PDA

Επιστροφή στο Forum : [Κλιματιστικό Άλλο] αζωτο σε μπουκαλα φρεον;;

brasidas12
01-11-12, 16:50
καλησπερα κ καλο μηνα σε ολουσ....εχω την απορια αν μπορουμε να βαλουμε αζωτο σε μπουκαλα απο φρεον κ αν θα εχω θεμα αν βαλω παλι φρεον μεσα.εχω ενα μηχανημα που θελω να το πρεσαρω για να δω αν εχει απολιες αλλα δεν εχω αλλη μπουκαλα εκτος απο αυτη του φρεον.ξερει κανεις;;;;κ τι τιμη παιζει το αζωτο....ευχαριστω

DIATHERM
01-11-12, 17:08
Καλησπερα!! γυνεται αυτο που λες, απλως κανε κενο πρωτα στην μπουκαλα που θα βαλεις το αζωτο....(το ιδιο εχω κανει και εγω)
τιμη για το αζωτο δεν ξερω αλλα ειναι φθηνο!!

brasidas12
01-11-12, 17:29
κενο παντα οπως κ οταν βαζω αλλο φρεον μεσα απο αυτο που ειχα.....ωραια σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση

SW1JRT
02-11-12, 11:03
Να κάνω δύο - τρείς ερωτησούλες ??
Είμαι άσχετος με εγκατάσταση κλιματιστικών, απλά έχω μερικές απορίες.
1) Γιατί Αζωτο και οχι αέρας ?? (ετσι κι αλλιώς ο αέρας ΕΙΝΑΙ 80% άζωτο)
2) Τι πίεση αντέχουν οι μπουκάλες του φρέον ?? Απο οτι ξέρω το φρέον υγροποιήται σε χαμηλή πίεση μερικών bar, ενώ το άζωτο μπορεί ευκολα να πιάσει εκατοντάδες bar χωρίς να υγροποιηθεί.
3) γιατί ελέγχετε τις διαροές των A/C με αέριο που αγοράζετε και οχι με ένα απλο κομπρεσέρ αέρα ??
Ετσι απο περιέργεια.....
Ευχαριστώ.

vasilimertzani
02-11-12, 12:26
Να κάνω δύο - τρείς ερωτησούλες ??
Είμαι άσχετος με εγκατάσταση κλιματιστικών, απλά έχω μερικές απορίες.
1) Γιατί Αζωτο και οχι αέρας ?? (ετσι κι αλλιώς ο αέρας ΕΙΝΑΙ 80% άζωτο)
2) Τι πίεση αντέχουν οι μπουκάλες του φρέον ?? Απο οτι ξέρω το φρέον υγροποιήται σε χαμηλή πίεση μερικών bar, ενώ το άζωτο μπορεί ευκολα να πιάσει εκατοντάδες bar χωρίς να υγροποιηθεί.
3) γιατί ελέγχετε τις διαροές των A/C με αέριο που αγοράζετε και οχι με ένα απλο κομπρεσέρ αέρα ??
Ετσι απο περιέργεια.....
Ευχαριστώ.

και εγω δεν ειμαι ψυκτικος,αλλα πιστευω οτι εχει να κανει:
1. με την υγρασια που εχει ο αερας και δεν θελουμε στο κυκλωμα
2.με τον τροπο που θα τσεκαρουν την διαρροη? τον αερα πως τον τσεκαρουν?