PDA

Επιστροφή στο Forum : [Σταθερός Η/Υ] ASROCK N68C-GS



progressive1908
19-09-13, 21:35
Καλησπερα σας

Εχω ενα προβλημα με μια μητρικη που αναφερω στον τιτλο,την οποια αγορασα καινουργια μαζι με εν επεξεργαστη amd αthlon.Την τοποθετησα στον υπολογιστη κανονικα δουλεψε 5 ημερες και μετα τιποτα δεν δεινει σημα ουτε στην οθονη.Μετα απο δικιμες διαπιστοθηκε οτι φταιει η μητρικη πραγμα που παραδεχτικε και το eshop οπου την αγορασα,απο εδω αρχιζει το μπλεξιμο και ειμε στο περιμενε παρ'ολο που λενε οτι εχει εγγυηση.Μηπως γνωριζει καποιος απο εδω αν μπορει να επισκευασθη να μην τη πεταξω τετοιες δισκολες εποχες? Ευχαριστω

olorin
19-09-13, 21:45
Αφού λες ότι έχει εγγύηση και το παραδέχτηκε και τo eshop,δεν σου έδωσαν κάποια άλλη;

progressive1908
19-09-13, 23:35
Με εβαλαν στο περιμενε και θα δουμε την πηρα πισω γιατι απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη,ειναι να μην σου τυχει.

olorin
20-09-13, 00:20
Με εβαλαν στο περιμενε και θα δουμε την πηρα πισω γιατι απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη,ειναι να μην σου τυχει.

Φίλε πρεπει να επιμήνεις.Εφόσων έχει εγγύηση είναι υποχρεομένοι να στο αντικαταστήσουν.Πάρε και κανένα τηλέφωνο στα 211 500 0 500 - 210 81 78 700 να τους πεις τι συμβαινει!!

jakjak
21-09-13, 15:09
ρε φιλε πλακα κανεις ????? τι να μην σου τυχει ????????
περιμενεις απο τον θεο να ερθει να σου φτιαξει το πισι σου ??????
πηγαινε στο μαγαζι και βαλε καμια φωνη .
στειλε τους e-mail και ζητα γραπτες εξηγησεις. επισης στειλε e-mail στον αντιπροσωπο της εταιρεις και στην ιδια την εταιρεια , περιγραφοντας το προβλημα σου και ζητωντας γραπτες εξηγησεις , ενημερωνοντας τους ταυτοχρονα οτι θα αναρτησεις την ερωτηση σου και την απαντηση τους σε διαφορα σαιτ ...
για μηνυση δεν σου λεω γιατι θα πεις οτι δεν αξιζει τον κοπο ...