Επιστροφή στο Forum : [Bosch] Αλλαγή ρουλεμάν
Καλημέρα σε όλους!
Πριν καμιά βδομάδα το πλυντήριο ρούχων άρχισε να κάνει αρκετό θόρυβο και το τύμπανο να έχει μια μετατόπιση σε σχέση με τον κάδο. Αφού ρώτησα διάφορους τεχνικούς για το πόσο κοστίζει η αλλαγή ρουλεμάν είδα ότι το κόστος είναι σχεδόν σαν να αγοράζεις καινούργιο οπότε είπα να τα αλλάξω μόνος μου. Ανοίγω χθες λοιπόν το πλυντήριο και φτάνω στον καδο. Τι να δω τα δύο κομμάτια του κάδου είναι κολλημένα! Ούτε μία βίδα! Απλά κολλημένα! Είναι ένα Bosch clasixx 6 5 ετών. Μπορεί κάποιος να μου πει πως στο καλό θα ξανακολλησει αυτό το πράγμα αν το ανοίξω??? Και δεν θα χάνει νερά μετά? Ο μόνος τρόπος καταρχήν για να ξεκολλήσει είναι με κατσαβίδι και σφυρί δεν θα γίνει ζημιά στον κάδο μετά? Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=49333
Εδώ βρήκα έναν κάδο κομπλέ 200 ευρώ...
Μπορεί κανείς να καταλάβει από τις φωτογραφίες πως είναι κολλημένα τα δύο κομμάτια ούτε τα αμορτισέρ δεν αλλάζουν είναι σφηνωμένα ανάμεσα στα δύο κομμάτια. Μιλάμε για μεγάλη κοροϊδία!
Δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψει σωστά αν ανοίξεις τον δικό σου.
Όσο και υπομονή να έχεις να κόψεις τα 2 κομμάτια για να τα ξεκολλήσεις, μετά θα πρέπει να βάλεις κόλλα και βίδες για να τα ξανακολλήσεις.
Υπάρχουν σχετικά βίντεο.
Επίσης δεν προτείνω να δώσεις 200 ευρώ για κάδο. Βάλτα προκαταβολή και πάρε νέο.
Δυστυχώς τα περισσότερα νέα οικονομικά μοντέλα έχουν την ίδια κατασκευή.
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να το ξεκολλήσεις αλλά δεν υπάρχουν λεφτά τι να πω θα κάνω μάλλον μια απόπειρα.
Τι κόλλα πρέπει άραγε να χρησιμοποιήσω? Κάνει απλή σιλικόνη ή υπάρχει κάποια ποιο "ειδική"?
Δεν θα το κρατήσει μόνο κόλλα. Θέλει και περαστές βίδες.
Έχω δει να το προσπαθούν, μετά από έναν καθεδρικό καντήλια και αρκετές ώρες να το ανοίξουν, να βρουν τα υλικά και να γίνει η συναρμολόγηση το αποτέλεσμα ήταν ότι μετά το πρώτο πλύσιμο άρχισε να τρέχει από την ένωση. Ξανά λύσιμο - ξανά σιλικόνη και πάλι τα ίδια. Στο τέλος το πήρε ο γύφτος ...
Κυριακίδης
16-11-17, 00:50
Στο τέλος το πήρε ο γύφτος ...
Μέχρι τώρα μαζεύαν μέταλλα ... τώρα μας τρώνε και τα πλαστικά ? :lool:
Μια επιλογή (και τα έλεγα από πολύ παλιά σε άλλα θέματα ) να μάθει ο κόσμος να επιλέγει Inox. Ή να το ψάξει γενικώς καλά προτού αγοράσει όποιο μοντέλο ακόμη και πέρα της διαμόρφωσης του κάδου (π.χ. στα ηλεκτρονικά που σε όποιο σφάλμα και να βγάλει σου λέει για την επίλυση , μόνο το γνωστό "καλέστε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο " ).
Ή να ψάξει γενικά για την κάθε "πολιτική" της κάθε εταιρίας που είναι για μας μη συμφέρουσα (π.χ. για μια φθαρμένη τσιμούχα σε πλυντήριο πιάτων σου λένε πάει μαζί με όλο το μοτέρ και δεν υπάρχει τσιμούχα )
Προσωπικά θεωρώ κάποιες εταιρίες πιο αθώες από κάποιες άλλες , με χειρότερες της Γερμανικής "κλάσης " κατασκευαστές (Miele / Μιζενς / Bosch και ότι παραπλήσιο ) ενώ εταιρίες συνήθως Ιταλικές / Indesit κτλ είναι πιο σοβαρές , όχι ότι οι τελευταίες είναι πλήρως αθώες , αλλά τουλάχιστον κατά δύναμη.
Σε άλλο θέμα δίνω ότι περίσσεψε από προσπάθεια να αλλάξω αράχνη σε ZANUSSI. Με ανοξείδωτο κάδο παρακαλώ ...
Τα ίδια χάλια και οι ιταλοί - έδιναν αντικατάσταση όλο το τύμπανο με πλαστικό - σφραγισμένο, με €180. Όμως τελικά το κόστος, ο χρόνος και η αποτυχία να διορθωθεί το πρόβλημα με έβαλαν σε τροχιά να μην αναλάβω ποτέ ξανά τέτοια επισκευή, εκτός αν ο πελάτης θέλει να πληρώσει νέο τύμπανο κάτι που δεν θα του προτείνω.
Βρίσκεις μεταχειρισμένο πλυντήριο σε πολύ καλή τιμή, αν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα οικονομικό.
Ρωτησε την εταιρεια ειναι πιο φτηνος.44286
Για πιο σιγουρα θελουν το enr.
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας , πάω για καινούργιο τελικά , φυσικά όχι Bosch . Είναι η τρίτη συσκευή της ίδιας εταιρείας που μου χαλάει σε μια πενταετία.... Οπότε φαντάζομαι ότι στα 5 χρόνια είναι η ημερομηνία λήξης τους... Τι να πω αισχος!
vasilimertzani
17-11-17, 19:06
Πάντως θα θελα να δω αν μπορεί να φτιαχτεί.πιστευω αξίζει το κοπο
Κυριακίδης
17-11-17, 20:07
Και να φτιαχτεί έχοντας πλήρη στεγανότητα από νερά , δεν θα έχει πλήρη ασφάλεια στο να μην ανοίξει εξ ολοκλήρου στα 2 και εκεί είναι ο μεγαλύτερος φόβος .
Για να το εξηγήσουμε καλύτερα σε άλλα πλυντήρια που είναι με βίδες κιόλας , τα 2 όποια χωριστά καπάκια , είτε χωρίζονται σε 2 ίσα κομμάτια στην μέση του κάδου , είτε σε άνισα κομμάτια κάδου με καπάκι . Το ένα από τα 2 κομμάτια περιέχει εσωτερικά μια "πατούρα" που και χωρίς βίδες (που λέει ο λόγος ) δεν θα μπορούσαν να "ξεστρατίσουν" τα 2 κομμάτια . (όπως στο καπάκι μιας κατσαρόλας , μπορείς να το ανοίξεις προς τα πάνω , αλλά δεν μπορείς να το μετακινήσεις δεξιά - αριστερά ).
Ενώ στην περίπτωση πλαστικού κάδου και τα 2 κομμάτια δεν έχουν πατούρα , οπότε καταλαβαίνεις αν γίνει ένα "κραχ" ακόμη και όταν θα του έχεις βάλει βίδες , πάλι θα διαλυθεί. Δύσκολα αλλά μπορεί να διαλυθεί.
Θα πρέπει να γίνει πολύ βαθιά κόλληση τέτοια που δεν θα είναι μόνο επιφανειακής στήριξης και απλής στεγανότητας , αλλά να το στηρίζει και σε πλαινές καταπονήσεις .
Το μόνο καλύτερο βίντεο που μου άρεσε προσωπικά και άποψη μου είναι ότι είναι πολύ επαγγελματικό είναι το εξής.
https://www.youtube.com/watch?v=jVpLinHK1c8
Πολύ έξυπνος επαγγελματίας , επέλεξε να μην πειράξει το εργοστασιακό σημείο κόλλησης αλλά με κόψιμο τέτοιο στο πλάι που να επιτρέπει να βγει το τύμπανο .
Στο βίντεο το έκανε από την πίσω πλευρά που βρίσκεται η βάση του ρουλεμάν (προσωπικά αυτό το θεωρώ λάθος , αυτό θα ήταν πιο σωστό να το κάνει στην εμπρός πλευρά του κάδου που είναι και το λάστιχο πόρτας , αρκεί ανάλογα την διαμόρφωση να μην πειράξει τα όποια πλαστικά "νεύρα " που είναι σημαντικό .
Για να μην έχει βάλει ακόμη τα ρουλεμάν και ήδη το έχει κολλήσει . Μάλλον ο συγκεκριμένος κάδος έσπασε στο σημείο που προβάλλεται και θα το κλείσει από την εργοστασιακή πλευρά που είναι μάλλον αποσυναρμολογούμενος κάδος . Ή πλυντήριο άνω φόρτωσης με 2 άξονες (σταματώ εδώ γιατί μόλις έχω απειλητικά μηνύματα από διάφορους κατασκευαστές πλυντηρίων .... μου προσφέρουν και μίζες για να το ράψω ) :001_tt2:
Δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος παρά μόνο για προσωπική ικανοποίηση. Το κόστος είναι μεγαλύτερο από νέο κάδο. Και το λέω εκ πείρας. 2 φορές προσπάθησα (με διαφορετικές μάρκες) και δεν πέτυχε. Θέλει άπειρη υπομονή και ότι και να κάνεις δεν γίνεται να πετύχεις σωστή στεγανοποίηση. Μετά 2-3 φορές ανοίγει και τρέχει.
andyferraristi
18-11-17, 13:47
Το μόνο καλύτερο βίντεο που μου άρεσε προσωπικά και άποψη μου είναι ότι είναι πολύ επαγγελματικό είναι το εξής.
https://www.youtube.com/watch?v=jVpLinHK1c8
Πέτρο έχεις καταλάβει τι είναι αυτό το μαύρο υλικό που χρησιμοποίησε ο τύπος στο βίντεο ???
Κυριακίδης
18-11-17, 19:25
Πέτρο έχεις καταλάβει τι είναι αυτό το μαύρο υλικό που χρησιμοποίησε ο τύπος στο βίντεο ???
Δεν γνωρίζω , pvc πάντως δεν πρέπει να είναι . Αν ήθελα να ασχοληθώ θα πήγαινα σε ειδικούς αυτοκινήτων που φτιάχνουν προφυλακτήρες πλαστικούς και θα έπαιρνα γνώμες . Θα το έκανα όπως στο βίντεο όπου εκτός της 1ης ραφής με το ίδιο υλικό , θα συμπλήρωνα επίσης με το ίδιο υλικό σε λωρίδες (π.χ. από άλλο κάδο χαλασμένο με το ίδιο υλικό ) και μετά θα έβαζα επίσης το μαύρο υλικό .
Το μαύρο υλικό είναι για να πιάσει το σημείο κόλλησης σε μεγαλύτερης έκτασης επιφάνειας , και πολλαπλάσιας αντοχής , η στεγανότητα από νερά είναι παιχνιδάκι.
Δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος παρά μόνο για προσωπική ικανοποίηση. Το κόστος είναι μεγαλύτερο από νέο κάδο. Και το λέω εκ πείρας. 2 φορές προσπάθησα (με διαφορετικές μάρκες) και δεν πέτυχε. Θέλει άπειρη υπομονή και ότι και να κάνεις δεν γίνεται να πετύχεις σωστή στεγανοποίηση. Μετά 2-3 φορές ανοίγει και τρέχει.
Έχεις δίκιο για την "προσωπική ικανοποίηση" και δεν το βλέπω να εφαρμόζεται από επαγγελματίες τεχνικούς γιατί ίσως τους επιβληθούν κυρώσεις ακόμη και να θέλουν να ασχοληθούν.
Προσωπικά εγώ θα το έκανα για ιδίου όφελος και μετά από πάρα πολλές δοκιμές (π.χ σε εργαστήριο ) .
Εσύ ασχολήθηκες με αυτό και απέτυχες , εγώ ποτέ δεν θα το έκανα με τον τρόπο που υπονοείς ότι το έκανες (π.χ. απλή κόλα εσωτερικά , που σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργεί ως κόλα , αλλά μόνο ως στεγανωτικό , την αποτυχία την είχα δεδομένη και όπως το εξήγησα πιο πάνω ).
Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι από την πλευρά που είναι το λάστιχο πόρτας (αν ανοίξεις από εκεί για να βγάλεις το τύμπανο και τυχαίνει να έχει ευνοϊκά στα σημεία που πιάνουν τα εμπρόσθια αντίβαρα ) , γνωρίζεις επίσης ότι εκεί οι πιέσεις / καταπονήσεις είναι 10 φορές πολύ λιγότερες από οποιαδήποτε άλλο σημείο . Αυτό θα οδηγούσε σε μεγάλη επιτυχία .
Φιλε ανεβασε καμια φωτο του καδου απο πανω και μετρα λιγο ανοιγνα μπροστα στην πορτα κ ποσο ειναι απο μπρος μεχρι πισω
Έχεις δίκιο για την "προσωπική ικανοποίηση" και δεν το βλέπω να εφαρμόζεται από επαγγελματίες τεχνικούς γιατί ίσως τους επιβληθούν κυρώσεις ακόμη και να θέλουν να ασχοληθούν.
Προσωπικά εγώ θα το έκανα για ιδίου όφελος και μετά από πάρα πολλές δοκιμές (π.χ σε εργαστήριο ) .
Εσύ ασχολήθηκες με αυτό και απέτυχες , εγώ ποτέ δεν θα το έκανα με τον τρόπο που υπονοείς ότι το έκανες (π.χ. απλή κόλα εσωτερικά , που σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργεί ως κόλα , αλλά μόνο ως στεγανωτικό , την αποτυχία την είχα δεδομένη και όπως το εξήγησα πιο πάνω ).
Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι από την πλευρά που είναι το λάστιχο πόρτας (αν ανοίξεις από εκεί για να βγάλεις το τύμπανο και τυχαίνει να έχει ευνοϊκά στα σημεία που πιάνουν τα εμπρόσθια αντίβαρα ) , γνωρίζεις επίσης ότι εκεί οι πιέσεις / καταπονήσεις είναι 10 φορές πολύ λιγότερες από οποιαδήποτε άλλο σημείο . Αυτό θα οδηγούσε σε μεγάλη επιτυχία .
Πάνε 3-4 χρόνια που το δοκίμασα. Στο πρώτο που "έκοψα" ήταν φανερή η πλαστική σύνδεση των δύο κομματιών και μάλιστα είχε υποδοχές για βίδες. Άπειρη υπομονή και 25 ώρες αργότερα είχε μπει στη θέση του με κόλλα για αυτοκίνητα και ανοξείδωτες βίδες. Δούλεψε μερικές φορές και μετά άρχισε να στάζει. Ο πελάτης το πήγε σε άλλο "μάστορα" που το έλυσε ξανά και του έβαλε άλλο στεγανωτικό υλικό. Μετά από μερικές φορές πάλι τα ίδια και ο πελάτης το πέταξε.
Στο επόμενο και τελευταίο δεν υπήρχε πρόβλεψη για βίδες - πάλι έγινε πολύ προσεκτική δουλειά στην αποκόλληση των κομματιών και ανοίχτηκαν τρύπες στο χειλάκι για να μπουν βίδες. Όταν αποχωρίστηκαν τα κομμάτια ήταν φανερή η αποτυχία της εργασίας. Δεν υπήρχε αρκετός χώρος για να μπει υλικό στεγάνωσης. Ναι μεν υπήρχε χειλάκι αλλά δεν ήταν στεφάνι, γύρο από τον κάδο. Σε πολλά σημεία ήταν δύο φλίδες λεπτές περίπου 2 χιλιοστά - δεν υπήρχε τρόπος αυτό να στεγανοποιηθεί αρκετά. Παρόλα αυτά έγινα πολλές προσπάθειες και τοποθετήθηκε και εξωτερικά μπόλικο υλικό. Το αφήσαμε να στεγνώσει πάνω από 5 μέρες και η πρώτη δοκιμή πήγε καλά. Όμως την δεύτερη φορά - μετά από πλύσιμο 90 βαθμών άνοιξε και έτρεχε.
Αν υπολογίσεις το κόστος εργασίας και υλικών, ακόμα και μετά από απόκτηση πείρας δεν αξίζει για εμένα να το ξαναπροσπαθήσω.
Η ιδέα να ανοιχτεί από μπροστά ακούγεται ιδανική αλλά πολύ φοβάμαι ότι τα αντίβαρα που σχεδόν πάντα είναι εκεί θα δυσκολέψουν την κατάσταση του σφραγίσματος. Για επαγγελματική εργασία δεν το ξανακάνω. Είδα και ανάλογες δουλειές από συναδέλφους και απλά αποχωρώ ενημερώνοντας κατάλληλα τον πελάτη.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.