PDA

Επιστροφή στο Forum : απο RJ 24V γίνεται σε 6V ;;;



1kost1
30-01-20, 20:33
Γεια σας! Είμαι στα σκαριά για νέα ταμειακή μηχανή για το κατάστημα μου (εν όψη που οι νέες θα συνδέονται απ ευθείας με το taxis) κ οι περισσότερες βγάζουν σύνδεση για το συρτάρι RJ 6V ενώ η παλιά που έχω έχει απλό φυσάκι 24V . (για να κατεβάσω το κόστος δεν θέλω να πάρω νέο συρτάρι) γίνεται να μπει κάποιο πηνίο στο συρτάρι η να αλλαχτεί το ήδη υπάρχων 24 V με 6 αρι;;;; είναι εφικτό;;; εννοείται ότι δεν ανοίγουμε ταμειακή μηχανή από την θύρα RJ με αρσενικό κ κάποιο καλώδιο να κάνουμε την δουλειά. Γίνεται αυτό;;;;;;;:confused1:

her
30-01-20, 21:22
Βάλε ένα step up για να ανεβάσεις την τάση στα 24ν. Το έχω κάνει και δουλεύει

1kost1
31-01-20, 08:30
Βάλε ένα step up για να ανεβάσεις την τάση στα 24ν. Το έχω κάνει και δουλεύει

Γεια σας! Επειδή είμαι αρχάριος (κ ότι κάνω θα το κάνω κ με έναν ηλεκτρονικό γνωστό μου) τι να του πω;;; αυτό το step up είναι ο λεγόμενος μετατροπέας τάσης ; στην αρχή μου μίλησε ο γνωστός μου ότι θα πρέπει αυτό το 24v να φύγει κ να μπει μετασχηματιστής για να γίνει 6v αλλά δεν θα ξέρει πόσα Αμπέρ θα πρέπει κ γενικά θα υπάρχει κάποιο κόστος γύρω στα 40+ ευρώ. Με 60 ευρώ υπάρχουν καλά συρτάρια στην αγορά !!!! γενικά αξίζει να μπω κ να το ψάξω;;; η δεν αξίζει από οικονομικής πλευράς;;;;;
Υγ. μου λέτε την ανεβάσω την τάση στα 24V €¦.(συγγνώμη αν θα πω βλακεία) δεν υπάρχει κίνδυνος να κάψει κάτι στην ταμειακή αφού η ταμειακή βγάζει 6V ;;;;

nyannaco
31-01-20, 10:15
Αν μεταφέρεις με ακρίβεια αυτά που σου είπε ο γνωστός σου, και δεν τον αδικείς, απλά μην τον εμπιστεύεσαι!

klik
31-01-20, 13:21
Το συρταρι εχει εναν ηλεκτρομαγνητη για ασφάλιση (μανδαλωση). Η ισχυς του ειναι πανω κατω ιδια για 6, 24 ή 2000v (αν υπηρχε).
Οποτε ανεβαζοντας τα 6 σε 24 μειώνεται ταυτόχρονα στο 1/4 το ρευμα που απαιτείται ωστε η ισχυς να ειναι ιδια (+κατι μικρες θερμικες απώλειες).