PDA

Επιστροφή στο Forum : [Κλιματιστικό Άλλο] Πρόβλημα με WESTAIR 12000 BTU



blackeye1965
25-09-13, 22:32
Το κλιματιστικό παρουσιάζει το εξής πρόβλημα κατά την θέρμανση:Ενώ η μονάδα ξεκινά κανονικά και αφού λειτουργήσει η εξωτερική μονάδα αρχίζει να βγάζει μετά από λίγο ζεστό αέρα στην εσωτερική μονάδα αλλά μετά 3-4 λεπτά κάνει ένα θόρυβο σαν εκτόνωση των υγρών(σφύριγμα) και μετά βγάζει κρύο συνέχεια,μιλάμε για κρύο αέρα όπως δουλεύει στην ψύξη!Το εν λόγω A/C δουλεύει κανονικά στην ψύξη.Θα εκτιμούσα κάθε βοήθεια,ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κυριακίδης
25-09-13, 23:56
Στην συγκεκριμένη κατηγορία είμαι άσχετος των ασχέτων ... αλλά επειδή έχω διαβάσει κάποια πράγματα προηγουμένως ... βάλε το στην θέρμανση και αμέσως μετά βγάλε τις μπαταρίες από το τηλεχειριστήριο να δεις τι θα κάνει? Αλλιώς ας διορθώσουν οι υπόλοιποι προφέσορες

blackeye1965
26-09-13, 00:14
Στην συγκεκριμένη κατηγορία είμαι άσχετος των ασχέτων ... αλλά επειδή έχω διαβάσει κάποια πράγματα προηγουμένως ... βάλε το στην θέρμανση και αμέσως μετά βγάλε τις μπαταρίες από το τηλεχειριστήριο να δεις τι θα κάνει? Αλλιώς ας διορθώσουν οι υπόλοιποι προφέσορες
Θα το δοκιμάσω ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

FILMAN
26-09-13, 10:53
Πρόβλημα στην τετράοδη βαλβίδα δεν είναι αυτό;

blackeye1965
26-09-13, 11:15
Πρόβλημα στην τετράοδη βαλβίδα δεν είναι αυτό;
Δεν ξέρω αλλά νομίζω.Ένας που ήρθε για καθάρισμα την άνοιξη είπε για πλακέτα,ισχύει;

DIATHERM
26-09-13, 15:52
σε ποσους βαθμους το βαζεις το κλιματιστικο αδερφε...?
μετα απο αυτο το κοψιμο που κανει ξαναπαιρνει.,..?

blackeye1965
27-09-13, 12:16
σε ποσους βαθμους το βαζεις το κλιματιστικο αδερφε...?
μετα απο αυτο το κοψιμο που κανει ξαναπαιρνει.,..?

Το βάζω στους 30 τώρα για τη δοκιμή(θερμοκρασία δωματίου 25).Όχι δεν σταματάει καθόλου δεν "κόβει" απλά μετά το σφύριγμα των υγρών βγάζει κρύο κατευθείαν και δουλεύει συνέχεια.

DIATHERM
27-09-13, 17:07
δοκιμασες αυτο που σου ειπε ο πετρος στο μνμ #2?