PDA

Επιστροφή στο Forum : [Brandt] Προβλημα με πλυντηριο Brandt (δεν στιβει επαρκως τα ρουχα)



G.POL
20-10-17, 15:19
Γεια σας.:001_smile:
Εδω και λιγες μερες το συγκεκριμενο πλυντηριο(μοντελο WM551-D/D) δεν μου στιβει σωστα τα ρουχα.
Αλλαξα προληπτικα πυκνωτη,αλλα παλι τα ιδια.:saad:
Το δοκιμασα με χωρις ρουχα στο προγραμμα του στηψιματος και παρατηρησα οτι ακομα και με καινουργιο πυκνωτη ενω η αντλια εβγαλε ολα τα νερα κανονικα, οταν εφτασε η στιγμη να στιψει,δεν το εβλεπα να ειχε και πολυ ορεξη,ο καδος γυριζε ναι μεν αλλα....!!!
Μηπως ειναι ο προγραμματιστης,η το μοτερ?
πως θα το τσεκαρω αυτο?
ευχαριστω θερμα.:001_rolleyes:
(ζητω συγνωμη,ξεχασα να γραψω το μοντελο στον τιτλο του θεματος,αν ειναι ευκολο καποιος διαχειριστης να το διορθωσει.και παλι ευχαριστω)

klik
20-10-17, 17:36
Έχει περιστρεφόμενο κουμπί (ποτενσιόμετρο ή ladder) για ρύθμιση στροφών;
Ίσως να έχει διακοπή, οπότε δουλεύει σε στροφές πλυσίματος μόνο.

G.POL
20-10-17, 19:05
Έχει περιστρεφόμενο κουμπί (ποτενσιόμετρο ή ladder) για ρύθμιση στροφών;
Ίσως να έχει διακοπή, οπότε δουλεύει σε στροφές πλυσίματος μόνο.
οχι δεν εχει τετοιο κουμπι,ενα και μοναδικο εχει το οποιο ειναι ο κλασικος κουρδιστος προγραμματιστης.

Κυριακίδης
20-10-17, 21:36
Αλλαξα προληπτικα πυκνωτη,αλλα παλι τα ιδια.:saad: Για αποφυγή παρανοήσεων αυτό που άλλαξες έγραφε επάνω 16mF? (Βλέπε κωδ 33960)
http://www.eaparts.gr/modelsearch.aspx?man=BRANDT&mod=WM551%20D/D&mid=2408
Γιατί κάποιοι θεωρούν πυκνωτή τον αντιπαρασιτικό στην είσοδο ρεύματος .


Το δοκιμασα με χωρις ρουχα στο προγραμμα του στηψιματος και παρατηρησα οτι ακομα και με καινουργιο πυκνωτη ενω η αντλια εβγαλε ολα τα νερα κανονικα, οταν εφτασε η στιγμη να στιψει,δεν το εβλεπα να ειχε και πολυ ορεξη,ο καδος γυριζε ναι μεν αλλα....!!!
Όταν πρόκειται για μηχανικό χρονοδιακόπτη λειτουργεί ως εξής .
Όταν φτάνει κοντά στην φάση προετοιμασίας για το στύψιμο . όπως γυρίζει δεξιά και αριστερά στις αργές στροφές και έχει αρχίσει να δουλεύει και να πετάει νερά η αντλία , κάποια στιγμή όπως γυρίζει στις αργές στροφές , πρέπει από τις ίδιες στροφές (φορά/ κατεύθυνση π.χ. δεξιά ) να ξεκινήσουν αμέσως μετά και οι γρήγορες στροφές (πάλι προς τα δεξιά ) , (και αυτό το κάνει άμεσα ο μηχανικός χρονοδιακόπτης ).

Αν είδες τις αργές στροφές πολύ μειωμένες , και όταν έρθει η φάση στυψίματος δεν θα μπορέσει να κάνει ούτε το στύψιμο (χρειάζεται τις πλήρεις στροφές ξεκινώντας από τις αργές στροφές προτού πάρει τις γρήγορες / δεν στηρίζεται μόνο στην βοήθεια του πυκνωτή) .


Μηπως ειναι ο προγραμματιστης,η το μοτερ? το μοτέρ πιθανόν (αν αντικατέστησες σωστά τον πυκνωτή)


πως θα το τσεκαρω αυτο? Δώσε μια φωτό τις φισέτας του μοτέρ με τα καλώδια τους .

G.POL
20-10-17, 23:04
καλησπερα Πετρο.
Ναι ο πυκνωτης που αλλαξα ειναι 16 μφ.
Οταν εγραψα παραπανω,οτι ο καδος στο στηψιμο γυριζει "ναι μεν αλλα..." εννοουσα οτι γυριζει σταθερα θα ελεγα μεσαιες στροφες,απλα δεν τις αυξανει (να φουλαρει δηλαδη).
οσο για τη φισα του μοτερ ,θα ποσταρω αυριο.
θελεις κατι αλλο απο φωτο να βγαλω?

Κυριακίδης
20-10-17, 23:32
εννοουσα οτι γυριζει σταθερα θα ελεγα μεσαιες στροφες,απλα δεν τις αυξανει (να φουλαρει δηλαδη).
Άρα είμαστε σίγουροι ότι βρισκόταν στην φάση στυψίματος . (δεν ήταν στην φάση που γυρίζει στις αργές στροφές δεξιά - αριστερά ).
Με φορτίο τα ρούχα πως έβλεπες την ροπή στις αργές στροφές ? κανονική? ή επίσης μειωμένη . Πιθανότερο να είναι πρόβλημα στο μοτέρ (αν στις αργές δεν έχει πρόβλημα ) . Πάνε το για περιέλιξη.

klik
21-10-17, 04:28
Υποθέτω ότι έχεις ελέγξει τον ιμαντα μηπως γλυστρα

G.POL
21-10-17, 10:58
Στις αργες κατα την αποψη μου το βλεπω να γυριζει κανονικα.
οσο για τον ιμαντα που λεει ο φιλος πιο πανω, τον εχω τσεκαρει,ειναι οκ δεν πατιναρει.
μπορω να το τσεκαρω ωμικα το μοτερ η μονο με αμπεροτσιμπιδα,και πως?
ανεβαζω φωτο απο τη φισα-τυπο μοτερ-ετικετα.
441724417344174

Panoss
21-10-17, 14:08
Άκυρο...

G.POL
21-10-17, 16:56
προσπαθω να βρω ενα datasheet απο το μοτερ αλλα τιποτα βρε παιδι μου!
μονο αυτο βρηκα ,δεν ειναι το ιδιο,ελαχιστα ευκρινες.Σαν φισα μου δειχνει οτι ταιριαζει και στο σχηματικο του βλεπω οτι εχει 2 πυκνωτες ο αλλος που βρισκεται? τον εχει εσωτερικα στο μοτερ?
44176
ανεβαζω και τις ωμικες μετρησεις που εκανα
44179
εν το μεταξυ ξαναεκανα σημερα δοκιμες σε ολα τα προγραμματα με αδειο αλλα και γεματο καδο,παρατηρησα οτι δεν μπαινει καθολου στην διαδικασια στηψιματος!
πλενει κανονικα τα ρουχα,βγαζει τα νερα,αλλα στηψιμο τιποτα!

Κυριακίδης
21-10-17, 22:24
μπορω να το τσεκαρω ωμικα το μοτερ η μονο με αμπεροτσιμπιδα,και πως?

Με αμπεροτσιμπίδα σε ένα από τα 2 άσπρα καλώδια που είναι ο "γενικός " (στην περίπτωση εδώ έχουμε 2 χωριστούς γενικούς ) το 3 και το 6 .
Η Σειρά 1-2-3 είναι αργές στροφές
Και σειρά 4-5-6 είναι οι γρήγορες (οπότε την αμπεροτσιμπίδα στο 6 ) και στο ταμπελάκι αναφέρει πόσα αμπέρ για αργές και πόσα για γρήγορες .
Το 4-6 είναι το κύριο τύλιγμα των γρήγορων στροφών , και το 5-6 το βοηθητικό των γρήγορων στροφών.
Λογικά τροφοδοτούμε με ουδέτερο το 6 .
Με φάση κατευθύνουμε στο ένα άκρο του πυκνωτή και συνεχίζει από το ίδιο άκρο προς το 4 του μοτέρ .
Στο άλλο άκρο του πυκνωτή που έμεινε ελεύθερο συνδέουμε με 5. (με επιφυλάξεις γιατί το 1ο σχέδιο στο 10# με έκανε άνω κάτω).


Σαν φισα μου δειχνει οτι ταιριαζει και στο σχηματικο του βλεπω οτι εχει 2 πυκνωτες ο αλλος που βρισκεται? τον εχει εσωτερικα στο μοτερ?
Εγώ ξέρω ότι τον ένα και τον ίδιο μοναδικό πυκνωτή χρησιμοποιούν για αργές και γρήγορες στροφές (μέσω μηχανικού εγκεφάλου), (γιαυτό λέω ότι το 1ο σχέδιο στο #10 μου τα μπέρδεψε και χρειάζεται γνώμη άλλου..... δεν είμαι μοτερόβιος :lool:).

εν το μεταξυ ξαναεκανα σημερα δοκιμες σε ολα τα προγραμματα με αδειο αλλα και γεματο καδο,παρατηρησα οτι δεν μπαινει καθολου στην διαδικασια στηψιματος!
Μπας και απέκλεισες το στύψιμο από κάποιο κουμπί στο καντράν?.

G.POL
21-10-17, 23:16
Μηπως μπορεις να μου κανεις ενα σχεδιαγραμμα οταν θα εχεις χρονο,για να μην κανω καμια πατατα?
εννοεις οτι θα απομονωσω την δικια του φισα στο μοτερ και θα "παιξω" με καλωδια που θα φτιαξω με ακροδεκτες,συνδεοντας τα στη φισα του μοτερ καθως και του πυκνωτη?
καπως ετσι δηλαδη?44180
Οχι δεν εχω πατησει καποιο κουμπι,αλλωστε δεν εχει και πολλα,περα απο τον χρονοδιακοπτη και το power,ειναι αλλο ενα που γραφει 1/2
αλλα ειναι εκτος οπως παντα,δεν εχει πατηθει.
τα ωμικα αποτελεσματα πως τα ειδες?

Κυριακίδης
21-10-17, 23:43
Δοκίμασε το έτσι. Το ίδιο ισχύει για τις αργές στροφές (αλλά με γενικό το 3 ) , αντιμεταθέτοντας τα 2 καλώδια του πυκνωτή αλλάζει και η φορά περιστροφής

G.POL
22-10-17, 00:01
Δοκίμασε το έτσι. Το ίδιο ισχύει για τις αργές στροφές (αλλά με γενικό το 3 ) , αντιμεταθέτοντας τα 2 καλώδια του πυκνωτή αλλάζει και η φορά περιστροφής
Ok Πετρο θα το δοκιμασω και θα τα πουμε συντομα
44181:wiink:

Κυριακίδης
22-10-17, 00:05
Και την γείωση

G.POL
22-10-17, 00:23
:wiink::001_smile: εννοειται,δεν παιζουμε με αυτα!

G.POL
22-10-17, 16:44
Καλησπερα.
Ανεβαζω τις μετρησεις που εκανα,με αδειο καδο 44182
καθως και τα σχετικα βιντεο.
https://youtu.be/cpHd1rfAEuQ

https://youtu.be/STdJ6SK7ofc (https://youtu.be/cpHd1rfAEuQ)

https://youtu.be/FrSpGfr2xdg

https://youtu.be/yZbKpn_6w0k

τελικα φταιει ο προγραμματιστης?

Κυριακίδης
22-10-17, 20:51
Μέχρι τώρα ήταν για να δεις αν δουλεύει το μοτέρ , και δουλεύει.
Προτού πας σε έλεγχο του προγραμματιστή και αν έχει καεί κάποια επαφή του προγραμματιστή που σχετίζεται με το κύκλωμα στυψίματος .
Θα δοκιμάσεις να δεις αν στον πιεσσοστάτη και στο σωληνάκι που κατευθύνεται στην όποια υδατοπαγίδα τυχόν έχει βουλώσει και να το καθαρίσεις . (γιατί αν έχει βουλώσει , αδειάζοντας τα νερά η αντλία και δεν έχει έρθει ο πιεσσοστάτης στην θέση που επιβεβαιώνει πρώτα ότι έχει αδειάσει από νερά ο κάδος , δεν θα επιτευχθεί το στύψιμο ). Και θα ξαναδοκιμάσεις .
Μετά από αυτό αν σου κάνει πάλι τα ίδια και δεν τροφοδοτεί το μοτέρ , ψάχνεις ανοίγοντας τα καπάκια του προγραμματιστή να δεις τις σχετικές επαφές που σχετίζονται με το στύψιμο αν είναι σε καλή κατάσταση και θέλουν καθάρισμα κτλ . (μπορεί να γίνει και τεστ αφαιρώντας το σωληνάκι του πιεσσοστάτη στην φάση στυψίματος και αφού έχουν αδειάσει τα νερά , που θέλει ιδιαίτερη προσοχή ).

G.POL
22-10-17, 21:18
Ενταξει ,θα τα τσεκαρω και θα επανελθω.:001_smile:

diony
23-10-17, 00:46
προσπαθω να βρω ενα datasheet απο το μοτερ αλλα τιποτα βρε παιδι μου!



όλα τα νεώτερα Brandt που έχω συναντήσει έχουν το ηλεκτρικό διάγραμμα μέσα στη συσκευή , τυλιγμένο στα 4 ή στα 8 και σφηνωμένο κάπου
κάνε ένα ψάξιμο , πιστεύω θα το βρεις , εκτός αν το άνοιξε στο παρελθόν κάποιος τεχνικός και το έβγαλε να το δει

diony
23-10-17, 00:51
βλεπω οτι εχει 2 πυκνωτες ο αλλος που βρισκεται? τον εχει εσωτερικα στο μοτερ?





και οι 2 έξω είναι , απλά πρέπει να είναι άλλο μοντέλο

G.POL
23-10-17, 15:45
Μέχρι τώρα ήταν για να δεις αν δουλεύει το μοτέρ , και δουλεύει.
Προτού πας σε έλεγχο του προγραμματιστή και αν έχει καεί κάποια επαφή του προγραμματιστή που σχετίζεται με το κύκλωμα στυψίματος .
Θα δοκιμάσεις να δεις αν στον πιεσσοστάτη και στο σωληνάκι που κατευθύνεται στην όποια υδατοπαγίδα τυχόν έχει βουλώσει και να το καθαρίσεις . (γιατί αν έχει βουλώσει , αδειάζοντας τα νερά η αντλία και δεν έχει έρθει ο πιεσσοστάτης στην θέση που επιβεβαιώνει πρώτα ότι έχει αδειάσει από νερά ο κάδος , δεν θα επιτευχθεί το στύψιμο ). Και θα ξαναδοκιμάσεις .
Μετά από αυτό αν σου κάνει πάλι τα ίδια και δεν τροφοδοτεί το μοτέρ , ψάχνεις ανοίγοντας τα καπάκια του προγραμματιστή να δεις τις σχετικές επαφές που σχετίζονται με το στύψιμο αν είναι σε καλή κατάσταση και θέλουν καθάρισμα κτλ . (μπορεί να γίνει και τεστ αφαιρώντας το σωληνάκι του πιεσσοστάτη στην φάση στυψίματος και αφού έχουν αδειάσει τα νερά , που θέλει ιδιαίτερη προσοχή ).

Τσεκαρα τον πιεσσοστατη,καθως και το σωληνακι του,ειναι ολα οκ!
Ο πιεσσοστατης εχει 3pins,1 2 3, με τα καλωδια στον αερα μετρησα 1-2 κλειστη και 1-3 ανοιχτη.μολις το φυσαγα σταθερα, ανοιγε η 1-2 και εκλεινε η 1-3.
Δοκιμασα και με το σωληνακι πανω,γεμιζοντας τον καδο νερο,η 1-3 κλειστη και η 1-2 ανοιχτη.
Μολις εβγαλε τα νερα ειχα την αναποδη κατασταση.
Τελος ,επειδη το ειδα καπως πολυπλοκο να ανοιξω τον προγραμματιστη να τσεκαρω τις επαφες,εκανα κατι πιο "μπακαλιστικο",εριξα σπρευ επαφων αρκετο,και δοκιμαζοντας το ειδα πως επανηλθε και αρχισε να στιβει κανονικα.
Αυτο κρατησε για κανα 45αλεπτο δοκιμων,γιατι μετα αρχισε να κανει παλι τα ιδια.
Πιστευω πως με ενα καινουργιο προγραμματιστη θα ξεμπερδευω με την ολη ιστορια
http://www.kourlaba.gr/eshop/product_info.php?cPath=15_1_8&products_id=42282

Κυριακίδης
23-10-17, 16:58
Όντως ο συγκεκριμένος χρονοδιακόπτης είναι πιο δύσκολος και βγαίνει φέτα φέτα σε αντίθεση με άλλους που είναι πανοραμικοί σε 2 πλάκες και φαίνονται οι επαφές με άνεση.
Εδώ θα ρωτούσα και τον diony πως θα το έβλεπε να μπει ένα ρελέ !!!! και τους οπλισμούς τροφοδοσίας για στύψιμο μεταφορά στους οπλισμούς ρελέ .! (δεδομένου η συγκεκριμένη επαφή χρονοδιακόπτη και λόγω κάποιας κακής επαφής και ανεβασμένα αμπέρ στρεβλώνει κατά διαστήματα ) κάτι που δεν θα συμβαίνει στο ρελέ .

G.POL
23-10-17, 23:01
Όντως ο συγκεκριμένος χρονοδιακόπτης είναι πιο δύσκολος και βγαίνει φέτα φέτα σε αντίθεση με άλλους που είναι πανοραμικοί σε 2 πλάκες και φαίνονται οι επαφές με άνεση.
Εδώ θα ρωτούσα και τον diony πως θα το έβλεπε να μπει ένα ρελέ !!!! και τους οπλισμούς τροφοδοσίας για στύψιμο μεταφορά στους οπλισμούς ρελέ .! (δεδομένου η συγκεκριμένη επαφή χρονοδιακόπτη και λόγω κάποιας κακής επαφής και ανεβασμένα αμπέρ στρεβλώνει κατά διαστήματα ) κάτι που δεν θα συμβαίνει στο ρελέ .

Nα μπει ρελε,ναι δεν λεω! αλλα πως θα περνει εντολη το πηνιο του ρελε απο τις ηδη ταλεπωρημενες επαφες του χρονοδιακοπτη?
Βρηκα ενα σχεδιο απο εναν τυπο που εφαρμοσε μια διαταξη ελεγχοντας την ταχογεννητρια (selni V604/V689) με μικροκοντρολερ arduino.Αλλα τι να λεμε τωρα,το παω μακρια το θεμα.44188
Οπως και ναχει,αν υπηρχε περιπτωση να μπει ρελε,απο πιες επαφες πανω στον χρονοδιακοπτη θα περναμε?
ετσι εντελως πληροφοριακα.
Δεν εχουμε και ενα σχεδιο βρε παιδι μου!

diony
23-10-17, 23:15
δεν είναι κακή ιδέα να μπει ένα ρελέ , το θέμα είναι πως επειδή έχει ένα πυκνωτή και τον πηγαίνει πότε στις λίγες και πότε στις πολλές στροφές είναι λίγο πιο πολύπλοκο .
σε τέτοιες περιπτώσεις εγώ πολλές φορές έβαζα και δεύτερο πυκνωτή , αλλάζοντας φυσικά και τη θέση του πρώτου , τους συνέδεα όπως στο σχέδιο του #10 (http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=71198&p=590113&viewfull=1#post590113)
αυτά με τον ένα πυκνωτή , την ώρα της μεταγωγής από λίγες σε πολλές στροφές , επειδή ο πυκνωτής την ώρα που αποσυνδέεται από τις λίγες στροφές είναι φορτισμένος , δημιουργεί νομίζω επιπλέον τόξο στις επαφές , και σε πολλά πλυντήρια ακούγεται και το χαρακτηριστικό τσαφ πότε χαμηλά και πότε πολύ έντονα

diony
23-10-17, 23:16
Nα μπει ρελε,ναι δεν λεω! αλλα πως θα περνει εντολη το πηνιο του ρελε απο τις ηδη ταλεπωρημενες επαφες του χρονοδιακοπτη?
Βρηκα ενα σχεδιο απο εναν τυπο που εφαρμοσε μια διαταξη ελεγχοντας την ταχογεννητρια (selni V604/V689) με μικροκοντρολερ arduino.Αλλα τι να λεμε τωρα,το παω μακρια το θεμα.44188
Οπως και ναχει,αν υπηρχε περιπτωση να μπει ρελε,απο πιες επαφες πανω στον χρονοδιακοπτη θα περναμε?
ετσι εντελως πληροφοριακα.
Δεν εχουμε και ενα σχεδιο βρε παιδι μου!


στο #20 (http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=71198&p=590147&viewfull=1#post590147) σου γράφω για το σχέδιο , βρήκες τίποτε ή δεν έψαξες ??

Κυριακίδης
23-10-17, 23:49
Οπωσδήποτε δεν είναι κάτι πολύ εύκολο , αλλά αν πετύχει κάτι τέτοιο θα σωθούν πολλοί τέτοιοι χρονοδιακόπτες και θα δουλέψουν άλλα τόσα χρόνια συμπεριλαμβανομένου και επαφές "βαριές " που καίγονται όπως τροφοδοσία αντίστασης θέρμανσης κτλ .

Επειδή βλέπω πολλές "φοβίες " περί "μεσάζοντα " πυκνωτή . Δεν βλέπω τον λόγο που θα κάνει ζημιά ο πυκνωτής μέσα από τις ολοκαίνουριες επαφές του ρελέ !!! Λογικά προηγείται η τροφοδοσία της φάσης που έχει περάσει (είτε από επαφή χρονοδιακόπτη / είτε από επαφές ρελέ ) και ο πυκνωτής ακολουθεί μετά από αυτές τις επαφές και προς μοτέρ .


Nα μπει ρελε,ναι δεν λεω! αλλα πως θα περνει εντολη το πηνιο του ρελε απο τις ηδη ταλεπωρημενες επαφες του χρονοδιακοπτη?
Έλα τώρα , αυτή η επαφή του χρονοδιακόπτη εννοείται θα αντέχει περισσότερα αμπέρ από τα 3-4 αμπέρ που γίνεται αναφορά για το στύψιμο του μοτέρ ...... το πηνίο του ρελέ πόσα αμπέρ τραβάει ? (τίποτα ) .... το ζόρι θα το τραβήξουν οι επαφές οπλισμού του ρελέ (βάλε 15 Α ρελέ και είμαστε οκ ) .
Κανονικά θα χρειαζόταν να προσεχτεί από που θα τροφοδοτήσουμε για ουδέτερο το πηνίο του ρελέ (και όχι από όπου νάναι ).


δεν είναι κακή ιδέα να μπει ένα ρελέ , το θέμα είναι πως επειδή έχει ένα πυκνωτή και τον πηγαίνει πότε στις λίγες και πότε στις πολλές στροφές είναι λίγο πιο πολύπλοκο .
Νομίζω ότι η ίδια επαφή (που υποθέτουμε κάηκε ) δεν είναι για ιδία χρήση και των αργών στροφών , αλλά αποκλειστικά για τις γρήγορες (για τις αργές πιστεύω από άλλη επαφή και ξέχωρη γίνεται ). Οι αργές στροφές επικεντρώνονται στον κύλινδρο του χρονοδιακόπτη που κινείται συνεχώς και εκεί έχει τις επαφές για αργές / δεξιά / αριστερά στροφές , .... για το στύψιμο αυτό έρχεται από τους υπόλοιπους κυλίνδρους που κινούνται κατά βήματα (με γέφυρες ) από άλλο σημείο και άλλες επαφές .

G.POL
24-10-17, 08:52
στο #20 (http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=71198&p=590147&viewfull=1#post590147) σου γράφω για το σχέδιο , βρήκες τίποτε ή δεν έψαξες ??

εψαξα παντου φιλε κωστααλλα που τετοια τυχη

Κυριακίδης
24-10-17, 09:26
προσωπικά και εντελώς αβάσιμα , θα έβλεπα που πηγαίνουν τα 2 καλώδια (το 3ο καλώδιο είναι το ελεύθερο του πυκνωτή) τροφοδοσίας για στύψιμο και θα προσπαθούσα να βρω ποια είναι η επαφή που ενεργοποιεί το στύψιμο .

Σε αυτήν την επαφή θα έχει από την μία πλευρά σε "ετοιμότητα " την φάση (είσοδος) , και από την άλλη πλευρά της επαφής η (έξοδος της φάσης ) .

Εάν είμαστε εννοείται λίγο τυχεροί και δεν έχει καταστραφεί εντελώς η επαφή και είναι ικανή να τροφοδοτήσει το πηνίο του ρελέ .
Τότε για φάση θα τροφοδοτήσουμε το ρελέ από την έξοδο της συγκεκριμένης επαφής .
Από την είσοδο της συγκεκριμένης επαφής θα την μεταφέρουμε με γέφυρα (όχι παντελώς απομόνωση από την επαφή για να λειτουργήσει το πηνίο του ρελέ ) τους οπλισμούς του ρελέ για να δώσουν συνέχεια της φάσης προς στύψιμο και που είναι το "βαρύ φορτίο" και αυτό το φορτίο θα τα αναλάβει πλέον ο νέος ρελέ . Φυσικά θέλει και ουδέτερο το πηνίο του ρελέ .

G.POL
24-10-17, 10:46
Εάν είμαστε εννοείται λίγο τυχεροί και δεν έχει καταστραφεί εντελώς η επαφή και είναι ικανή να τροφοδοτήσει το πηνίο του ρελέ .
Τότε για φάση θα τροφοδοτήσουμε το ρελέ από την έξοδο της συγκεκριμένης επαφής .

αυτο ελεγα σε προηγουμενο ποστ,πως η συγκεκριμενη επαφη ειναι ηδη ταλαιπωρημενη,και δεν ειμαστε σιγουροι πως θα οπλιζει το πηνιο (εαν και εφοσον μπει)
Λογικα ομως,αν το συγκεκριμενο χρονοδιακοπτη,τον τεσταρω ωμικα με τα καλωδια στον αερα,θα πρεπει:
περιστρεφοντας τον στο σημειο που στιβει τα ρουχα, να εχω μια κλειστη επαφη(της αντλιας),και αλλη μια κλειστη επαφη(του στηψιματος).
εν το μεταξυ χθες το βραδυ που εβαλα πλυντηριο,τα εστιψε κανονικα.
Σημερα ξαναεβαλα εννοειτε με ρουχα ,αλλα τιποτα!
Οπως και ναχει ,η αλλαγη χρονοδιακοπτη ειναι μονοδρομος.

JOUN
24-10-17, 11:20
Δεν εχω παρακολουθησει ολο το θεμα αλλα πιστευω οτι αφου μια δουλευει-μια δεν δουλευει οι επαφες εχουν ακομη λιγο "ψωμι" οποτε βαζοντας το ρελε θα αποδεσμευτουν απο το ρευμα που τις ζοριζει και μαλλον θα εχεις αποτελεσμα..

Κυριακίδης
24-10-17, 11:28
εν το μεταξυ χθες το βραδυ που εβαλα πλυντηριο,τα εστιψε κανονικα.
Σημερα ξαναεβαλα εννοειτε με ρουχα ,αλλα τιποτα!
Οπως και ναχει ,η αλλαγη χρονοδιακοπτη ειναι μονοδρομος.
Θα έπρεπε όταν έκανες το bypass τεστ , εκτός του να δεις αν κάνει στύψιμο (με άδειο κάδο ) να δοκιμαστεί και γεμάτο (για να σε προλάβω σε τυχόν άσκοπη αγορά χρονοδιακόπτη) . Και έχει αδυναμία το μοτέρ να γυρίσει με δύναμη.
Η φισέτα προς μοτέρ και οι χρωματισμοί των καλώδιων είναι σωστή? Γιατί όσο αφορά το στύψιμο μόνο η μία φορά είναι η σωστή και έχει την πλήρη δύναμη . (είναι το καλώδιο από πυκνωτή και που συνεχίζει προς την σύνδεση με μοτέρ με την κύρια περιέλιξη των γρήγορων στροφών ) αν τα έχεις βάλει ανάποδα δεν είναι το ίδιο .
Αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις (για την σωστή φορά στο στύψιμο) από το κάτω μέρος του κάδου όπου βγαίνει η φυσούνα προς αντλία .
Η φυσούνα έχει μια κατεύθυνση προς αντλία (μπορεί να είναι δεξιά ή αριστερά ) .
Πρέπει το κάτω μέρος του τυμπάνου που περιστρέφεται να έχει την ίδια φορά προς την κατεύθυνση της ροής της φυσούνας προς αντλία . Αν γυρίζει το τύμπανο αντίθετα της ροής της φυσούνας , τότε έχεις κάνει κάποιο λάθος .

G.POL
24-10-17, 11:41
Θα έπρεπε όταν έκανες το bypass τεστ , εκτός του να δεις αν κάνει στύψιμο (με άδειο κάδο ) να δοκιμαστεί και γεμάτο (για να σε προλάβω σε τυχόν άσκοπη αγορά χρονοδιακόπτη) . Και έχει αδυναμία το μοτέρ να γυρίσει με δύναμη.
Η φισέτα προς μοτέρ και οι χρωματισμοί των καλώδιων είναι σωστή? Γιατί όσο αφορά το στύψιμο μόνο η μία φορά είναι η σωστή και έχει την πλήρη δύναμη . (είναι το καλώδιο από πυκνωτή και που συνεχίζει προς την σύνδεση με μοτέρ με την κύρια περιέλιξη των γρήγορων στροφών ) αν τα έχεις βάλει ανάποδα δεν είναι το ίδιο .
Αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις (για την σωστή φορά στο στύψιμο) από το κάτω μέρος του κάδου όπου βγαίνει η φυσούνα προς αντλία .
Η φυσούνα έχει μια κατεύθυνση προς αντλία (μπορεί να είναι δεξιά ή αριστερά ) .
Πρέπει το κάτω μέρος του τυμπάνου που περιστρέφεται να έχει την ίδια φορά προς την κατεύθυνση της ροής της φυσούνας προς αντλία . Αν γυρίζει το τύμπανο αντίθετα της ροής της φυσούνας , τότε έχεις κάνει κάποιο λάθος .

Πετρο,χθες το βραδυ που εστιψε ηταν με ρουχα,και πηγαν ολα οκ
σημερα το πρωι παλι με ρουχα και δεν...

αλλα και με αδειο καδο που εκανα τεστ πριν λιγες μερες,μια γυριζε ο καδος στο στηψιμο και μια οχι.
οσο για το αν εχω μπερδεψει τα καλωδια,οχι δεν εχω πειραξει τιποτα,και τον πυκνωτη που αλλαξα εξ αρχης,εβγαζα-εβαζα καλωδιο.
τι στο καλο δυο καλωδια ηταν!

G.POL
26-10-17, 23:40
Ηρθε το ανταλακτικο,τοποθετηθηκε και ολα οκ.δουλευει πολυ καλα.
Να σας ευχαριστησω και παλι για το ενδιαφερον σας στο θεμα μου.
Εμαθα και καποια πραγματα παραπανω.
Παρ'ολα αυτα θα ηθελα να μοιραστω την ανησυχια μου,για τον παλιο χρονοδιακοπτη.
Εκατσα και τον ελυσα,ειδου τα αποτελεσματα:
44197 4419844199 44200
καθως επισης και τα καλωδια που φευγουν προς τη φισα.
(το ροζ C3 και το γκρι A3 πανε στα ακρα του πυκνωτη 18mf)
44201 μπορει να χρειαστουν για καποιο αλλο φιλο που θα χρειαστει κατι.:001_rolleyes:

Κυριακίδης
27-10-17, 00:46
Ωραίος ... τέτοιες πληροφορίες δεν έχει ούτε στο 11880 και είναι .... αδικαιολόγητοι .