PDA

Επιστροφή στο Forum : [Εκτυπωτής] εκτυπωτής canon pixma ip4600 θόρυβος στα γρανάζια



Κώστας Κ.
23-03-17, 20:47
κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, κάνουν θόρυβο τα γρανάζια, σαν να πηδάει το ένα πάνω στο άλλο και να χάνει στροφές. είναι θέμα λίπανσης ή κάποιου σφιξίματος; Μπορεί κανείς να βοηθήσει;

p270
24-03-17, 22:26
ετσι οπως τα λες μαλλον σπασμενο γραναζι ειναι

Κώστας Κ.
25-03-17, 11:02
άνοιξα το πλαϊνό καπάκι και είδα ότι καβαλάει το ένα γρανάζι το άλλο, χωρίς να έχει σπάσει κάποιο δόντι. Θα μου πείς γιατί δεν συνέχισα τον έλεγχο... Ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα στο να ανοίξω τελείως το μηχάνημα... Πρέπει να βρώ χρόνο να το κάνω με ηρεμία. Για το λόγο αυτό θέτω το θέμα, μήπως μπορέσω να κάνω κάτι ευκολότερο.

Κώστας Κ.
06-04-17, 23:15
Τελικά βρήκα χρόνο και τον άνοιξα, μέχρι να έχω πρόσβαση στα γρανάζια. Δεν υπάρχει πουθενά κάτι που να εξηγεί το "πήδημα" και το χάσιμο στροφών, που προκαλεί το θόρυβο. Αυτό συμβαίνει κατά τη δεξιόστροφη μόνο περιστροφή και όχι συνέχεια, αλλά προς το τέλος. Είναι θέμα κάποιου μοτέρ; Αν κάποιος από την περιγραφή μπορεί να βοηθήσει.....

GeorgeZ
06-04-17, 23:47
Για σπασμένο γρανάζι μου μοιάζει.
Και όχι σπασμένο δόντι - αλλά μπορεί να έχει ανοίξει η απόσταση μεταξύ 2 δοντιών.

Κώστας Κ.
08-04-17, 23:46
Η απόσταση των 2 γραναζιών μάλλον ήθελες να πεις. Δε νομίζω όμως γιατί όταν η περιστροφή είναι αντίθετη λειτουργεί κανονικά.

krissgr
09-04-17, 09:07
Το πρόβλημα δεν ξεκινάει άπο τα γρανάζια αλλά καταλήγει στα γρανάζια. Βρες ποιο γρανάζι δέχεται την κίνηση και έλεγξε μήπως κάπου φρακάρει ο μηχανισμός που κινεί αυτό. Μήπως κάποια στιγμή κόλλησε κάποιο χαρτί και τραβώντας το ανάποδα κούρεψες τα γρανάζια και βγήκε τώρα το πρόβλημα;

GeorgeZ
09-04-17, 12:37
Η απόσταση των 2 γραναζιών μάλλον ήθελες να πεις. Δε νομίζω όμως γιατί όταν η περιστροφή είναι αντίθετη λειτουργεί κανονικά.
Σωστά μιλάω για την απόσταση 2 δοντιών.
Το έχω δει πολλές φορές, σκίζεται το γρανάζι εγκάρσια.
43498

Κώστας Κ.
09-04-17, 22:05
Κατάλαβα τι λες Γιώργο. Δεν είναι κάτι τέτοιο γιατί κατά το "πήδημα" απομακρύνεται ο άξονας του ενός γραναζιού απο τον άξονα του άλλου.

Κώστας Κ.
09-04-17, 22:42
Χρήστο δε θυμάμαι κάτι τέτοιο αλλά δεν το αποκλείω... Το πρόβλημα είναι στο γρανάζι που δίνει περιστροφή στον άξονα πίσω από την κασέτα χαρτιού, που κλείνει με καπάκι.

Κώστας Κ.
24-05-17, 21:24
μετά από ..... αρκετό καιρό, ασχολήθηκα τελικά. Το σημείο στο οποίο χάνεται η επικοινωνία των γραναζιών και κλωτσάνε, φαίνεται στις εικόνες. Κατά τη φορά από το δείκτη προς τον αντίχειρα γυρνώντας το γρανάζι που δείχνω.4369143692

Κώστας Κ.
26-05-17, 10:02
Να συμπληρώσω δυο λεπτομέρειες. 1. Ο θόρυβος είχε μια προοδευτική αύξηση. Στην αρχή ήταν ελάχιστος, μετά διακριτός και μετά έντονος. Κατά την περίοδο όμως αυτή, τύπωνε κανονικά. 2. Τώρα έφτασε στο σημείο το γρανάζι που ακουμπάω με το δείκτη του χεριού στη φωτογραφία, να γυρίζει τρελά και να δημιουργείται συνεχής έντονος θόρυβος, με αποτέλεσμα να σταματάει η λειτουργία με την ένδειξη: "Σφάλμα υπηρεσίας 5C00".
Στον έλεγχο που έκανα, γυρνώντας το γρανάζι με το δείκτη, έφτανε σε σημείο δυσκολίας, αλλά δεν διακόπτονταν η συνοχή και η μετάδοση της κίνησης. Η άλλη πλευρά με τα τρία κεντρικά γρανάζια της κίνησης, το ένα με τον ιμάντα, λειτουργούν κανονικά! Τέλος δεν υπάρχει φθορά στα δοντάκια πουθενά!

Κώστας Κ.
28-05-17, 19:21
Και κάτι ακόμη. Προτού τον κλείσω και φτάσω στο σημείο του σφάλματος 5C00, έκανα δοκιμές on-off (όπως ήταν ανοιχτός) και δούλεψε... Γι αυτό και τον έκλεισα....