PDA

Επιστροφή στο Forum : Επισκευή ραδιοφώνου Korting E8009 AC



argybike
17-04-12, 23:21
Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

όπως και σε πολλούς άλλους από οτι διάβασα έτσι και σε έμενα, έπεσε στα χέρια μου το συγκεκριμένο παλιό ραδιόφωνο. Η αναβίωσή του θα είναι μεγάλη ικανοποίηση για μένα που είμαι άσχετος με το συγκεκριμένο είδος. Ελπίζω η περιγραφή μου να μπορέσει να βοηθήσει να κατανοήσετε το πρόβλημα.

Από τα λίγα που έψαξα και διάβασα πρέπει να λείπει μάλλον η κεραία και η γείωση. Αφού το συνδέω στο ρεύμα και κάνω αναζήτηση σταθμών ακούγεται μόνο ένας βόμβος. Το πήγα σε ηλεκτρονικούς και μου είπαν ότι χρειάζεται ανταλλακτικά. Λογικά λυχνίες:confused1:. Τις έχω βρει στο διαδίκτυο αλλά δεν θέλω να προβώ σε μία άσκοπη αγορά ενώ το μόνο που μπορεί να χρειάζεται είναι μία κεραία και μία γείωση.
Παρακάτω παραθέτω κάποιες φωτογραφίες που ίσως να βοηθήσουν.
31914319153191631917

Αναμένω τις συμβουλές σας.

Με εκτίμηση,
Νίκος

p.gabr
18-04-12, 22:04
NIKO
Κατ αρχην καλως ηρθες
Εψαξα για εσενα αλλα δεν βρηκα το μοντελο σου
Για κοιτα και εσυ εδω, μηπως εγω ειμαι στραβος
http://www.4tubes.com/SCHEMATICS/Radios/K%F6rting/index_img/

ΕΑΝ ομπως μπορεις να αναγνωρισεις τις λυχνιες γραψε μας τους τυπους π.χ ECH 81,EF 86,,,,

jdm
18-04-12, 23:22
Καλησπέρα και καλώς ήρθες και από μένα Νίκο. Στο κάλυμμα του ραδιοφώνου σου όπως είδα στις φωτ/φιες κάτω χαμηλά
έχει πινακάκι με το τοπογραφικό των λυχνιών που τις έχει σε αμερικάνικους και ευρωπαϊκους κωδικούς π.χ. 6aj8= ech81 κ.λ.π.
Πως είσαι σίγουρος και πιες λυχνίες θέλουν αντικατάσταση; Στην θέση σου θα άρχιζα με ένα καλό καθάρισμα ειδικά των επαφών των μεταγωγών διακοπτών [είναι σαν τα πλήκτρα του πιάνου στην πρόσοψη] και μετά με έναν γενικό έλεγχο της συσκευής.
Όλα αυτά όμως με τις απαραίτητες βασικές γνώσεις, και χωρίς τάση δικτύου. Προσοχή λοιπόν στις τάσεις γιατί εδώ είναι υψηλές και επικίνδυνες.

argybike
18-04-12, 23:45
Γεια σας,