PDA

Επιστροφή στο Forum : Η γκαραζόπορτα-ρολό κλείνει αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να ακούγεται ότι δουλεύει



Elliot
29-05-20, 22:26
Ο μόνο τρόπος να σταματήσω τον θόρυβο από τον κινητήρα αφού έχει σταματήσει το ρολό και έχει βρει πάτωμα, είναι να πατήσω το κουμπί ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ από το τηλεχειριστήριο.

Το ρολό της γκαραζόπορτας σταματάει σε συγκεκριμένο μήκος πτώσης ή έχει αισθητήρα και μόλις βρει ισχυρή αντίσταση πχ πάτωμα, τότε δίνει εντολή στον κινητήρα να σταματήσει;

Τί να φταίει και πως το φτιάχνω;

Το ρεύμα να το έχω κλείσει ακόμα και όταν ξεβιδώνω το καπάκι του ρολού στην φώτο;
Η πλακέτα του κάνει ζεύγος με αυτό το τηλεχειριστήριο:
Autotech SM50P στα 433.92 MHz


(Ψιλοάσχετο, αλλά η γκαραζόπορτα πριν μήνες έτριζε κατά το άνοιγμα ή κλείσιμο και με λάδωμα με πινέλο απευθείας πάνω στο αρθρωτό ρολό έστρωσε!)

ΗΝ1984
29-05-20, 23:19
Τα τερματικά για πάνω--κάτω είναι ενσωματωμένα στο μοτέρ και ρυθμίζονται αναλόγως.

Βάλε φωτό το μοτέρ.

vasilllis
29-05-20, 23:20
Το ρολο που δειχνεις τι να καταλαβει κανεις?Μηχανισμο φωτο θελουμε

Elliot
29-05-20, 23:46
Οk, μόλις ανοιχθεί θα βγάλω φώτο.
Θα μπορούσε να έχει απορυθμιστεί το τερματικό για κάτω και να μην παίρνει εντολή να σταματήσει όταν βρίσκει έδαφος;

chipakos-original
30-05-20, 07:06
Για να συνεχίζει να ακούγεται το μοτέρ τότε οι τερματικοί διακόπτες δεν λειτούργησαν . Πολύ πιθανό να ξεβιδώθηκε ο γραναζωτός κυκλικός οδηγός του μοτέρ και γυρίζει τρελά.

Elliot
31-05-20, 00:06
Για να συνεχίζει να ακούγεται το μοτέρ τότε οι τερματικοί διακόπτες δεν λειτούργησαν . Πολύ πιθανό να ξεβιδώθηκε ο γραναζωτός κυκλικός οδηγός του μοτέρ και γυρίζει τρελά.

Αν μου έδινες και μια φώτο του γραναζωτού κυκλικού οδηγού του μοτέρ θα ήταν τέλεια. Το λέω γιατί θα βγάλω φώτο να τις ανεβάσω εδώ για όποιον ενδιαφέρεται, αλλά ίσως αν τον δω να καταλάβω και να το λύσω με την πρώτη, αφού ξέρετε ότι μόνο το κάλυμμα για να βγει του ρολού εκεί ψηλά συνήθως θέλει 2 άτομα και να μην το βγάζω και το ξαναβάζω.

chipakos-original
31-05-20, 00:18
Αν μου έδινες και μια φώτο του γραναζωτού κυκλικού οδηγού του μοτέρ θα ήταν τέλεια. Το λέω γιατί θα βγάλω φώτο να τις ανεβάσω εδώ για όποιον ενδιαφέρεται, αλλά ίσως αν τον δω να καταλάβω και να το λύσω με την πρώτη, αφού ξέρετε ότι μόνο το κάλυμμα για να βγει του ρολού εκεί ψηλά συνήθως θέλει 2 άτομα και να μην το βγάζω και το ξαναβάζω.
Κάπως έτσι είναι το μοτέρ που έχεις στην γκαραζόπορτά σου.Το αλουμίνιο το κυκλικό έχει από την μέσα του πλευρά το γρανάζωμα που κάνει την κίνηση της πόρτας. Τα υπόλοιπα πρέπει να τα εντοπίσεις εσύ όταν θα ξεβιδώσεις.

Elliot
31-05-20, 00:40
Οπότε θα πρέπει να ξεβιδώσω τις βίδες για να βγάλω το κυκλικό αλουμίνιο, για να έχω πρόσβαση στο γρανάζωμα σωστά; Γιατί για να αναβαίνει η πόρτα θα είναι σωστά βιδωμένες οι δύο αυτές βίδες. Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο (και εργαζόμενος πάνω σε σκάλα) και μάλλον αρκετά σας κούρασα με ερωτήσεις. Μάλλον θα τα παρατήσω. Αλλά μια ματιά ίσως την ρίξω. Είναι και κοινόχρηστη η πόρτα, οπότε αν τα κάνω χειρότερα με το ξεχαρβάλωμα την έβαψα!

Άσχετο, με το χειροκίνητο εργαλείο που είναι σαν ατσαλίνα, απ' όσο είδα στην φώτο γυρνάμε τον ίδιο τον άξονα του κινητήρα και επειδή η γκαραζόπορτα είναι ζυγισμένη με τα ελατήρια της μπορούμε να την κινούμε με το χέρι με λίγη δύναμη, σωστά; Δεν έχω δοκιμάσει το χειροκίνητο ανοιξε-κλείσε ακόμα.

chipakos-original
31-05-20, 06:39
Οπότε θα πρέπει να ξεβιδώσω τις βίδες για να βγάλω το κυκλικό αλουμίνιο, για να έχω πρόσβαση στο γρανάζωμα σωστά; Γιατί για να αναβαίνει η πόρτα θα είναι σωστά βιδωμένες οι δύο αυτές βίδες. Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο (και εργαζόμενος πάνω σε σκάλα) και μάλλον αρκετά σας κούρασα με ερωτήσεις. Μάλλον θα τα παρατήσω. Αλλά μια ματιά ίσως την ρίξω. Είναι και κοινόχρηστη η πόρτα, οπότε αν τα κάνω χειρότερα με το ξεχαρβάλωμα την έβαψα!

Άσχετο, με το χειροκίνητο εργαλείο που είναι σαν ατσαλίνα, απ' όσο είδα στην φώτο γυρνάμε τον ίδιο τον άξονα του κινητήρα και επειδή η γκαραζόπορτα είναι ζυγισμένη με τα ελατήρια της μπορούμε να την κινούμε με το χέρι με λίγη δύναμη, σωστά; Δεν έχω δοκιμάσει το χειροκίνητο ανοιξε-κλείσε ακόμα.
Σωστά.Αφού η πόρτα ανεβαίνει το πιο πιθανό να έχει ξεβιδώσει η βίδα που πιάνει στο ρολό και απλά την γάντζωσε το μοτέρ και την ανέβασε ( μου έχει συμβεί ) και την βρήκα την βίδα στο πάτωμα, και έχασε την ρύθμιση αφού γύριζε τρελά. Ετσι αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι, θα τα βρεις μπαστούνια στη ρύθμιση των τερματικών και ίσως και να σπάσεις το μοτέρ αν δεν είσαι προσεχτικός.

Elliot
26-06-20, 03:12
Τελικά ήρθε τεχνικός, ρύθμισε τα τερματικά και τέλος. Και γείτονας δοκίμασε να ρυθμίσει τα τερματικά αλλά απέτυχε. Νομίζω έβαλε παραπάνω δύναμη ο τεχνικός και έκανε παραπάνω στροφές την ρύθμιση (σφίξιμο) ή κάτι τέτοιο.