PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετασχηματιστής 120V σε 220V



vasiliki
21-06-11, 23:47
Καλησπέρα παιδιά,
Είναι το πρώτο μου θέμα και ως γυναίκα θα μου επιτρέψετε το γεγονός ότι είμαι άσχετη με αυτά.
Έχω το εξής πρόβλημα: Αγόρασα από το e-bay μια αμερικάνική ηλεκτρονική ραπτομηχανή (http://www.brother-usa.com/Homesewing/modeldetail.aspx?PRODUCTID=CS6000i) και όπως θα καταλάβατε είχα θέμα με τα volt & τα Hz (της μηχανής είναι 120V ~ 60Hz 0.65A). Πήρα κατάλληλο μετασχηματιστή αλλά όταν το έβαλα στη πρίζα και προσπάθησα να το ξεκινήσω έκανε ένα μπουφ και έπεσε η ασφάλεια του δωματίου. Όπως διαπιστώσαμε κάηκε ο πυκνότης του τροφοδοτικού. Ο ηλεκτρονικός είπε πως πήρε παραπάνω ρεύμα και είμασταν τυχεροί που δεν καταστράφηκε.
Και το ερώτημα είναι, τι κάναμε λάθος??? Μήπως χρειάζεται inverter (το είδα κάπου σε ανάλογο πρόβλημα) ?

her
22-06-11, 00:00
Όχι από 120 σε 220 αλλά από 220V σε 110V. αυτό μάλλον το ξέρει καλύτερα ο ηλεκτρονικός σου που το έλεγξε. Όπως το περιγράφεις είναι σαν να μην λειτούργησε σωστά ο μετασχηματιστής και έβγαλε παραπάνω τάση από τα 110V

Τι μετασχηματιστή έχεις; Καμιά φωτο;

vasiliki
22-06-11, 00:06
Ναι δίκιο έχεις, ανάποδα τα έβαλα! Έτσι θα έγινε αλλά και αυτός δεν κατάλαβε το γιατί... Γι αυτό ρωτάω, μήπως έχει τύχει σε κάποιον κάτι ανάλογο και καταλάβουμε τι γίνεται γιατί όπως θα αντιλαμβάνεσαι ακόμα και να φτιάξουμε το πρόβλημα με το που το ξαναβάλω στη πρίζα υπάρχει περίπτωση να πάθουμε τα ίδια και ξανά μανά από την αρχή! Λέτε να είναι θέμα μετασχηματιστή καθαρά?
Έχετε υπόψιν σας κανέναν που να είναι αρκετά καλός?

her
22-06-11, 00:10
Τι μετασχηματιστή έχεις; ανεβασε φωτο; πως το συνδεσες;

spiroscfu
22-06-11, 00:16
Πάς σε ένα μαγαζί με ηλεκτρονικά και ζητάς έναν μετασχηματιστή απο 220 σε 110 βολτ και στα watt που ζητάει η μηχανή,