PDA

Επιστροφή στο Forum : Επαναφορά στην ζωή κεντρικής μονάδας 7 χρονών.



Deithomen
04-02-12, 16:50
Γεια σας ,


Λέγομαι Χρίστος (Ναι λέω ονόματα όντας και το πρώτο μου ποστ στο φόρουμ). Καταρχήν θα ήθελα να δηλώσω ότι δεν είμαι παντελώς άσχετος απο ηλεκτρονικά (Συγκολήσεις κ.λ.π. μπορώ να κάνω). Έχω μια κεντρική μονάδα 7 χρονών η οποία πέρυσι σταμάτησε να δουλεύει. Μιας και δεν δούλευε την έβαλα στην άκρη , μέχρις ώτου βρώ χρόνο να την φτιάξω(φορτωμένος απο το ΤΕΙ με μαθήματα , πτυχιακές και με ένα έταιρο ήμιση που δεν το παραμελώ).

Το θέμα ήτανε ενώ φαινόταν η κεντρική μονάδα να δουλεύει δεν έδινε σήμα στην οθόνη. Τελικά σήμερα πήρα την μεγάλη απόφαση να το ανοίξω και μιας και το μυρίστηκα που μπορεί να είναι το πρόβλημα , άρχισα να κοιτάω τους πυκνωτές! Δεν παρατήρησα κάτι στην μητρική αλλά όταν άνοιξα το τροφοδοτικό βρήκα εναν 16v 1000uf σκασμένο(δεν ξέρω αν ήτανε απο το κακό του) και νομίζω ένας 330uf 250v στην βάση του να έχει ενα καφέ υγρό (μπορεί να είναι και κόλλα , που χρησιμοποιούσανε οι σχιστομάτηδες για να μην κουνιούνται οι πυκνωτές!).

Το τροφοδοτικό είναι ενα 300Watt. Λέτε να αλλάξω τον πυκνωτή ή να αγοράσω ένα καινούριο τροφοδοτικό?(Λέω για καινούριο γιατί επειδή είναι 7 χρονών μήπως έχει και τίποτα άλλο που δεν μπορώ να το βρώ, και το 300watt δεν πιστεύω να είναι πανάκριβο !).

Π.Σ. Δεν πετάω την κεντρική μονάδα , λόγω συναισθηματικής αξίας και λόγω ότι θέλω αυτό το pc για να το κάνω LAMP(Linux Apache Mysql Php!).

kotsos___
04-02-12, 17:00
Οθόνη και κάρτα γραφικών έλενξες??

Deithomen
04-02-12, 17:08
Την οθόνη την έβαλα στο λάπτοπ μου και δουλεύει μια χαρά , κάρτα γραφικών την έλεγξα σε άλλο πισι δουλεύει μια χαρά. Μέχρι και σκληρό δίσκο κοίταξα (που δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημα μου) και δουλεύει μια χαρά. Άρα νομίζω(Αν και είμαι αρχάριος στα ηλεκτρονικά) φταίει αυτός(αυτοί?) σκασμένοι πυκνωτές στο τροφοδοτικό. Καμιά άλλη ιδέα?:s

kotsos___
04-02-12, 17:20
Εγώ γι αυτό το λέω..