Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Bosch] ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΑΝΤΛΙΣΗ



manos16
04-01-18, 10:34
Γεια σε ολα τα μελη ,ειναι η πρωτη φορα που γραφω αλλα εχω "αντλησει" πολλες φορες απο την γνωση σας απο υπαρχοντα θεμματα εδω μεσα και εχω βρει λυσεις.Ομως αντιμετωπιζω ενα προβλημμα απο χθες που στην αναζητηση δεν βρηκα κατι αναλογο,
Σε ενα πλ πιατων bosch με το που ανοιγω το on ξεκινα η απαντληση και δεν σταματα ποτε ,για να βαλω προγραμμα εκανα reset απο τα κουμπια, μηδενησε ο χρονος αλλα η αντλια δουλευει ασταματητα:cursing:

τα φωτα σας παρακαλω και ευχαριστω εκ των προτερων:001_rolleyes:

ΥΓαπο εργαλεια εχω,και θαρρος να το κανω βιδες..

vasilimertzani
04-01-18, 15:51
Πιθανώς έχει κολλήσει το φλοτερ που ελέγχει την στάθμη. Λύσε δεξιά και αριστερά και θα είναι στον πάτο του πλυντηρίου.

manos16
04-01-18, 19:09
το φλοτερ πως ειναι?διαβαζει απο το δοχειο πιεση και υποπιεση απο την σταθμη η ειναι κατι μηχανικο?
Ο τυπος του πλυντηριου ειναι ο SD13GT1B BOSCH μεσαιο μεγεθος.

Panoss
04-01-18, 20:11
Το φλοτέρ ίσως είναι κάπως έτσι: http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=26567
Ή όπως σε αυτή τη φωτό: http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=36580&d=1378759550

manos16
04-01-18, 22:24
Ελυσα το αριστερο πανελ βρηκα το φλοτερ με τον κοκκινο αξονα οπως 2φωτο το επαιξα πανω κατω με οn το πλυντηριο και η αντλια δεν σταματαγε ,ο οριακος διακοπτης οκ με πολυμετρο,ωσπου γυρισα το πλυντηριο στο πλαι και "ξερασε" νερα απο τον πατο του στην επαναφορα στην θεση του δουλεψε.Εχω διαροη:saad: παει καπου το μυαλο σε καμια φλατζα, αντλια,οring, βαλβιδα εισαγωγης ? Λογικα εκει που χανει θα εχει ξερασει αλατα και βρωμια για να το εντοπισω?

Να λυσω απο κατω ?θα με φαει η γυναικα με την γκρινια:cursing:

το εβαλα τωρα στους 70C με σοδα να καθαρισει αλλα δεν βλεπω να σωνεται

Κυριακίδης
05-01-18, 08:56
στην επαναφορα στην θεση του δουλεψε.Εχω διαροη:saad: παει καπου το μυαλο σε καμια φλατζα, αντλια,οring, βαλβιδα εισαγωγης ? Λογικα εκει που χανει θα εχει ξερασει αλατα και βρωμια για να το εντοπισω?
Αν η διαρροή είναι στο μεγάλο μοτέρ της αντλίας πλύσης θα δεις άλατα στον άξονα του μοτέρ .
Αυτό βρίσκεται από την άλλη μεριά του φλοτέρ ασφαλείας .
Με έναν φακό και με προσεκτική παρατήρηση μπορεί και να δεις ζωντανά την ώρα που τρέχει.
Αναλυτικά βίντεο μπορείς να δεις αν κάνεις αναζήτηση στου Youtube " Bosch dishwasher change pump seal ".

manos16
05-01-18, 11:20
Ωραιος..οποτε λυνω απο δεξια και κοιτω εαν ειναι αυτη η βλαβη περνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?η περνω καινουργιο κομπλε (αμαν)?

Κυριακίδης
05-01-18, 12:05
περνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?
Ανάλογα τα μοντέλα έχουν και τα διαθέσιμα κιτ
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Bosch-Dishwasher-Circulation-Pump-Sealing-Kit-/300946235092

η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?
Το μοτέρ είναι ενιαίο μαζί μοτέρ και σαλίγκαρο που περιέχει την φτερωτή και τον άξονα , αυτό βγαίνει όλο μαζί , και μετά διαχωρίζεις τον σαλίγκαρο με το μοτέρ για να μπορέσεις να αλλάξεις το κιτ με τις τσιμούχες . Ο σαλίγκαρος μπορεί να βγει με μισή περιστροφή (αν δεν έχει βίδες ) και αφού απασφαλίσεις κάποιο δόντι που το σφραγίζει . (που σφραγίζει από την απαραίτητη μισή περιστροφή).
Πρώτα βλέπεις αν φταίει η τσιμούχα
κατόπιν ή ρωτάς για το μοντέλο σου αν υπάρχει κιτ ή το βγάζεις πρώτα το μοτέρ για να δεις αν μπορείς να φτάσεις μέχρι την τσιμούχα και δεις ότι μπορείς να ακολουθήσεις την αντίστροφη συναρμολόγηση προτού πάρεις το κιτ . Πάντως δύσκολα .

manos16
05-01-18, 12:25
Πετρο σε ευχαριστω καθως τον Παναγιωτη κ Βασιλη πιο πανω, ενα τελευταιο εαν χρειαστει να φτασω ως εκει , στην τσιμουχα ,η φτερωτη ειναιι σφηνωτη βγανει με το χερι η με εξολκεα η εχει κατι περιεργο, βιδωτη ,σφηνα κτλ?

manos16
07-01-18, 13:03
Λοιπον εφτασα στο μοτερ της κεντρικης αντλιας, ειχε σημαδια απο ξεραμενες βρωμιες και αλατα μεταξυ μοτερ και σαλιγγαρου αντλιας στο κατω μερος.
Μεσα στην φτερωτη ειχε πλαστικα, χαρτια, γυαλια, μονο γατες δεν ειχαν γεννησει μεσα :hahahha:, το σαλιγγαρι χωριζει ευκολα εαν βρεις την ασφαλεια που το ασφαλιζει και την πατησεις στρεφοντας το σαλιγγαρι οπως περιεγραψε ο Πετρος η δε φτερωτη βγαινει σταθεροποιοτας τον ροτορα του μοτερ απο την πισω μερια με ενα κατσαβιδι και στρεφοντας την φτερωτη του μοτερ ξεβιδωνοντας την και τσουπ φτανεις στην τσιμουχα σαλιγγαρου και πισω απο το πισω ασπρο κελυφος εχει και αλλη μια φλατζα η τσιμουχα στον αξονα αυτα για καποιον που θα παθει αναλογη ζημια να ξερει.

το πιο δυσκολο ειναι οι συνδεσμολογιες απο τα καλωδια που "ελευθερωνεις" να τα θυμασε στο δεσιμο εγω εβγαλα φωτο σε καθε ενα και σημειωσα με μαρκαδορο και το προτεινω σε οποιον το προσπαθησει.
παω αυριο για τις τσιμουχες πιστευω να υπαρχου:001_smile:ν μην πληρωσω κανα μοτερ κομπλε γιατι θα λιποθιμισω μες το μαγαζi..:scared:...ι

Κυριακίδης
07-01-18, 16:32
παω αυριο για τις τσιμουχες πιστευω να υπαρχου:001_smile:ν μην πληρωσω κανα μοτερ κομπλε γιατι θα λιποθιμισω μες το μαγαζi..:scared:...ι
Αν παρουσιαστείς με κοστούμι / παπιγιόν και πούρα / και καμιά mercedes , μάλλον θα σου προτείνουν κομπλέ . Γιαυτό να φοράς όταν θα πας κανένα τζιν με τρύπες και καμιά γκλίτσα στο σβέρκο / πατίνι για μεταφορικό μέσο και παίζε το λίγο ψυχοπαθής . Αυτές οι εταιρίες δεν έχουν καμία διαφορά με τις εφορίες .

Panoss
07-01-18, 16:55
Μην πας αύριο, κάτσε μερικές μέρες άπλυτος και πήγαινε μετά.
Κι όλα θα πάν' καλά...:lool:

manos16
07-01-18, 21:17
καλα μην πατε μακρια κοιταξα online δυο τσιμουχες της αντλιας και ενα ο ring εxoυν 65Ε, για το αμαξι μου ολες οι φλατζες γενικης επισκευης εχουν πιο φτηνα ,το εχουν παραξεφτηλισει οι εταιριες .Το κολπακι να σε στελνουν στο MEDIAMARKΤ-ΚΟΤΣΟΒ για καινουργιο.

manos16
13-01-18, 00:21
setακι 45EURO μαζι με φτερωτη .Σημερα αξιοθηκα και το τελειωσα , δουλευει στην πενα...:psonio: