήσεις, αν κοιτάξαμε καλά, ρεύμα έρχεται μέχρι κ το μοτέρ..
Διαβάζοντας κ άλλα άρθρα εδώ αλλά κ στο ίντερνετ, συμπέραναμε ότι είναι ίσως το triac, στο μοντέλο αυτό είναι μες στο μοτέρ, όπως έχω καταλάβει..
Για να συνδέσω απευθείας στο μοτέρ ρεύμα, δεν γνωρίζω, για να εξακρίβωσω..
Μπορείτε κάποιος να μου πει που αγοράζουμε το triac k αν ποιο συγκεκριμένο?
Φίλος μου είπε ότι ίσως να ήταν φορτωμένος με ρεύμα ο πυκνωτης κ συνδέοντας τη σκούπα με ρεύμα μετά τη συναρμολογηση να έδωσε άμεσα ρεύμα με αποτέλεσμα να κάψει το triac.. Κάπως έτσι το κατάλαβα..
Αν ισχύει, μετά τη τοποθέτηση του νέου(triac) , πάλι το ίδιο δεν θα είναι..?
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
chipakos-original
31-03-22, 00:57
Επανέρχομαι λίγο στο θέμα, έκανα με φίλο που γνωρίζει κάπως καλά σχετικά με μετρήσεις, αν κοιτάξαμε καλά, ρεύμα έρχεται μέχρι κ το μοτέρ..
Διαβάζοντας κ άλλα άρθρα εδώ αλλά κ στο ίντερνετ, συμπέραναμε ότι είναι ίσως το triac, στο μοντέλο αυτό είναι μες στο μοτέρ, όπως έχω καταλάβει..
Για να συνδέσω απευθείας στο μοτέρ ρεύμα, δεν γνωρίζω, για να εξακρίβωσω..
Μπορείτε κάποιος να μου πει που αγοράζουμε το triac k αν ποιο συγκεκριμένο?
Φίλος μου είπε ότι ίσως να ήταν φορτωμένος με ρεύμα ο πυκνωτης κ συνδέοντας τη σκούπα με ρεύμα μετά τη συναρμολογηση να έδωσε άμεσα ρεύμα με αποτέλεσμα να κάψει το triac.. Κάπως έτσι το κατάλαβα..
Αν ισχύει, μετά τη τοποθέτηση του νέου(triac) , πάλι το ίδιο δεν θα είναι..?
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βρες το Triac και μέτρησέ το.
Μια βοήθεια κ πάλι.. Άνοιξα το μοτέρ κ έβγαλα έξω το triac.. Με το πολυμετρο τι νούμερα πρέπει να βγαίνουν ώστε να το τσεκάρω? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220404/3e507fadebe936099b2c7e7a226be3d9.jpg
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ενωσε το αριστερο πόδι με το μεσαιο(μεταλικη πλατη) και δες αν λειτουργεί το μοτερ. θα επρεπε να γυρναει τέρμα. παρε τοτε ενα νέο triac φτηνα είναι
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείς να τα συνδέσω με ένα καλώδιο?
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα. Αν μπορείς βγάλε και μια φωτογραφία την πίσω πλευρά του triac (από την πλευρά των κολλήσεων).
Καλημέρα https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220406/1ca52af82703daca188c52676129af79.jpg
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.