johann
11-11-20, 21:05
Καλησπέρα σας,
Τώρα βρήκε να τα παίξει με την καραντίνα
Ψάχνω το service manual kettler marathon tx1.
Όχι το owners manual αλλά το repair manual ή βασικά να δω που οφείλεται και βγάζει το error (Err 94).
Έχω βρει πως κάνει ρεσετ και ξαναξεκιναει.
Μίλησα με αντιπροσωπεία Ελλάδος και μου είπαν ότι θέλει περιεληξη το μοτέρ γιατί τραβάει περισσότερο ρεύμα και κλειδώνει.
Θέλω να βάλω ένα αμπερόμετρο και να δω αν όντως τραβάει και ποια είναι τα όρια του γι'αυτό ψάχνω περισσότερες πληροφορίες.
Επίσης μπορεί να φταίει και ο τάπητας που δεν έχει αλλαχθεί και λόγω ότι έχει χάσει ελαστικότητα του να το κάνει και αλλάζοντας τον τάπητα μόνο να δουλέψει αλλιώς και τα δύο μαζί πάνε σε κόστος 500€ +.
Επίσης ένα φωτοκύτταρο που έχει στο μοτέρ το έβγαλα το καθαρισα έχει κουκλί.
Είχε πολύ μαυρίλα το μάτι και έλεγα πως φταίει αυτό.
Καθαρισα και τον τρυπητό δίσκο που ήταν βιδωμενος ο αισθητήρας.
Ευχαριστώ πολύ
Στάλθηκε από το YAL-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα βρήκε να τα παίξει με την καραντίνα
Ψάχνω το service manual kettler marathon tx1.
Όχι το owners manual αλλά το repair manual ή βασικά να δω που οφείλεται και βγάζει το error (Err 94).
Έχω βρει πως κάνει ρεσετ και ξαναξεκιναει.
Μίλησα με αντιπροσωπεία Ελλάδος και μου είπαν ότι θέλει περιεληξη το μοτέρ γιατί τραβάει περισσότερο ρεύμα και κλειδώνει.
Θέλω να βάλω ένα αμπερόμετρο και να δω αν όντως τραβάει και ποια είναι τα όρια του γι'αυτό ψάχνω περισσότερες πληροφορίες.
Επίσης μπορεί να φταίει και ο τάπητας που δεν έχει αλλαχθεί και λόγω ότι έχει χάσει ελαστικότητα του να το κάνει και αλλάζοντας τον τάπητα μόνο να δουλέψει αλλιώς και τα δύο μαζί πάνε σε κόστος 500€ +.
Επίσης ένα φωτοκύτταρο που έχει στο μοτέρ το έβγαλα το καθαρισα έχει κουκλί.
Είχε πολύ μαυρίλα το μάτι και έλεγα πως φταίει αυτό.
Καθαρισα και τον τρυπητό δίσκο που ήταν βιδωμενος ο αισθητήρας.
Ευχαριστώ πολύ
Στάλθηκε από το YAL-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk