Επιστροφή στο Forum : [Εκτυπωτής] Στραβή εκτύπωση ετικετών
Γειά σας!Παιδιά έχει κανείς ιδέα γιατί ο εκτυπωτής μου(HP desk jet Ink Advantage 3775) έχει αρχίσει να μου τυπώνει στραβά τη σελίδα με τις ετικέτες;Είναι σχετικά καινούριο αυτό το θέμα, αλλά αδύνατον να το επιλύσω.. Όταν λέω στραβά εννοώ ότι ξεκινάει εκτυπώνει σωστά το κείμενο μέσα σε κάθε μια ετικέτα, και από τη μέση της σελίδας το κείμενο βγαίνει εκτός πλαισίου, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.. Με αποτέλεσμα να μου έχει αχρηστεύσει άπειρες σελίδες ετικετών και δουλειά να μην γίνεται.. Αν γνωρίζει κάποιος να δώσει τα φώτα του.. Ευχαριστώ!
Δες προσεκτικά το μηχανισμό προώθησης του χαρτιού για σκουπίδια και φθορές.
Σε απλό Α4 εκτυπώνει κανονικά;
Καλησπέρα! Ναι σε απλό Α4 τυπώνει μια χαρά! Όμως καθότι είμαι άσχετη από εκτυπωτές, μήπως μπορείς να με κατατοπίσεις λίγο;ο μηχανισμός προώθησης του χαρτιού που βρίσκεται;πρέπει να.. κατσαβιδιάσω;😄
Καλησπέρα! Ναι σε απλό Α4 τυπώνει μια χαρά! Όμως καθότι είμαι άσχετη από εκτυπωτές, μήπως μπορείς να με κατατοπίσεις λίγο;ο μηχανισμός προώθησης του χαρτιού που βρίσκεται;πρέπει να.. κατσαβιδιάσω;πΔυστυχώς ναι, θέλει λύσιμο!
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση και την βοήθειά σου, δυστυχώς απ'ότι φαίνεται δεν θα μπορέσω να το κάνω, διότι είμαι αδαής και θα κάνω ζημιά.. Θα δω αν μπορέσω να βρω κανέναν φίλο μήπως ξέρει, καθότι κι ο σύζυγος άσχετος είναι.. Και πάλι ευχαριστώ
Ρίξε και μία προσεκτική ματιά μέσα από το πορτάκι των μελανιών, μήπως δεις τίποτα περίεργο.
Σαν γενική παρατήρηση πάντως, αυτά τα χαμηλής κατηγορίας inkjet δεν ζουν πολύ, αλλά και η τιμή τους είναι τέτοια που σχεδόν συμφέρει να πάρεις καινούργιο παρά να αγοράσεις (original) μελάνια.
Και μιλώντας για μελάνια, αν αυτά στο μηχάνημά σου είναι ψιλογεμάτα, σε περίπτωση νέου κοίτα για συμβατότητα με τα μελάνια που έχεις!
Σε ευχαριστώ πολύ.Εσύ σαν μια καλή αγορά για inkjet από πόσα χρήματα και πάνω θα έλεγες ότι παίρνεις ένα πιο αξιόπιστο μηχάνημα,για οικιακό παντα μιλάμε;