ramanas
16-04-10, 15:43
Λοιπόν φίλοι μου.
Θα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτό που μου συνέβη πριν από λίγο καιρό.
Για τρία χρόνια, περίπου, είχα ένα projector μιας Χ εταιρίας ο οποίος συνολικά δεν είχε δουλέψει περισσότερες από 50 ώρες. Στις πρώτες 30 ώρες λειτουργίας του (μέσα στα δύο χρόνια της εγγύησης), παρουσίασε κάποια προβλήματα τα οποία το επίσημο service απεκατέστησε κανονικά. Λίγο πριν κλείσει τρία χρόνια (πριν λίγο καιρό δηλαδή) άνοιξα τον projector και δεν έδειχνε περιεχόμενο (είχα λευκό πανί σε οποιαδήποτε είσοδο επέλεγα).
Τον πήγα λοιπόν στο ίδιο (επίσημο) service, πλήρωσα προκαταβολικά 30Ε για έλεγχο και αφού τον κράτησαν τρεις- τέσσερις μέρες μου τηλεφώνησε ο τεχνικός που τον είχε αναλάβει (ο ίδιος που τον είχε δει και τις προηγούμενες φορές) και μου είπε ότι οι πλακέτες τροφοδοτικού και motherboard είναι σα να έχουν φάει κεραυνό και το κόστος επισκευής είναι 700 Ε περίπου. Του είπα ότι δε συμφέρει να τον επισκευάσει και ότι θα περάσω να τον πάρω.
Την ίδια μέρα αγόρασα καινούριο και μετά από μια εβδομάδα πήγα και πήρα τον παλιό από το service. Εκείνη τη μέρα είχα χρόνο και τον άνοιξα για να δω τη ζημιά που είχε γίνει. Δε βρήκα όμως εμφανή ζημιά και αρχίσαμε να ανταλλάσουμε mail με το service. Εγώ τους ρωτούσα (στέλνοντας και φωτογραφίες) που διάβολο είναι τα καψίματα σα να έφαγε κεραυνό και εκείνοι επέμεναν ότι είναι όπως μου τα είπαν. Όταν ζόρισα τα πράγματα, ο τεχνικός και ο προϊστάμενός του ήρθαν από το γραφείο μου (είμαστε πολύ κοντά) και αφού έψαξαν για λίγη ώρα την πλακέτα του motherboard βρήκαν επάνω της δύο μπάρες ¨ανοιγμένες¨. Και οι δύο ισχυρίστηκαν ότι αυτό που μου έδειχναν (με δυσκολία) πάνω στη πλακέτα περιγράφεται δικαιολογημένα ως: σα να έχουν φάει κεραυνό.
Θα ήθελα να μου πείτε αν η ζημία αυτή δικαιολογεί μια τέτοια έκφραση.
ΥΓ. Έχω ξεκαθαρίσει ότι το θέμα δεν είναι αν υπάρχει βλάβη ή όχι, αλλά το πώς αυτή παρουσιάζεται στον πελάτη από τη πλευρά τους.
Αν δηλαδή είσαστε στη θέση μου, θα θεωρούσατε ότι είναι φυσιολογικό να σας πουν (γι΄ αυτό που βλέπετε) ότι είναι σα να έχουν φάει κεραυνό οι πλακέτες;
Παρακαλώ προσπαθήστε να είστε ψύχραιμοι και αντικειμενικοί.
http://s736.photobucket.com/albums/xx1/maramanas/?action=view¤t=Projectorallcopy.jpg
http://s736.photobucket.com/albums/xx1/maramanas/?action=view¤t=Projectorallcopy.jpg
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτό που μου συνέβη πριν από λίγο καιρό.
Για τρία χρόνια, περίπου, είχα ένα projector μιας Χ εταιρίας ο οποίος συνολικά δεν είχε δουλέψει περισσότερες από 50 ώρες. Στις πρώτες 30 ώρες λειτουργίας του (μέσα στα δύο χρόνια της εγγύησης), παρουσίασε κάποια προβλήματα τα οποία το επίσημο service απεκατέστησε κανονικά. Λίγο πριν κλείσει τρία χρόνια (πριν λίγο καιρό δηλαδή) άνοιξα τον projector και δεν έδειχνε περιεχόμενο (είχα λευκό πανί σε οποιαδήποτε είσοδο επέλεγα).
Τον πήγα λοιπόν στο ίδιο (επίσημο) service, πλήρωσα προκαταβολικά 30Ε για έλεγχο και αφού τον κράτησαν τρεις- τέσσερις μέρες μου τηλεφώνησε ο τεχνικός που τον είχε αναλάβει (ο ίδιος που τον είχε δει και τις προηγούμενες φορές) και μου είπε ότι οι πλακέτες τροφοδοτικού και motherboard είναι σα να έχουν φάει κεραυνό και το κόστος επισκευής είναι 700 Ε περίπου. Του είπα ότι δε συμφέρει να τον επισκευάσει και ότι θα περάσω να τον πάρω.
Την ίδια μέρα αγόρασα καινούριο και μετά από μια εβδομάδα πήγα και πήρα τον παλιό από το service. Εκείνη τη μέρα είχα χρόνο και τον άνοιξα για να δω τη ζημιά που είχε γίνει. Δε βρήκα όμως εμφανή ζημιά και αρχίσαμε να ανταλλάσουμε mail με το service. Εγώ τους ρωτούσα (στέλνοντας και φωτογραφίες) που διάβολο είναι τα καψίματα σα να έφαγε κεραυνό και εκείνοι επέμεναν ότι είναι όπως μου τα είπαν. Όταν ζόρισα τα πράγματα, ο τεχνικός και ο προϊστάμενός του ήρθαν από το γραφείο μου (είμαστε πολύ κοντά) και αφού έψαξαν για λίγη ώρα την πλακέτα του motherboard βρήκαν επάνω της δύο μπάρες ¨ανοιγμένες¨. Και οι δύο ισχυρίστηκαν ότι αυτό που μου έδειχναν (με δυσκολία) πάνω στη πλακέτα περιγράφεται δικαιολογημένα ως: σα να έχουν φάει κεραυνό.
Θα ήθελα να μου πείτε αν η ζημία αυτή δικαιολογεί μια τέτοια έκφραση.
ΥΓ. Έχω ξεκαθαρίσει ότι το θέμα δεν είναι αν υπάρχει βλάβη ή όχι, αλλά το πώς αυτή παρουσιάζεται στον πελάτη από τη πλευρά τους.
Αν δηλαδή είσαστε στη θέση μου, θα θεωρούσατε ότι είναι φυσιολογικό να σας πουν (γι΄ αυτό που βλέπετε) ότι είναι σα να έχουν φάει κεραυνό οι πλακέτες;
Παρακαλώ προσπαθήστε να είστε ψύχραιμοι και αντικειμενικοί.
http://s736.photobucket.com/albums/xx1/maramanas/?action=view¤t=Projectorallcopy.jpg
http://s736.photobucket.com/albums/xx1/maramanas/?action=view¤t=Projectorallcopy.jpg
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.