Επιστροφή στο Forum : [Σταθερό Τηλέφωνο] Σταθερό τηλέφωνο - δείχνει κατειλημμένο
Γειά σας. Έχω το εξής πρόβλημα με σταθερά τηλέφωνα:
Ενώ το ακουστικό είναι κατεβασμένο, η λυχνία « IN USE » είναι αναμένη.
Δεν σβήνει αν σηκώσω το ακουστικό. Φαίνεται σαν κατειλημμένο συνεχώς το τηλέφωνο.
Έτσι, ούτε να καλέσω μπορώ ούτε να δεχθώ κλήσεις.
Μου κάνει εντύπωσιν ότι συνέβη ταυτοχρόνως σε δύο συσκευές.
Εννοώ, ότι αντικατέστησα την πρώτη και μετά από λιγες ημέρες έπαθε και η άλλη το ίδιο.
Πάντως, αυτή που έβαλα τώρα λειτουργεί ομαλώς εδω και πολύν καιρό.
Η πρώτη με το πρόβλημα είναι PROTONE και την αγόρασα από τοΝ Ο.Τ.Ε.
Η άλλη γράφει THOMSON TELECOM. Είναι από το ελεύθερο εμπόριο.
Κάποια ιδέα γαι λύση;;; Αξίζει να τις πάω γαι επισκευή;;; Αν ναι...Πού; Περιοχή Αθηνών; Είδα ότι έχει ο Ο.Τ.Ε. επισκευές αλλά θα είναι η τελευταία λύσις.
Ευχαριστώ.
Ενώ το ακουστικό είναι κατεβασμένο, η λυχνία « IN USE » είναι αναμένη.
Δεν σβήνει αν σηκώσω το ακουστικό. Φαίνεται σαν κατειλημμένο συνεχώς το τηλέφωνο.
Ξεσυνδεσε τη μια συσκευη και αν δουλευει κανονικα
η αλλη τοτε θα ξερεις ακριβως απο που ειναι το προβλημα.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
Την έχω ξεσυνδέσει. Ενώ είναι κατεβασμένο το ακουστικό δείχνει σαν να λειτουργεί. Όταν πατάω το πλήκτρο που τερματίζει η συνομιλια δεν γίνεται τίποτε.
Δοκίμασε με κάποια άλλη συσκευή αν έχεις πρόχειρη για να βεβαιωθείς ότι πράγματι φταίει η συσκευή σου και κοίταξε την συνδεσμολογία στο μοντεμ σου.
Έχεις pstn ή isdn?
Έχω ISDN. Δοκίμασα. Πάλι το ίδιο. Δεν μπορώ να καταλάβω. Μόλις το συνδέω, με την πρώτη κλήση «κολλάει» στο IN USE. Και δεν λειτουργεί το κλείστρο. Που κλείνουμε τη γραμμή.
Έχω ISDN. Δοκίμασα. Πάλι το ίδιο. Δεν μπορώ να καταλάβω. Μόλις το συνδέω, με την πρώτη κλήση «κολλάει» στο IN USE. Και δεν λειτουργεί το κλείστρο. Που κλείνουμε τη γραμμή.
Συγγνώμη. PSTN ψηφιακή.
Συνδέεται η συσκευή απ'ευθείας στην πρίζα ή είναι πάνω στο ρουτερ του adsl?
Έλεγξε την συνδεσμολογία του ρουτερ και το σπλιτερ μήπως υπάρχει κάποιο σφαλμα εκεί.
Έχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις αυτές τις συγκεκριμένες συσκευές σε άλλη τηλεφωνική γραμμη?
Τώρα εινα εκτός συνδέσεως. Αλλά η τελευταία δοκιμή έγινε απευθείας στην πρίζα.
Δεν ξέρω αν συμφέρει και αν υπάρχει κάπου να επισκευάζεται...
Αν σου έχουν χαλάσει δύο συσκευές είναι πιθανόν να χαλάσει και η επόμενη.
Είναι πιθανό να επισκευάζονται αλλά δεν ξέρω που θα μπορούσες να τις πας για επισκευή.
Έχω την γνώμη ότι θα έπρεπε να τις δοκίμαζες σε άλλη τηλεφωνική γραμμή.
Εάν στην διαδικασία της δοκιμής σε μια από τις πριζες σου υπήρχε το ρουτερ και το σπλιτ μας ακυρώνει την δοκιμή.
Σε αυτή την περίπτωση βγάλτα όλα και δοκίμασε απ'ευθείας.
Θα κάνω και νέα δοκιμή. Θα επανέλθω. Ευχαριστώ.
φιλε μου δεν αξιζει η επισκευη των απλων αναλογικων με ή χωρις αναγνωριση. η επισκευη τους μονο ειναι οσο η αγορα νεας.
Δυστυχώς! Δοκίμασα και σε Ο.Τ.Ε. και σε άλλη εταρεία. Και σε απ'ευθείας πρίζα και με σπλίτερ...Τα ίδια... Η αλήθεια είναι ότι στον Ο.Τ.Ε. για ένα λεπτό -περίπου- λειτούργησε!
Σκεφτόμουνα μήπως έφταιγε το σπλιτερ αλλά αν δεν δούλεψαν και σε άλλη τηλεφωνική γραμμή εκτός σπιτιού τι να πω!
Είναι περίεργο να σου χαλάνε οι συσκευές!Τόσα χρόνια που έχω τηλεφωνική γραμμή μια φορά μου έχει χαλάσει συσκευή.
Δώσε την γραμμή σου βλάβη οπωσδήποτε!
Ας κάνουμε μια ακόμη προσπάθεια.
Αποσύνδεσε όλες τις συσκευές,ρουτερ,τηλεφωνική συσκευή και σπλιτερ μετά κάνε μια κλήση από το κινητό σου στον αριθμό σου να δουμε αν καλεί.
Μετά βάλε μόνο το σπλιτερ και ξαναδοκίμασε,κατόπιν βάλε και το ρουτερ και δοκίμασε,πάντα χωρίς τηλεφωνική συσκευή να καλέσεις από το κινητό για να δούμε αν θα δείχνει ο αριθμός σου κατειλημμένος.
Εάν η βλάβη είναι μόνο στις συσκευές ο αριθμός θα καλείται.
Εάν δεν καλείται ο αριθμός και δεν είναι βλάβη του σπλιτερ η βλάβη είναι στην τηλεφωνική γραμμή.
Επειδή η βλάβη είναι ασυνήθιστη, αν έχεις την καλοσύνη πες μου τα αποτελέσματα των δοκιμών.:001_smile:
Γεια σας. Καλεί κανονικά. Δεν μιλάει. Θα κάνω μία προσπάθεια μήπως φτιάχνονται, αν και δεν θα συμφέρει. Και δεν ξέρω και ποιος μπορεί να τις κοιτάξει. Έχει ο Ο.Τ.Ε. τμήμα αλλά δενμε ενθουσιάζει η ιδέα (για διάφορους λόγους). Θα επανέλθω...
Καλημέρα. Στον Ο.Τ.Ε. είπαν πως πρέπει να εγγραφώ με συνδρομή σε μια υπηρεσία γαι να έρθει τεχνικός να το εξετάσει.Να μου δώσουν μία προσωρινή συσκευή.Και μετά θα μου προτείνουν μία από το κατάστημά τους αν δεν επισκευάζεται η βλάβη. Σε ένα κατάστημα είπαν πως μάλλον φταίει η πλακέτα. Χωρίς -καν- να το δουν. «Δεν φτιάχνεται», είπαν. Οπότε... το παρατάμε μάλλον. Σας ευχαριστώ πολύ!!!
giorgosssss
31-01-13, 03:29
σωστά ... πάνε πάρε καμιά καινούρια ... το τ κινεζια κυκλοφορεί στα χαμηλά επίπεδα τιμών το ξέρουμε ... εφόσον τ πήρες απο κατάστημα οτε γιατί δεν πας να σ αλλάξουν ? ειχα πάρει και εχω μια με 12ε και είχε πρόβλημα στο άγκιστρο που και που ... πακέτο όπως ηταν πίσω πήρα άλλη και τέλος ..
Έχουν περάσει κάποια έτη.Δεν υπάρχει-πλέον-εγγύησις.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.