PDA

Επιστροφή στο Forum : Wega Radio κατασκευής 1950/58



angel_pcph
16-03-12, 12:13
Πρόσφατα ένας γνωστός μου έφερε αυτό το ράδιο να το κοιτάξω σαν τελειόφοιτος του τμήματος ηλεκτρονικης.Tο μοντέλο είναι Wega 837.Αυτο που θέλω αφού είμαι αρχάριος με τέτοια ηλεκτρονικά να μου πει κάποιος αν έχει πάνω δεκτή FM ,δεν βρίσκω τα χαρακτηριστικά του ούτε κάποιο ηλεκτρονικό σχεδιο.Επισης αν δεν εχει δέκτη Fm θα μπορούσα να προσαρμόσω κάτι τετιο.Το ραδιακι το δοκιμασα και λειτούργει σε μια μπάντα (ΙΙΙ) τα υπόλοιπα κουμπιά γράφουν AUX, I,II.Μαλον ΑΜ παιζει.
Αυτο μονο εχω βρει απ το net http://www.radiomuseum.org/r/wega_stuttgart_837.html

maouna
16-03-12, 12:53
Δεν είναι και δύσκολο να καταλαβεις αν εχει δέκτη FM...

electron
16-03-12, 12:56
Τέτοια ραδιόφωνα και ειδικά αυτής της χρονολογίας σπάνιο εως απίθανο να κάνουν λήψη στα fm. Εξάλλου αναφέρει χαρακτηριστικά στο Link που παρέθεσες ότι:

Wave bands Broadcast plus more than 2 Short Wave bands.

Που σημαίνει ότι καλύπτει μεγάλο φάσμα της μπάντας των βραχέων κυμάτων.

angel_pcph
16-03-12, 12:59
Απ οτι νομιζω δεν εχει Fm δεν γραφει καπου για FM αλλα βοηθαμε λιγο γi' αυτο ειναι το φορουμ.

angel_pcph
16-03-12, 13:02
Θα μπορουσα να προσαρμοσω FM tuner η ειναι κατι το ακατορθοτο?

JOUN
16-03-12, 13:47
Oτι δεν εχει FM ειναι σιγουρο αλλα απ'οτι ξερω τα παλια ραδιοφωνα το γραφαν UKW και οχι FM.

JOUN
16-03-12, 13:48
Θα μπορουσα να προσαρμοσω FM tuner η ειναι κατι το ακατορθοτο?
Eντελως για πολλους λογους..

angel_pcph
16-03-12, 14:05
ΟΚ σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια.Θα το αφησω ετσι original οπως ειναι καλητερα.!

sakisr
16-03-12, 15:49
Ασχετο με το θεμα αλλα με ενα ολοιδιο ραδιοφωνο αλλα με φιρμα Τεσλα αν δε κανω λαθος μεγαλωσα και ασχοληθηκα πρωτη φορα με λυχνιες.Τι μου θυμισες.....

Neuraxia
16-03-12, 21:38
Η μεσαία υποδοχή στην πίσω όψη είναι είσοδος για εξωτερική πηγή (πικαπ), πιθανότατα να παίξει
κ έτσι με ένα εξωτερικό φορητό ραδιοφωνάκι ή πατέντα με καμιά πλακέτα εσωτερικά.