PDA

Επιστροφή στο Forum : διακοπη μηχανης σε citroen xsara



black arrow
18-11-15, 16:28
Γεια σας. τις τελεφταιες δυο μερες ενω το αυτοκινητο κινηται κανει διακοπεσ και πεφτουνε οι στροφες του. αν ειμαι σταματημενοσ σβηνει. το προβλημα υπηρχε και παλιοτερα για·τι καποιες φορεσ και ενς ητανε σταματημενο επεφταν οι στροφεσ απο το ρελαντι κοντα στο μηδεν και αμεσος ξαναερχονταν στο φυσιολογικο. καποια πηθανη βλαβη?

Ευχαριστω για την οποια βοηθεια!

JOUN
18-11-15, 17:28
Παλιοτερα που ειχα ΖΧ ειχε το ιδιο προβλημα και τελικα ηταν το ποτενσιομετρο του ρελαντι.Αλλαχτηκε και εφτιαξε.Κοστος δεν θυμαμαι νομιζω μεταξυ 50-80 ευρω..

windmill82
18-11-15, 19:25
ισως κάποιο μπουζοκαλώδιο να είναι στα τελευταία του. Μπορείς να το διαγνωσεις ως εξής : την ωρα που ρετάρει ξεκίνα να ξεκουμπώνεις ενα-ενα τα μπουζοκαλώδια . Κανονικά ξεκουμπωνοντας ενα μπουζοκαλώδιο που ειναι οκ, ο κινητήρας θα ρεταρει περισσότερο ή θα σβήσει κιόλας. Αν πάλι ξεκουμπώσεις μπουζοκαλώδιο και η λειτουργία παρμεινει η ιδια , παει να πει οτι εχει βλάβη-διαρροή-διακοπή.

black arrow
18-11-15, 21:31
ευχαριστω για τις απαντισεις. αυριο θα το κοιταξω και θα σας πω αν βρω κατι.

klik
18-11-15, 22:01
Υπάρχουν μπουζοκαλώδια (υψηλής τάσης); Δεν κουμπώνουν απ'ευθείας οι πολλαπλασιαστές στα μπουζί;

Nemmesis
19-11-15, 08:54
κοίτα για το "μοτέρ ρελαντί" έχει μέσα ένα σερβο που ψιλοκολλάει... μικροπροβληματάκια παρουσίασε και στο δικό μου αυτοκίνητο peugeot 206 και στου πατέρα μου το xsara (ίδιο μοτέρ)

JOUN
19-11-15, 11:20
Αν θυμαμαι καλα το προβλημα ειναι ποιο εντονο οταν ειναι ζεστο παρα οταν ειναι κρυο,σωστα;

Gregpro
19-11-15, 15:04
Υπάρχουν μπουζοκαλώδια (υψηλής τάσης); Δεν κουμπώνουν απ'ευθείας οι πολλαπλασιαστές στα μπουζί;

Ένας είναι ο πολλαπλασιαστής.Από αυτόν φεύγει ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και πάει στο διανομέα.Από το διανομέα φεύγουν τα μπουζοκαλώδια, ένα για κάθε κύλινδρο.

kostas stathopoulos
19-11-15, 16:48
Ένας είναι ο πολλαπλασιαστής.Από αυτόν φεύγει ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και πάει στο διανομέα.Από το διανομέα φεύγουν τα μπουζοκαλώδια, ένα για κάθε κύλινδρο.Νομίζω πως στα καινούργια είναι ένας πολλαπλαιαστής και μπουζί.

klik
19-11-15, 17:58
Ένας είναι ο πολλαπλασιαστής.Από αυτόν φεύγει ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και πάει στο διανομέα.Από το διανομέα φεύγουν τα μπουζοκαλώδια, ένα για κάθε κύλινδρο. Έχεις συλλεκτικό αυτοκίνητο, σωστά;:001_tt2:
Ντιστριμπιτέρ σημαίνει μηχανικό αβάνς και χωρίς λεπτομερή έλεγχο κινητήρα. Πρέπει να έχουν καταργηθεί εδω και 30 χρόνια περίπου.
Μετά υπήρξε έκδοση με 2 πολλαπλασιαστές που ελεγχόντουσαν από ECU και σπινθήριζαν σε 2 χρόνους στον κάθε κύλινδρο (είχαμε μπουζοκαλώδια) και μετά με απ'ευθείας πολλαπλασιαστής στο μπουζί.

Nemmesis
19-11-15, 19:10
Στα δικα μου μόλις κρυώσει ο καιρος εμφανιζεται γιατι πιστευω τοτε σκληραίνει η "βρωμια-γρασιλα"που πιανει πάνω στο σέρβο... Αν δουλεψει κανα μισαωρο το αμαξι μετα δεν υπαρχει θεμα μεχρι να κρυωσει....