PDA

Επιστροφή στο Forum : [Ενισχυτής Αυτοκινήτου] Πρόβλημα με ενισχυτή Cadence Z1200-C



Christos H
13-11-14, 23:03
Καταρχήν χαίρετε. Είμαι λίγο διστακτικός μιας και είναι το πρώτο μου post στο forum. Είμαι φοιτητής στην μηχανική υπολογιστών στο δεύτερο έτος σε πανεπιστήμιο στην Λευκωσία (...ναι είμαι από Κύπρο!!!). Από μωρό είχα αγάπη για τα ηλεκτρονικά και γι' αυτό αποφάσισα να ακολουθήσω το "άθλημα". Τέλος πάντων, στο θέμα τώρα. Πρόσφατα αγόρασα ένα ενισχυτή αυτοκινήτου από ένα φίλο σε πολύ χαμηλή τιμή λόγο του ότι πρώτον είναι τουλάχιστον δέκα χρόνων και δεύτερο ανάβει συνέχεια σε protect mode. Μου είπε πως ενώ είχε την κάσα του ενισχυτή ανοιχτή (εκτός αυτοκινήτου)και να τον έχει να δουλεύει κανονικά (με σωστό φορτίο και ρεύματα) ξαφνικά ένα από τα τρανζίστορ του παλμικού τροφοδοτικού έκανε κυριολεκτικά έκρηξη στέλνοντας ένα κομμάτι του τρανζίστορ στην άλλη άκρη του δωματίου. Το καπάκι δεν παίζει κανένα ρόλο στην ψύξη τον τρανζίστορ. Μετά από αρκετή δυσκολία κατάφερε να βρει ένα ίδιο και να το κολλήσει στην θέση του αλλά πάλι ο ενισχυτής μένει σε protect. Μετά από λίγη έρευνα που έκανα βρήκα ότι ακόμα ένα από τα ίδια τρανζίστορ είχε κομμένο ένα ακροδέκτη και αντικαταστάθηκε και αυτό χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Θα με βοηθούσε πάρα πολύ αν μου δίνατε λίγο τα φώτα σας γιατί είναι αρκετά καλός ενισχυτής και είναι κρίμα να πάει χαμένος.
Μερικές φωτογραφίες του ενισχυτή υπάρχουν εδώ: http://www.maxdat.eu/_car%20amplifiers/_car%20amplifiers_c_Cadence.html
Δεν κατάφερα να βρώ πουθενά στο διαδίκτυο κάποιο servicre manual ή έστω τα σχηματικά διαγράματα της πλακέτας. Είναι πολύ παλιός όπως είπα και αμφιβάλλω αν υπάρχουν καν.
Ευχαριστώ, Χρίστος :001_smile:

ultra
14-11-14, 01:21
Παλμογραφος υπαρχει?
Τροφοδοτικο 12V 5Α min με current limit?

UV.
14-11-14, 01:24
η μισή πλακέτα μέχρι το ανεμιστηράκι (αλήθεια τι φυσάει αυτό; ) είναι τροφοδοτικό που δίνει και το protect :-k
δηλ όλα τα τρανζίστορ και οι δίοδοι στις άκρες πρέπει να είναι ΟΚ τα μέτρησες όλα;